Vraag

vragenlijst/ leuke dingen, gebeurtenis etc...


Reputatie 7
Badge +2

Hey,

Ik heb een vragenlijst gemaakt, omdat het tijd is voor de wat leukere dingen en ik me op het moment nogal verveel! En ik de reactie van @Jesse08  wel begrijp! (ook al herken ik mezelf er in)... sorry ❤.

Hopelijk vinden jullie het wat!🙂 het zijn niet veel vragen. 

 

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad?

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden?

3. Wat is je grootste miskoop?

4. Heb je een geheim talent?

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn!

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom?

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken?

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom?

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?

10. Wat is je lievelingsdier?

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken?

12. In welk land zou je willen wonen en waarom?

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn?

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn!

15. Wat doe je het liefst in de vakantie?

 

Wat vond je ervan? 😊

 

Ik kan niet wachten om het te lezen! 

Groetjes en liefs van mij 🧚🏻‍♀️


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad? Ik droomde ooit dat ik in een bos woonde, in een blokhut met een paard in de middle of nowhere. Dat lijkt me echt een geweldig leven. 

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden? Een klant ging op mijn werk tegen me schreeuwen, ik vond dat echt hilarisch😅

3. Wat is je grootste miskoop? Ik had een vrij dure koptelefoon gekocht en een paar weken later Airpods, koptelefoon is sindsdien niet meer aangeraakt. 

4. Heb je een geheim talent? Niet dat ik weet

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn! Ik wilde vroeger ‘prikdokter’ worden. Ik was vroeger erg ziek en heb veel nare onderzoeken gehad en was als de dood voor naalden. Tot ik een keer 3 prikken tegelijkertijd kreeg, alles daarna viel mee en ik wilde daarom kinderen helpen hun angst voor naalden te overwinnen. 

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom? Oud & nieuw, van de ene kant ben ik verdrietig dat ik weer een jaar heb verspilt maar ik ben ook blij dat er een nieuw jaar begint. 

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken? Frans, dan zou ik zonder moeite mijn examen halen. 

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom? Een knuffel van een Linx, die draagt emotionele waarde van mijn kat. 

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven? Eigenlijk kan ik alles wel opgeven, hou niet zo van eten. 

10. Wat is je lievelingsdier? Eenden obviously;) 

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken? Heb echt geen idee eigenlijk wss gewoon mama ofzo. 

12. In welk land zou je willen wonen en waarom? Australië lijkt me heel gaaf, ik hou van de natuur en het ‘buitenleven’ en dat is daar in overvloed. 

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn? Lente, over een paar dagen, ik vind de lente helemaal geweldig. Alles staat lekker in bloei:)

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn! Ik was vroeger fan van Willem Wever, heb hem zelfs een keer ontmoet, kwam er later pas achter dat dat helemaal niet zijn echte naam is hahaha. 

15. Wat doe je het liefst in de vakantie? Op avontuur in de natuur. 

 

Wat vond je ervan? 😊

Super:)

Reputatie 7
Badge +9

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad? Ik heb geen idee... 

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden? Eem filmpje, daarin werd gezegd "moet de persoon 1, 2 (ik weet de namen niet meer;)), of Roel maalderink de presentator worden van een nieuw programma?" Die man die geïnterviewd werd zei "wel gewoon een bekend iemand" en toen werd de vraag terug gesteld, "dus niet iemand zoals Roel maalderink?" , hij zei toen "nee" maar Roel maalderink is dus die man die het interview deed, dat vond ik wel echt grappig 😅 Of dat het grappigste moment van afgelopen maanden is weet ik niet, wel van deze week🙂

3. Wat is je grootste miskoop? Weet ik niet

4. Heb je een geheim talent? Nee, denk het niet

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn! Meester:) Maar nu niet meer, is niks voor mij denk ik.

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom? Vroeger kerst, nu heb ik er niet echt 1 meer ... Er zijn wat dingen in mijn familie gebeurt waardoor we kerst niet meer kunnen vieren zoals eerst...

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken? Engels, dat kan ik gewoon echt nog veelste slecht nu. Wel een beetje natuurlijk:) Maar niet voldoende 

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom? Foto albums, dat vind ik wel belangrijk om te hebben, en ik wil dat later wel kunnen terugzien. Dus die wil ik niet kwijt!

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven? Ik geef niet veel om eten....

10. Wat is je lievelingsdier? Kat

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken? Wolk 

12. In welk land zou je willen wonen en waarom? Gewoon in Nederland

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn?  Zomer, ja hoor!

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn! Die had ik niet echt vgm..

15. Wat doe je het liefst in de vakantie? Uitrusten, fietsen, naar het strand gaan (als dat kan natuurlijk:))

 

Wat vond je ervan? 😊 Leuk!

Reputatie 7
Badge +2

Hey, 

Willen jullie in deze topic  nog meer vragenlijsten/ leuke verhalen of gebeurtenissen in? 

Laat het maar weten en dan komt er meer!

