Hoi,
Waar worden jullie blij/gelukkig/vrolijk/positief van?
Ik ben benieuwd!
L
Hoi,
Waar worden jullie blij/gelukkig/vrolijk/positief van?
Ik ben benieuwd!
L
Hey! Ik word gelukkig van kleine leuke dingen doen zoals knutselen of tutten. Ook van gezellig samen met vrienden en vriendinnen op stap zijn. Van Scouting. En van met mijn familie op vakantie gaan! En pas geleden was ik gelukkig en trots dat ik met rokje aan naar school ben geweest !
Liefs Tover xxx
Hii!
Bij mij zijn het net zoals bij
Liefs en groetjess van ItsJustMe <3
Hoi hoi. Ik zit op dit moment in een moeilijke periode omdat ik via therapie en leefschema van een angststoornis en depressie aan het afkomen ben, en ik wordt al heel gelukkig van elk stapje vooruit:). Het leefschema is best streng en niet altijd fijn maar het helpt me wel. En elke keer als daarvan een heel klein stukje minder streng wordt voelt heerlijk! Zo voel ik wat echt belangrijk is. Pas geleden had ik een paar dagen straf dus helemaal geen foon of laptop en niet naar buiten etc en als dat dan voorbij is en ik mocht weer buiten en iets meer op de foon om contact te hebben met vriend(inn)en dan voel ik pas hoe belangrijk mensen voor me zijn. En hoe fijn en goed een stukje vrijheid voor mij is.. en dan wordt ik dus gelukkig en blij van kleine stapjes voorwaarts
Groetjes liefs Tartan X
Hoi
ik word blij van mensen die blij zijn of mij blij maken en bijvoorbeeld van een vlinder die een stukje met mij mee vliegt, de zon op mijn bolletje, soms ook de regendruppels op een warme dag, die (trans)jongen of dat (trans)meisje die naar me lacht en dan lach ik terug en denk, wat is het leven toch mooi.
Maar ook van koeien in de wei, vers gemaaid gras, een ijsje met een vriend, een kus van mama, een likje van een hond (really?), een knikje van de schipper van de pont als ik hem goeiedag wens, het plakje worst van de slager als ik boodschappen doe, maar het allerliefste wat ik doe is zeggen tegen you, ja all of you,
I LOVE YOU en wens je geen METOO
Ik denk dat ik gisteren wat te lang in de zon heb gelegen… dat kan nog wat worden van de zomer
Oh, nog even een tussenstand over mijn toetenborden, die van mijn laptop en die losse bluetooth van de Action: bij elkaar genomen kan ik alle letters typen….nu og de hadigheid krijgen om te wete welke op welk toetenbord zit e dat gaatog iet vlekkeloo zoals jullie kue zie
Ik word er wel steeds eter i
Hierboven een klein stukje dat ik niet met de hand heb gecorrigeerd. Ik heb eigenlijk alleen maar een probleem met de letters: oh haha, dan moet ik wel het goede toetsenbord gebruiken, want annders zie je ze niet. Het zijn: a, b, n, s en dan nog de backspace en alle pijltjestoetsen en de cijfers 0, 3 , 5, 6 e 7 (soms) en ik kom er net achter dat niet alle haakjes werken. Speciale tekens heb ik nog niet uitgezocht
Een blije dag voor iedereen
natuurlijk ook voor de medewerkers van de KT
je weet pas wat je mist als het er niet is en nog een kleine tip, als kleine stapjes vooruit een keertje niet lukt, maar er af en toe eentje naar achter tussen zit, niks aan het handje, want dan ben je gewoon bezig met een dansje Hetzelfde geldt voor als er eens een stapje naar links of rechts tussen zit
Je ziet het niet altijd, maar als je goed kijkt zijn er altijd lichtpuntjes
Go for it
ik geniet ook van dat soort dingen, maar ook van het feit dat jij geniet
lekker knutselen vind ik ook leuk, een beetje van dit en een beetje van dat en voor je het weet heb je iets leuks getoverd
sorry mijn inspiratie is wat afgenomen
Ik vind jouw spirit wel inspirerend
Doei,
Ook vooral van kleine dingen. Praten met m’n vriendje. Muziek luisteren. Lekker eten.
Mijn kamer opruimen, dat is een heerlijk gevoel vind ik. Vooral als mijn kamer lang rommelig is geweest
Ik word er gelukkig van als anderen gelukkig zijn.
En als ik lekker in m'n vel zit, dat ook.
Ook word ik er gelukkig van als mensen anderen een compliment krijgen.
Ik geef mensen dus zoveel complimenten als ik wil.
