Het is deze week pasen dus hier is een kleine vragenlijst:
Ā
1. Heb je paasontbijt? (Zo ja hoe?)Ā nou nee, ik ben al blij als ik een gewoon ontbijt heb
2. Is er een activiteit die jullie rond pasen doen?Ā niet speciaal, vroeger wel, toen ik kleiner was
3. Ga je paaseieren zoeken?Ā vroeger ging ik vroeg opstaan en eieren zoeken in de tuin bij de burenā¦..maar dat vonden ze niet leuk toen ze me betraptenĀ Ā en ik hoefde van het jaar met Pasen niet te gaan zoeken, want ik had zaterdag al een hele zak Paaseitjes in de voorraadkast gevonden
4. Vier je het bij familie?Ā neh, ik heb niet echt familie in de buurt wonen
5. Krijg je cadeautjes?Ā niet met Pasen, alleen met verjaardag en Sinterklaas of Kerst
6. Favo chocolade(eieren)? melk en witte choco en gevuld is extra lekker
7. Is lente je favo seizoen?Ā nou misschien niet favo, maar wel mooi als alles weer groen wordt en begint te bloeien, mijn favo is de zomer, kan ik lekker hele dag naar het strandĀ
8. Is het bij jullie mooi weer?Ā vandaag, 2e paasdag is wel okĆ©, gisteren steeds miezerregen en zaterdag was ook slecht, ik ga vandaag lekker fietsen of mountainbiken en in bomen klimmen ofzo. er is ook een groot natuurgebied, dus idk wat ik allemaal ga doen
9. Heb jij een paastraditie?Ā niet anders als op een andere vrije dag
10. Ga je op 2e Paasdag een 1-aprilgrap uithalen?Ā nee, dit is de enige dag van het jaar dat ik geen grappen uithaalĀ Ā Btw, weet iemand of er nog een leuke 1 aprilgrap, zoals van het Jeugdjournaal of iets anders landelijks en in welke ben jij getrapt vandaag?
Bonusvraag: Leuke vragenlijst?Ā jazeker, goed bedacht van jou@Wees Jezelf Bij NoahĀ
Ā
Vrolijk pasen!
LiefsĀ @Wees Jezelf Bij NoahĀ Ā dankjewel, jij ook en iedereen die dit leest...ja, I know...het is al weer bijna voorbij, maar toch
Ā
P.S. wist je dat de klok vandaag een uur vooruit is gegaan?Ā Ā oei, das niet goed, ik bdl als ie maar 1 uur vooruit is gegaan kan je beter een nieuwe klok kopenā¦.ā¦ onze klok gaat elke dag 24 uur vooruitĀ