Vraag

waar worden jullie blij van?

  • 24 April 2024
  • 19 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

Waar worden jullie blij/gelukkig/vrolijk/positief van?

 

Ik ben benieuwd!

L


19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ik word gelukkig van kleine leuke dingen doen zoals knutselen of tutten. Ook van gezellig samen met vrienden en vriendinnen op stap zijn. Van Scouting. En van met mijn familie op vakantie gaan! En pas geleden was ik gelukkig en trots dat ik met rokje aan naar school ben geweest 😍! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Bij mij zijn het net zoals bij @Tover01 de kleine dingen die mij wel happyer maken. Een spelletje doen met mijn familie, lekker wandelen door de natuur, muziek luisteren door mijn koptelefoon, met mijn zus op pad gaan en gewoon samen zijn met mijn familie zijn dingen waar ik me wel wat blijer van ga voelen :)

Liefs en groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Ik zit op dit moment in een moeilijke periode omdat ik via therapie en leefschema van een angststoornis en depressie aan het afkomen ben, en ik wordt al heel gelukkig van elk stapje vooruit:). Het leefschema is best streng en niet altijd fijn maar het helpt me wel. En elke keer als daarvan een heel klein stukje minder streng wordt voelt heerlijk! Zo voel ik wat echt belangrijk is. Pas geleden had ik een paar dagen straf dus helemaal geen foon of laptop en niet naar buiten etc en als dat dan voorbij is en ik mocht weer buiten en iets meer op de foon om contact te hebben met vriend(inn)en dan voel ik pas hoe belangrijk mensen voor me zijn. En hoe fijn en goed een stukje vrijheid voor mij is.. en dan wordt ik dus gelukkig en blij van kleine stapjes voorwaarts ☺️😍

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @anoniem4334,

 

ik word blij van mensen die blij zijn of mij blij maken en bijvoorbeeld van een vlinder die een stukje met mij mee vliegt, de zon op mijn bolletje, soms ook de regendruppels op een warme dag, die (trans)jongen of dat (trans)meisje die naar me lacht en dan lach ik terug en denk, wat is het leven toch mooi.

Maar ook van koeien in de wei, vers gemaaid gras, een ijsje met een vriend, een kus van mama, een  likje van een hond (really?), een knikje van de schipper van de pont als ik hem goeiedag wens, het plakje worst van de slager als ik boodschappen doe, maar het allerliefste wat ik doe is zeggen tegen you, ja all of you,

 

I LOVE YOU 💕💕 en wens je geen METOO

 

Ik denk dat ik gisteren wat te lang in de zon heb gelegen… dat kan nog wat worden van de zomer 😎

 

 

Oh, nog even een tussenstand over mijn toetenborden, die van mijn laptop en die losse bluetooth van de Action:  bij elkaar genomen kan ik alle letters typen….nu og de hadigheid krijgen om te wete welke op welk toetenbord zit e dat gaatog iet vlekkeloo zoals jullie kue zie 😂

 

Ik word er wel steeds eter i 🙄

 

Hierboven een klein stukje dat ik niet met de hand heb gecorrigeerd. Ik heb eigenlijk alleen maar een probleem met de letters:            oh haha, dan moet ik wel het goede toetsenbord gebruiken, want annders zie je ze niet. Het zijn: a, b, n, s en dan nog de backspace en alle pijltjestoetsen en de cijfers 0, 3 , 5, 6 e 7 (soms) en ik kom er net achter dat niet alle haakjes werken. Speciale tekens heb ik nog niet uitgezocht

 

Een blije dag voor iedereen 😁💗

natuurlijk ook voor de medewerkers van de KT

 

@Tartan14 

je weet pas wat je mist als het er niet is en nog een kleine tip, als kleine stapjes vooruit een keertje niet lukt, maar er af en toe eentje naar achter tussen zit, niks aan het handje, want dan ben je gewoon bezig met een dansje 🕺🏽 Hetzelfde geldt voor als er eens een stapje naar links of rechts tussen zit

