Weet iemand waar
Emma
Weet iemand waar
Emma
Heyy allemaal!
Wat lief dat jullie aan me denken. Geen zorgen hoor, had alleen een kleine pauze genomen van het forum omdat het de laatste tijd niet zo goed gaat, mentaal en fysiek. Ik had dat tegen jullie moeten zeggen. Zal daar nog wel een keer een topic over maken.
Maar er is dus niks aan de hand, ik ben niet geband gelukkig. Had al wel een waarschuwing gekregen voor het topic ‘reacties van MCES’ omdat de KT vond dat dat topic te veel op chatten begon te lijken. Ik heb daar geen problemen mee en het is juist goed dat ze daar een waarschuwing voor gegeven hebben. Kindertelefoon (moderatoren) ga vooral zo door! :)
Maar ik nam/neem dus even een pauze van het forum. Zal vandaag nog wel op een paar reacties reageren en blijf sommige topics nog wel lezen. Geen zorgen, zal m’n account NIET verwijderen. :)
Lieve forumgebruikers, ‘t ga jullie goed en tot ziens. Jullie helpen elkaar zo goed en ik ben trots op jullie! :)
xx Eenmeisje004
Ik ben zo happy dat je terug bent . Ik dacht echt dat je geband was
Emma
Ik zal aan je denken
Love you en groetjes Julian XxX
Ik zou je missen :D
snik snik
ps
waar zijn de smileys gebleven
Ik ben er weer!
xx Eenmeisje004
Ik ben er weer!
xx Eenmeisje004
Gelukkig maar zonder mensen hier is er geen forum.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.