 

Groetjess

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Leuk leuk!! Ik vul meteen in XD

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad?  De gekste was dat ik in een romeins schip moest roeien als slaaf (had een film gezien daarover haha) , en de leukste was dat ik kon vliegen en ik door een heel grote hal vloog met allemaal speeltoestellen. ;p

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden? De rugzak met bikjes cola en de liter bronwater voordat ik ging oefen zoenen met een vriend ;) en de yaks!! bij de eerste poging haha. En ook, de verbaasde blikken van een paar "stoere jongens”op mijn school toen ik doodgewoon in een rokje kwam aanlopen XD

3. Wat is je grootste miskoop?  een lichtgevende pen en een knutselbril met lampjes die het niet deden. Gelukkig bij de volgende wel.

4. Heb je een geheim talent? Knutselen, ik fix kapotte dingen.  Zaklampen, ventilator, platenspeler, eig van alles.

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn!  Piloot, machinist, graafmachine bestuurder, en nu zorgverlener of misschien wel consulent(of zoiets heet het geloof ik) bij zoiets als de kindertelefoon 😊

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom? kerst, gezelligheid met de hele familie.

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken? Tsjechisch , Pools, Italiaans

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom? Foto van mijn opa en oma 💕

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?  spaghetti haha

10. Wat is je lievelingsdier? katten, lekker eigenwijs en grappig en lief

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken? mama

12. In welk land zou je willen wonen en waarom? Een land met echte bergen, ik vind het een vet idee om te kunnen dwalen en ‘verdwijnen”in die enorme berglandschappen. En me daar te kunnen redden met eten enzo.

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn? Zomer, dat is zeker leuk.

14. Wie was jouw held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn! Donald Duck, Bobek ( een stripfiguur uit Tsjechië,  leerde ik in de vakantie kennen) en Robin Hood omdat mijn moeder zo'n hele serie heeft thuis.

15. Wat doe je het liefst in de vakantie? Knutselen, chillen met mijn vriendinnetje en scouts kamp, en op vakantie met de familie !

 

Wat vond je ervan? 😊 Super leuk!!  Maak er meer ! :):)

Liefs Tover xxx

Badge

Hey,

Ik heb een vragenlijst gemaakt, omdat het tijd is voor de wat leukere dingen en ik me op het moment nogal verveel! En ik de reactie van @Jesse08  wel begrijp! (ook al herken ik mezelf er in)... sorry ❤.

Hopelijk vinden jullie het wat!🙂 het zijn niet veel vragen. 

 

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad? Seks met knappe jongens 

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden? Ik werd in eens van achtergepakt

3. Wat is je grootste miskoop?vingermachine

4. Heb je een geheim talent?pijpen

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn!idk

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom?seksdag ik hou van seks

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken?idk

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom?idk

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?chocola

10. Wat is je lievelingsdier?hond

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken?idk

12. In welk land zou je willen wonen en waarom?idk

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn?idk

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn!ikzelf

15. Wat doe je het liefst in de vakantie?naakt zijn

Vingeren neuken

 

Wat vond je ervan? 😊

 

Ik kan niet wachten om het te lezen! 

Groetjes en liefs van mij 🧚🏻‍♀️

 

Reputatie 7
Badge +8

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad?

De gekste en tegelijkertijd ook wel grappigste droom was denk ik dat ik verdwaald was en alleen kon bewegen op een springstok. Sloeg echt nergens op😂

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden?

Mijn zus die totaal onbewust een fles cola schuddde en die daarna opende dat werd echt een vieze bende zeg maar maar was achteraf wel heel grappig😅

3. Wat is je grootste miskoop?

Heb ooit een stappenteller gekocht voor 25 euro maar gebruik hem eigenlijk nooit want er zit ook een op mijn telefoon🙃

4. Heb je een geheim talent?

Niet dat ik weet

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn!

Ik wou altijd astronaut worden want ik vind de sterren en ruimte erg interessant! Dat plan is alleen niet echt haalbaar weet ik nu ik wat ouder ben😉

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom?

De kerstdagen zijn mijn favoriet ik vind de sfeer met alle lichtjes in huis en alle fijne kerstmuziek altijd heel leuk :)

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken?

Portugees en Noors lijkt mij leuk om te leren!

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom?

Een foto van mijn lieve opa die ik helaas nooit heb gekend

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?

Ik ben niet echt een eter, maar lasagne is wel mijn guilty pleasure🤭

10. Wat is je lievelingsdier?

Katten!

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken?

Volgens mijn moeder was mijn eerste woordje mama en daarna treintje

12. In welk land zou je willen wonen en waarom?

Ik vind Nederland een fijn land om in te wonen, maar mijn 2e keuze is Madeira om het mooie weer en de mooie natuur!

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn?

Ik ben in de herfst jarig en vind t helemaal prima hoor :)

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn!

Ik denk Donald duck haha😅 En qua echte personen mijn ouders natuurlijk :)

15. Wat doe je het liefst in de vakantie?

Lekker buiten zijn en veel bewegen! Genieten van de andere natuur en omgeving!

Super leuke vragen @Tinkerbell echt een leuk idee!

Groetjes en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Ze1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad? 

Echt geen fiets idee.

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden?