Je ziet het niet altijd, maar als je goed kijkt zijn er altijd lichtpuntjes

Go for it

 

@ItsJustMe ,

ik geniet ook van dat soort dingen, maar ook van het feit dat jij geniet 💕

 

@Tover01 ,

lekker knutselen vind ik ook leuk, een beetje van dit en een beetje van dat en voor je het weet heb je iets leuks getoverd

sorry mijn inspiratie is wat afgenomen

Ik vind jouw spirit wel inspirerend 😉

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Reputatie 7
Badge +17

Ook vooral van kleine dingen. Praten met m’n vriendje. Muziek luisteren. Lekker eten. 

Reputatie 7
Badge +8

Mijn kamer opruimen, dat is een heerlijk gevoel vind ik. Vooral als mijn kamer lang rommelig is geweest 

Reputatie 7
Badge +11

Ik word er gelukkig van als anderen gelukkig zijn.

En als ik lekker in m'n vel zit, dat ook.

Ook word ik er gelukkig van als mensen anderen een compliment krijgen.

Ik geef mensen dus zoveel complimenten als ik wil.

Een complimentje voor alle schatjes hier:

 

'Ik vind het zo knap dat iedereen hier zichzelf is!'

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik geef mensen complimenten omdat ik zelf amper complimenten krijg. 😐

Reputatie 5
Badge +1

Bedankt voor jullie reacties! heel leuk om te lezen waar jullie blij van worden!

 @Tover01 wat knap dat je met een rokje naar school bent gegaan! goed gedaan!!!

@ItsJustMe het zijn inderdaad de kleine dingen waar ik ook zo blij van kan worden. Moet echt vaker gaan doen eigenlijk dus bedankt voor de herinnering :)

@Tartan14 wat lastig dat het niet helemaal lekker gaat. Wat ontzettend knap dat het al beter gaat. Fijn dat je steeds meer vrijheid krijgt. Vrijheid kan zo fijn en rustgevend voelen. Je bent echt goed bezig!

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer wat fijn al die kleine dingen die eigenlijk zo mooi zijn. Ik kan ook zo blij worden als mijn konijnen me een likje geven. vind dat zo lief haha

@tim16 dat zijn inderdaad mooie dingen. ik vind muziek ook zo fijn

@Anoniemxv mee eens, maar beginnen met opruimen is voor mij vaak lastig :)

@Wees Jezelf Bij Noah wat mooi dat je blij word als ander blij worden! Bedankt voor het compliment, ben zelf heel erg bezig met mezelf durven te zijn en soms lukt dit al iets meer. het compliment kwam precies op het goede moment, heeft me echt geholpen dus heel erg bedankt! Bedankt dat je gereageerd hebt en me een fijn gevoel hebt gegeven met je compliment. Je hebt me blij gemaakt :) (compliment voor jou)

 

Hopelijk komen er komende tijd veel mooie momenten aan voor jullie en kun je genieten van de dingen en mensen om je heen.

veel liefs,

L❤

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @anoniem4334 ,

Ik kan gelukkig worden als andere mensen heel lief zijn, en dat gebeurt hier heel vaak:) Dan lees ik iets en vind ik het zó ontzettend lief!

Muziek luisteren geeft me een goed gevoel, en fietsen ook! Ik mis het nu wel een beetje, maar als ik irl praat met iemand waar het goed mee klikt vind ik dat ook heel fijn en leuk!:)

En jij zelf dan?🙂

Reputatie 7
Badge +12

Hey @anoniem4334  en nu ben ik weer blij door jouw lieve reactie! Dankjewel! Voor iedereen een positief woord, echt lief ! 😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @anoniem4334 !  En ook knuf voor je konijnen! 😘

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @Jesse08,

Wat een mooie dingen. Ik vind zelf een goed gesprek soms ook heel fijn. vooral als je over lastige onderwerpen kan praten met iemand die net zo open en meedenkend is als jij voor die ander.