Een complimentje voor alle schatjes hier:
'Ik vind het zo knap dat iedereen hier zichzelf is!'
Liefs
P.S. Ik geef mensen complimenten omdat ik zelf amper complimenten krijg.
Bedankt voor jullie reacties! heel leuk om te lezen waar jullie blij van worden!
Hopelijk komen er komende tijd veel mooie momenten aan voor jullie en kun je genieten van de dingen en mensen om je heen.
veel liefs,
L
Hoi
Ik kan gelukkig worden als andere mensen heel lief zijn, en dat gebeurt hier heel vaak:) Dan lees ik iets en vind ik het zó ontzettend lief!
Muziek luisteren geeft me een goed gevoel, en fietsen ook! Ik mis het nu wel een beetje, maar als ik irl praat met iemand waar het goed mee klikt vind ik dat ook heel fijn en leuk!:)
En jij zelf dan?
Hey
Liefs Tover xxx
Dankjewel
Hoi
Wat een mooie dingen. Ik vind zelf een goed gesprek soms ook heel fijn. vooral als je over lastige onderwerpen kan praten met iemand die net zo open en meedenkend is als jij voor die ander.
Verder word ik blij van paarden (vooral als ze in vrijheid kiezen om achter je aan te lopen en al helemaal als ze samen met je gaan rennen), mijn konijnen als ze weer lekker eigenwijs doen als ik ze train, de momenten dat ik oprecht kan zeggen dat ik van mezelf hou en mezelf goed vind zoals ik ben, als ik een hele dag naar school ben geweest en daarna nog energie heb (is helaas niet elke dag zo), van vriendinnen, om op het forum iets te schrijven en daar te horen dat ik iemand heb kunnen helpen en nog zoveel meer dingen!
Bedankt voor het vragen!
L
Ik word van zoooooo veel gelukkig! Sommige kijken me dan aan van: zo leuk is het nou ook weer niet maar ik bem vaak wel gelukkig.
1. Bloemen
2. Cadeaus geven/krijgen
3. Met vrienden logeren
4. Lachen
5. Buiten zijn
6. Zulke vrolijke verhalen lezen van andere kinderen
7. Beseffen hoe blij ik ben met mijn vrienden
8. HARRY POTTER (IK VIND RON WEASLEY GEWELDIG)
9. Vakantie
10. Een klimboom
hoi
Wat geweldig dat je van zoveel dingen blij wordt!
Laat die andere lekker kijken, het is echt super mooi dat je zo snel gelukkig word!!!
Het zijn inderdaad hele mooie dingen
Blijf vooral lekker door genieten!
L
Hallooooo
Ik word blij en hyper van veel dingen, helemaal mijn interesses. Ook mijn hobby’s. Dit zijn:
Muziek luisteren
Geanimeerde series kijken
Jujutsu Kaisen (een beetje)
manga lezen, heb alleen een paar delen van de Jujutsu Kaisen manga
Schrijven/mijn eigenverzonnen verhaal verder uitbreiden
Soms lekker op dit forum scrollen en kijken diep in de nacht
Personages/oc’s/original characters verzinnen en laten zien
Tekenen: digitaal en op papier
Praten en bellen: ligt eraan met wie ik praat
Gedichten maken en lezen van anderen
Creativiteit in het algemeen
Hoi !
Ik werd vandaag even heel gelukkig van ouders die blij zijn dat ik vooruit ga, van in mn kilt dansen en van het luisteren van een mooi rijtje nummers in de topic over muziek. Iedereen heeft hier een goede smaak ! Van de vogelgeluiden buiten, wind in de bomen, een kus van mn lief, en van onze dieren die allemaal met elkaar aan het stoeien waren. Gewoon, een fijn dagje. Die wel snel voorbij ging maar morgen weer een kans ! Nu nog een half uurtje beneden en dan volgens mijn leef schema weer bedtijd. In de meivakantie een kwartiertje later XD. Het moet nog een tijdjezo streng maar de dag was in elk geval leuk! Dat kan me wel blij maken!
Groetjes liefs Tartan X
Ik heb een eigen boek geschreven! Dat vind ik zoooo leuk om te doen! Hij is nog niet af, maar het word wel leuk
hoi
Wat geweldig dat je van zoveel dingen blij wordt!
Laat die andere lekker kijken, het is echt super mooi dat je zo snel gelukkig word!!!
Het zijn inderdaad hele mooie dingen
Blijf vooral lekker door genieten!
L
Bedankt
Ik wordt vooral blij van kletsen met'n vriendinnen, tekenen, schilderen, zingen, lezen, schrijven en acteren!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.