Skip to main content

Waar zijn jullie trots op?

• 21 januari 2025
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3

dag iedereen 

Zouden jullie willen vertellen waar jullie het meeste trots op zijn en hoe jullie het gedaan hebben?

Veel liefs, Gd

3 reacties

Wolkje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 138 reacties
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Grote dromen 

Ik denk dat ik er trots op ben dat ik mezelf durf te zijn. Ik draag bijvoorbeeld gewoon nagellak. Ik heb laatst ook een jurk gedragen. (bij mijn toneelgroep) Ik zou niet met een jurk over straat durven. Ik heb geen zin in negatieve reacties. 

Ik ben er ook trots op dat ik de rust met mezelf heb gevonden.

Waar ben jij trots op?

@Wolkje.

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 21 januari 2025

Hey, ik ben eigenlijk wel trots op dat ik ben zoals ik nu ben en dat dat goed bevalt. Nobody's perfect gelukkig. Maar ik ben wel lekker mezelf ondanks wat mensen denken te moeten vinden,  en ik ga wel lekker op school. En ben trots op de keuze die ik heb gemaakt om bij scouting te gaan en dat ik sportief ben en het goed doe bij judo, en daardoor gevraagd ben om ook jiu jitsu te gaan doen haha 😊. Zo, ik heb nog nooit zoveel positiefs over mezelf gedurfd te zeggen hihi 🤗 En het meest trots ben ik dat mijn vriendin verliefd op mij is. hoe is het mogelijk 😘

Liefs, Tover xxx

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 69 reacties
  • 22 januari 2025

@Tover01  je vriendin zal iets in je gezien hebben wat ze zeer aantrekkelijk vond,wees trots op jezelf meisjes vallen niet zomaar voor je ;)

@Wolkje  ik ben trots dat ik niet meer een jongen ben die alles laat gebeuren maar dat ik nu mezelf durf te verweren.

( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon )

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen