Vraag

Verre reis

  • 5 July 2020
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi guys, 

Ik had voor dit jaar eigenlijk een reis geplanned staan, maar die is doorgeschoven naar (hopelijk?) volgend jaar. Sinds ik 12 was heb ik een droom, mijn kinder-nostalgie achterna te gaan in een reis. We kennen allemaal dingen als alladin, films als Rio & Madagascar, etc. 


In mijn reis wil ik mijn jeugd-nostalgie achternagaan door af te reizen naar de oorsprong van bijvoorbeeld aladin, Oman/Saudi Arabië. Omdat het merendeel in 3e wereldlanden is die het virus maar moeilijk onder controle krijgen, kan ik volgend jaar pas gaan, en heb ik nu de tijd om het hier neer te zetten.

Ik zou het heel fijn vinden als jullie nog wat ideeën hebben, dingen die jullie hebben uit je kindertijd. Het hoeft geen film te zijn, al is het een bekende mythe, of simpelweg iets uit een serieus boek over de Egyptenaren, het mag allemaal!

Eind dit jaar begin ik met plannen, want zo’n reis kan helaas niet zonder een goede voorbereiding, heel veel thanksss als jullie wat hebben :)


1 reactie

Reputatie 1
Badge

Leuk dat je je droom achter na gaat🤩.  Ik heb zelf niet echt iets. Maar als ik dat had had ik je het verteld. (sorry dat het zo laat is) 

Reageer