Verder word ik blij van paarden (vooral als ze in vrijheid kiezen om achter je aan te lopen en al helemaal als ze samen met je gaan rennen), mijn konijnen als ze weer lekker eigenwijs doen als ik ze train, de momenten dat ik oprecht kan zeggen dat ik van mezelf hou en mezelf goed vind zoals ik ben, als ik een hele dag naar school ben geweest en daarna nog energie heb (is helaas niet elke dag zo), van vriendinnen, om op het forum iets te schrijven en daar te horen dat ik iemand heb kunnen helpen en nog zoveel meer dingen!

Bedankt voor het vragen!

L❤

Reputatie 4
Badge

Ik word van zoooooo veel gelukkig! Sommige kijken me dan aan van: zo leuk is het nou ook weer niet maar ik bem vaak wel gelukkig.

1. Bloemen

2. Cadeaus geven/krijgen

3. Met vrienden logeren

4. Lachen

5. Buiten zijn

6. Zulke vrolijke verhalen lezen van andere kinderen

7. Beseffen hoe blij ik ben met mijn vrienden

8. HARRY POTTER (IK VIND RON WEASLEY GEWELDIG❤️❤️❤️)

9. Vakantie

10. Een klimboom

Reputatie 5
Badge +1

hoi @Natuurlijk_anoniem,

Wat geweldig dat je van zoveel dingen blij wordt!

Laat die andere lekker kijken, het is echt super mooi dat je zo snel gelukkig word!!!

Het zijn inderdaad hele mooie dingen

Blijf vooral lekker door genieten!

L❤

Reputatie 7
Badge +4

Hallooooo @anoniem4334 

Ik word blij en hyper van veel dingen, helemaal mijn interesses. Ook mijn hobby’s. Dit zijn: 

Muziek luisteren

Geanimeerde series kijken

Jujutsu Kaisen (een beetje)

manga lezen, heb alleen een paar delen van de Jujutsu Kaisen manga

Schrijven/mijn eigenverzonnen verhaal verder uitbreiden

Soms lekker op dit forum scrollen en kijken diep in de nacht

Personages/oc’s/original characters verzinnen en laten zien

Tekenen: digitaal en op papier

Praten en bellen: ligt eraan met wie ik praat

Gedichten maken en lezen van anderen

Creativiteit in het algemeen

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi !

Ik werd vandaag even heel gelukkig van ouders die blij zijn dat ik vooruit ga,  van in mn kilt dansen en  van het luisteren van een mooi rijtje nummers in de topic over muziek. Iedereen heeft hier een goede smaak !  Van de vogelgeluiden buiten,  wind in de bomen, een kus van mn lief, en van onze dieren die allemaal met elkaar aan het stoeien waren. Gewoon, een fijn dagje. Die wel snel voorbij ging maar morgen weer een kans ! 😁 Nu nog een half uurtje beneden en dan volgens mijn leef schema weer bedtijd. In de meivakantie een kwartiertje later XD.  Het moet nog een tijdjezo streng maar de dag was in elk geval leuk! Dat kan me wel blij maken!

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 4
Badge

Ik heb een eigen  boek geschreven! Dat vind ik zoooo leuk om te doen! Hij is nog niet af, maar het word wel leuk

Reputatie 4
Badge

hoi @Natuurlijk_anoniem,

Wat geweldig dat je van zoveel dingen blij wordt!

Laat die andere lekker kijken, het is echt super mooi dat je zo snel gelukkig word!!!

Het zijn inderdaad hele mooie dingen

Blijf vooral lekker door genieten!

L❤

Bedankt @anoniem4334 ❤️👻

Reputatie 2
Badge

Ik wordt vooral blij van kletsen met'n vriendinnen, tekenen, schilderen, zingen, lezen, schrijven en acteren! ❤️

Reageer