Dat een klasgenoot boos werd op mij omdat ik het haar niet heb verteld dat ik in de vakantie met m'n vriend heb afgesproken. Z wil echt alles van me weten XD

3. Wat is je grootste miskoop?

Geld uitgevonden op de kermis 💸 

4. Heb je een geheim talent?

Dat ik kan voorspellen wat iemand gaat doen.

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn!

Archeoloog 

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom?

Mijn verjaardag 🎈 (Geld)

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken?

Japans 

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom?

Heb ik niet.

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?

🍕 

10. Wat is je lievelingsdier?

🐼 

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken?

Weet ik niet. XD

12. In welk land zou je willen wonen en waarom?

In een Engelstalig land. Ik haat Nederlands.

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn?

Lente ☀️ 

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn!

Ik was verslaafd aan Lego Ninjago XD Die poppetjes dus.

15. Wat doe je het liefst in de vakantie?

Rusten 

 

Wat vond je ervan? 😊

Wel ok! 🌈

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, ik doe ook  poging 😉

1. Wat is je gekste/ leukste/ mooiste droom die je ooit hebt gehad?  Ik denk dat dat was dat ik een keuken mocht slopen met een boel kinderen en dat ik lachend wakker werd van het gerinkel van de borden waar we mee mochten gooien. En ik heb ook een keer gedroomd dat ik een eigen zeilbootje had, en een maand later was dat echt zo (marktplaats bedankt!) haha.

2. Wat was het grappigste moment van jouw afgelopen week/ maanden? ik had allemaal striemen op mijn rug van het hoeslaken, allemaal van die rode strepen van het gekreukelde laken. En toen mijn vriendin bij mij kwam deed ik “aahw aauw auw”   en ze trapte er in XD, ze dacht dat het van slagen was (gemeen ik weet het). Wel meteen gezegd wat het echt was hoor 😊

3. Wat is je grootste miskoop?  een zalkmes dat nooit is bezorgd.

4. Heb je een geheim talent?  dansen denk ik.  En ik zing voor de lol. Maar echt een talent…. ik kan wel goed planten onderhouden en weer 'tot leven’krijgen als mijn ouders ze al lang afgeschreven hebben. En dieren komen altijd naar me toe.

5. Wat wilde je vroeger worden? Mag alles zijn! Onderzoeker, boswachter, natuurbeschermer, en nu wss mij  ouders achterna dus eco boer ;P

6. Wat is je favoriete feestdag en waarom?   oudjaarsdag, gezelligheid, elkaar zien , mensen die je het beste wensen, muziek en dans,  carbid, eig een sociaal gebeuren.

7. Welke taal/ talen zou je willen spreken?  Kantonees om  goed te kunnen communiceren, Japans lijkt me ook mooi.

8. Wat is je kostbaarste bezit en waarom? Een ring, gekregen van mijn grootouders en die draag ik zo vaak ik kan. Mijn eerste Schotse rok, kilt. (die kan ik altijd dragen omdat het een wikkelrok is). En mijn bootje.

9. Wat voor eten zou je nooit kunnen opgeven?  Stamppotten, té lekker !!

10. Wat is je lievelingsdier? Katten , maar eig alle dieren, vooral zoogdieren die in sociaal verband leven. In tegenstelling tot veel mensen vind ik de wolf een prachtig dier.

11. Welk woord heb je als eerst geleerd/ uitgesproken? Gecheckt bij mijn moeder en het was “die!”volgens haar , en daarna “mama”   ( sorry pa xd)

12. In welk land zou je willen wonen en waarom? Schotland, heb er familie en het is werkelijk heel mooi.

13. Ben je in de lente, zomer, herfst of winter jarig? En vind je het fijn? herfst, ja mooie tijd, kleuren pracht.

14. Wie was jou held toen je klein was? Mag alles en iedereen zijn! Ouders, karate kid haha, buurvrouw (kan ik niet toelichten ivm anonimiteit maar ze was erg goed in een sport), en mijn juf uit groep 6 ;)

15. Wat doe je het liefst in de vakantie? op kamp met de waterscouts, vakantie met ouders en hun beste vrienden want dat betekent dat mijn vriendin (hun dochter) ook mee gaat😁😍😉en verder geniet ik van het buiten zijn,  fietsen langs het water, en vooral zeilen, liefst met mijn lieve vriendin ( zelf vind ze het het leukst als ik haar “mijn meisje “noem haha)

 

Wat vond je ervan? 😊 Heel leuk bedacht!! Leuk dat je dit maakt!! We want more!! 😍

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Tinkerbell  en moderator KT,

 

ik zie dat je een nieuwe vragenlijst hebt gemaakt. Superleuk en ik ga 'm zeker invullen, maar is het niet leuker/beter om daar een apart topic van te maken en die zou je dan deel 2 kunnen noemen of een andere naam die jij leuk vindt.

Dan heb je dit topic (deel 1)  en de nieuwe vragenlijst (de reactie hierboven)  in een ander topic deel 2

 

Is dat een idee?

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +2

Trouwens nog bedankt voor het invullen van de vorige vragenlijst:) !

 

Groetjesss

Reputatie 7
Badge +14

Echt geen 'fiets' idee 😂

Ik haat gboard!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer