Skip to main content
Vraag

waar ben je trots op?

• October 20, 2024
  • 16 reacties
  • 153 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi iedereen

Ik heb een vraag voor jullie. Zou iedereen die dit leest (hoeft niet) een verhaal vertellen over het waar hij het meest trots op is

Groetjes Sanmari

16 reacties

• May 16, 2025

Haha volgens mij zijn er weinig mensen trots.

Ik ben trots op een ruzie die ik heb opgelost voor twee klasgenoten gisteren. Nu even afwachten hoe lang het goed blijft gaan

• May 16, 2025

Hahaha inderdaad ​@Puckmeisje 

Ik ben vandaag trots dat ik eerlijk ben geweest tegen de huisarts 😅

Groetjes badeend 

• May 18, 2025

Ik ben deze dag ook al trots: ik heb (vrijwillig!!) de afwasmachine uitgeruimd en de tafel klaargezet voor het ontbijtje.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 18, 2025

Ik denk dat ik qua mezelf nog altijd wel trots/blij ben met hoe ik me veel meer mezelf ging voelen,  en bij mezelf kwam en gedrag verbeterde in groep 8. Ik denk er nog wel eens aan. Praat er niet veel meer over want ik wil niemand vervelen. Maar toch. Hoe ik eigenlijk best lang een lastig ventie 'acteerde' te zijn en hoe ik in een minuut of 35-40 tijdens een flinke straf (op de gang ouderwets in de hoek staan 🫣) nadacht en mezelf zo dom vond, dat het anders moest vond ik. Vind het nog steeds apart dat ik op dát moment zelf inzag dat dit niet was wie ik wou zijn en ben. Achteraf nog altijd blij dat het gebeurt is. Bijzonder dat je iets kunt meemaken dat eig helemaal niet zo lang duurde en dat ik over 10 jaar nog herinner, denk ik.  Kortom ik ben absoluut geen opschepper maar toch wel een beetje trots dat ik ben wie ik nu ben 😊.  I

Liefs Tover xxx

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

Dus vorig jaar had ik heel slechte vrienden. En aan het begin van dit jaar hadden we een school kamp en bij het avond eten nodigde ik een meisje uit mijn klas uit om bij mij in de rij te staan omdat ik vooraan stond. En nu zijn wij heel goede vrienden geworden dus ik ben trots dat ik dat durfde te doen

• May 18, 2025

Ik ben trots op de kindertelefoon!

Ik vind het zo enorm goed dat jullie deze hele site hebben opgericht voor ons!!
Veel respect naar jullie ❤️

• May 18, 2025

Goed bezig allemaal!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Hoi hoi, dit is een leuke vraag. Er is vast genoeg om trots op te zijn voor iedereen. Ik ben benieuwd! 😍 

Voor mezelf ben ik wel trots dat ik na mijn enorme terugval van anderhalf jaar geleden ongeveer, weer mezelf ben. En school heb weten bij te benen. Het was zwaar maar het lukte. En dat ik al die (best lange) tijd de discipline volhield om voor een 15 jarige erg vroeg naar bed te gaan en ook (lief bedoelde en noodzakelijke) regels na te leven inclusief consequenties, om er weer bovenop te komen. Eigenlijk anderhalf jaar weer behandeld worden als een jongen van 11. Maar het was het waard en soms kijk ik even in de spiegel en denk "daar ben je weer!" 🥲Ook ben ik trots op mijn geduldige lieve ouders en mijn Super Vriendin die mij geholpen en gegidst hebben.  Laat mij hun ook trots maken 😊♥️

En ik ben trots op jullie op het forum en de Kindertelefoon die mij ook zo lief en meelevend hebben gesteund! I love you! 😘😍

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 23, 2025

Mooi hoor ​@Tartan16 ! Fijn om te lezen 😘

Ik ben zelf wel trots dat ik mezelf ben gebleven ondanks sommige commentaren en een enkele pesterij.  En dat ik vriendelijk blijft doen ook tegen minder aardige mensen. Dat ik zelfs een vernedering incasseer en positief kan blijven. Dat ik beleefd blijf. Ook sowieso wel rustig ben. Dat het goed gaat met de resultaten. Mijn vriendenkring nog helemaal heb en zij mij ook allemaal waarderen. En ach, ik ben ook wel trots dat ik fouten maak en er zelf van toegeef dat het anders kon. En mijn voornemen is om nooit mijzelf belangrijker te vinden dan een ander. En het meest trots ben ik op mijn lieve vriendin 😊♥️

Liefs, Tover xxx

ChotehBeMachshava
Forum|alt.badge.img

hallo,

Ik vind dit een moeilijke vraag en weet niet goed of ik hier goed op antwoord. Trots is voor mij een ingewikkeld woord.

Ik denk dat ik het meest dankbaar ben dat ik probeer te doen wat van mij verwacht wordt, ook als ik het lastig vind of er veel in mijn hoofd zit. Dat ik blijf leren en niet zomaar opgeef en dat ik elke dag probeer mijn mitswot te doen.

Het is geen groot of bijzonder verhaal, maar dit is wat er bij mij opkomt.

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • January 11, 2026

Hoi ​@Sanmari, ik ben trots dat ik goede cijfers haal op school 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 11, 2026

Ik ben trots op me zusje  en me vriendin hoe ze toch om gaat hoe ik ben en wat ik heb en dat ze dan toch bij me blijft 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

Hi iedereen. Ik was een tijdje niet actief en op de een of andere manier heeft mijn account mijn mailbox gevonden en toen zag ik al deze mooie verhalen. 
ik vind het allemaal dingen waarbij iedereen een schouderklopje verdient. 

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

ik ben trots op dat ik mega goed ben ik mijn sport en dat ik online mensen durf te helpen via deze website
😃

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 16, 2026

hi,

dit is een beetje out of the box of toch niet maaar...

ik ben trots op ons allemaal! dat we elkaar helpen hier op dit forum en dat iedereen zo lief en aardig is  

liefs vie ❤️

Tandenborstel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 27, 2026

Ik ben trots op dat zelfs dat mijn leven shit gaat en ik er compleet klaar mee ben dat ik niet opgeef, want er is iemand in mijn klas die mij nodig heeft. Ik kan haar niet in de steek laten, anders zou het echt niet goed met haar gaan.

Ik ben ook trots op iedereen op dit forum! Iedereen die hier klaarstaat om andere te helpen 😁