Skip to main content
Vraag

vul hier je goede nieuws in!!

• February 8, 2025
  • 21 reacties
  • 306 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

Hoii iedereen,

Het forum is vaak negatief maar waarom kan het niet over leuke dingen gaan? 

Plaats hier goed nieuws of iets leuks dat je gedaan hebt

Ik heb bijvoorbeeld 3 nieuwe kippen!

-Melanie2

21 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 9, 2025

Hoi hoi, leuk! Kippen zijn geweldig om te houden, wij hebben er ook een heel stel in een ren met uitloop en ik vermaak me altijd met hun getok en hun maniertjes 😄. 

Mijn goede nieuws is dat het veel beter gaat, ik nu echt het gevoel heb dat ik de goede kant op ga en met mijn angststoornis om kan gaan. En dat ik ​@Tover01  wil bedanken, jij noemde mij een voorbeeld voor jou maar dat ben jij ook voor mij want ik heb ook de knop omgezet. Nadat ik laatst bij gym een tijd voor straf op de gang moest staan en mijn vriendin daarbij was, wat ik echt vreselijk beschamend heb gevonden. En daarna heb ik aan jou gedacht en hoe jij zo sterk was om daar een switch mee te maken en jezelf te hervinden, en ik dacht " dat moet ik nu ook doen!"  Ervan leren en werken aan mezelf. Positief zijn over mijzelf en over wat ik allemaal kan en mag. En dat bevalt me perfect goed! Belangrijkste is dat ik anderen en vooral mijn vriendin trots kan maken en gelukkig. Dus bedankt iedereen die zo lief reageerde en mij steunde en  wijze ​@Tover01 voor zijn voorbeeld !! ♥️ En echt iedereen hoor ik wil niemand te kort doen! 

Groetjes liefs Tartan XxX  

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 9, 2025

Hey!

Leuk idee ​@Melanie2  en leuk en lief kippen, het lijkt me heel leuk om te hebben! 

Mijn goede nieuws is dat ik zelf wel lekker ga bij het voetbal, dat ik gevraagd ben of ik af en toe wil oppassen bij buren met kleine kindjes (misschien maak ik nog een topic voor adviezen 🤭), en dat ik super veel lol heb bij scouting en zin heb ik mijn rol die ik mag spelen op school! En dat ik mee ben geweest tennissen met mn vriendin en van haar alle hoeken en gaten te zien kreeg 🫣 ik was er niet erg goed in hihi.  

Ahw dankjewel ​@Tartan15  wat vet en top dat je dat zegt! 😊 Ik kan me dat helemaal voorstellen dat je je toen schaamde naar haar en top dat je het zo doet! Ze zal dan juist super trots op jou zijn! En ik dat ik een beetje een voorbeeld was 🤭🤭🫣😘

Liefs Tover xxxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 20, 2025

Hoi

Mijn goede nieuws is dat ik een leuke vakantie week heb. En dat ik een heel leuke nieuwe buurvrouw heb gekregen met lieve kinderen en twee katten 🐱😍.@armydreamerss  wat leuk! Lopen ze in de tuin? Of een mooi kippenhok? Het lijkt mij ook erg leuk.  En haha @Tover01  was je meisje de winnaar? 😉 Kun je vast wel tegen. Over je rol dat klonk echt super grappig! En oppassen kun jij vast heel goed, leuk dat een jongen dat doet! @Tartan15  wat fijn en knap! Dat je je schaamde voor je straf met je meisje erbij snap ik wel. Dat ze jou zag.  Je wilt juist stoer zijn en niet zo voor straf staan. Maar het stoere is dat je er zo mee omgaat! Echt fijn! Je mag trots zijn hoor. Volgens mij ben jij een leuke stoere jongen die veel interessante dingen beleeft! 

Nou ik ga weer naar mijn vriendinnen hihi. Fijne dagen ♥️ Groetjes Tjempie xxx

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 20, 2025

@Tjempie  wat leuk dat je nieuwe buren hebt! Misschien kan je ooit op de kinderen passen, de kippen leven in een kippenhok in de achtertuin (ze hebben genoeg ruimte hoor)

Doei doei 

-armydreamerss

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 21, 2025

Ik was heel erg verkouden maar het gaat nu weer beter.  Geen groot nieuws maar ik ben er wel blij om.  Ik heb dit weekend judotoernooi en verkouden kon ik niet meedoen maar nu wel.

• February 23, 2025

Heel simpel goed nieuws, maar toch: afgelopen vrijdag was het weer zo lekker dat we heel even buiten hebben gezeten. Voelde echt als voorjaar en daar werd ik wel gelukkig van.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 23, 2025

@tim16 ik kreeg ook meteen de lente in de kop met dat weer.

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 23, 2025

Het word idd eindelijk weer lekker weer ​@tim16 . Ik werd die kou wel zat, maar nog niet zó lekker om in korte broek te lopen helaas 

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 23, 2025

Hey ​@Lupus  oh ik loop daar al wel in hoor hihi 😉

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 24, 2025

Hoi ik heb een 10 gekregen voor een werkstuk waar ik best veel voor had gedaan dus dat was echt fijn vanmorgen! ☺️ En we hebben nu een buiten opdracht voor een geschiedenis les, erg leuk we moeten datums zoeken en het oudste gebouw wat je kunt vinden beschrijven.  Haha ​@Lupus vond je het nog wat koud? Snap ik wel hoor 😉. Ja jij natuurlijk wel hé ​@Tover01 , vind je meisje vast leuk 😍 maar jij trok de korte broek in de sneeuw al aan haha. Ik vind het ook nog te koud hoor Lupus 🙂 en nu ga ik weer verder met de buitenles. Groetjes Tjempie xxx

p.s. stiekem hoop ik ook op goed nieuws van Tartan15 🫣

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 24, 2025

Ik wacht nog een tijdje ​@Tover01 😂

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+5

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 27, 2025

@anoniempje6666  waarom is dat voor jou goed nieuws?

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Hoi, dit is echt een heel leuk idee en ik hou zo veel van kippen 🐔! Mijn kat (Noorse boskat) is zwanger van mijn andere kat ik heb er 3 1 is gesteriliseerd 2 niet en dus is er 1 zwanger wat ik heel leuk vind! 😺😊

• May 31, 2025

Hoi 

@anoniempje6666  ik snap niet wat daar goed aan is?

Mijn goede nieuws is trouwens dat ik een voldoende het op mijn Frans mondeling 🥳 frans niet mijn beste vak dus ben echt blij met me 6.4. Klinkt heel laag maar voor mij is dit hoog 😅

Groetjes badeend 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 31, 2025

@Badeend bien fait! Bonne continuation.

Mijn eigen goede nieuws is dat ik net zelf een lekkere red velvet taart heb gebakken die we zo gaan opeten.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 31, 2025

Hoi, mijn goede nieuws is dat ik een heerlijke tocht ga zeilen morgen met mijn lief! 

Ohja en ​@Diana  en ​@Badeend  dat van wilders kan goed nieuws worden als ie zn belofte (voor de uitzondering) eens houd en uit de regering stapt. Zijn we daar ook weer van verlost. Dat zou mooi nieuws zijn 💪😁 grenzen dicht is natuurlijk totale onzin, ons land leeft van open grenzen en dat weet hij ook, anders was ie zelf niet getrouwd met een buitenlandse vrouw want dat had dan  ook niet gekund. Paradoxale meneer. 

Leuke nieuwtjes hebben jullie verder trouwens, klinkt leuk en/of smakelijk 😋

Groetjes liefs Tartan X

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 31, 2025

@Tartan15 we kunnen alleen maar hopen, he. Als kind van een buitenlandse vader vind ik dat grenzengedoe best eng.

Geniet van het zeilen. Ik ga een lange paardrijtocht maken morgen, door het bos en over de heide. Ik ben toch meer een landrot.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 6, 2025

Hey! Mijn goede nieuws is dat de wens van ​@Tartan15  en ​@Diana  uit is gekomen! En ik heb (ook) een oma uit Tsjechië dus van mij hoeven die dichte grens dromen ook niet zo. Helpt nergens tegen en we zijn allemaal mensen. Europa is een mooie samenwerking en hopelijk blijft dat zo.  People are people! Liefs Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 6, 2025

We hebben eekhoorntjes in de tuin!  Daar word ik vrolijk van.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Leuk! We zijn bezig met de verbouwing van de tuin en het begint al aardig ergens op te lijken

xx liefs Wolf 🐺