Vaarwel


Reputatie 7
Badge +7

Hai Hai,

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest, dus waarschijnlijk zullen degenen die dit lezen mij helemaal niet kennen. Een tijd terug was ik wat actiever, ik kon over mijn eigen problemen praten en daarnaast heb ik mensen geholpen. Over een paar dagen wordt ik 18 (echt bizar gewoon) en dit betekent dat mijn account zal worden verwijderd. Ik wil daarom voordat ik voorgoed verdwijn een soort laatste update over mijn leven geven. 

Ik ben dus bijna volwassen, waar ik nog niet helemaal klaar voor ben maar ja zo gaat het leven nou eenmaal. Ik zou nu midden in mijn examens moeten zitten, maar in plaatst daarvan zit ik thuis met een longontsteking. Wat dat betreft gaat het dus niet helemaal top, maar ik zou mezelf niet zijn als ik niet tijdens zoiets belangrijks als eindexamens ziek zou zijn. Ergens kan ik er wel om lachen. Ik moet 5 examens inhalen in het 2e tijdvak en ik hoop dat ik alsnog mijn vwo diploma binnen ga slepen.. Daarnaast heb ik ontslag genomen bij mijn huidige bijbaantje waar ik 2 jaar met plezier heb gewerkt. Ik ga in de zomer in de stad werken. Daarna is het plan om te gaan studeren, aan de universiteit. Mijn leven staat op het punt om flink te veranderen en eerlijk gezegd kan ik niet wachten. Ik ben toe aan een nieuw avontuur. Ik heb nog steeds sombere buien, maar ik zie de toekomst soort van positief in. Helaas is mijn kat overleden, ik ben daar wel echt kapot van. Toch moet ik verder met mijn leven en ik ga proberen er het beste van de maken, wat er ook gebeurt. Of ik nou mijn diploma haal of niet, t leven gaat gewoon door. Ik ben oke. 

Dat was het dan.

Vaarwel iedereen, ik heb van het forum genoten, bedankt.

Voor de laatste keer, Groetjes,

Kwakend1tje


22 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi !!  Ik ‘ken’ jou zeker nog! Wat leuk om van je te lezen, al is het jammer genoeg de laatste keer. Ik lees je verhaal en ik denk , ja pechvogel ! En heel verdrietig van je kat! Maar aan de andere kant ook positieve vooruitzichten! Ik wens je alle goeds en geluk en heel veel succes bij de studie! Wat lijkt me zoiets een geweldig avontuur ! Kan bijna niet wachten xP haha.  Alle liefs en goeds !! 😘😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @kwakend1tje ,

Wat jammer dat je weg moet.. Ik ken je niet echt maar heb wel veel reacties van je gelezen:) Rot dat je kat is overleden! Veel sterkte!

Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben op je studie, en later met je beroep. Heel veel succes!😊 En je examens komen vast wel goed hoor:) Maar eerst maar goed herstellen, beterschap!

 

Reputatie 7
Badge +19

Ohw en, beterschap!!! Succes met je examens !! 😘

Reputatie 7
Badge +8

Hi @kwakend1tje,

Jammer dat je weg moet! Ik heb je nooit echt gekend, maar heb even je reacties bekeken en die zijn echt super goed! Wat jammer dat je kat is overleden dat lijkt me echt heel rot heel veel sterkte daarmee! Hopelijk is de long ontsteking ook snel over en hopelijk knap je snel weer op! Nu eerst focussen op je herstel de examens komen vast wel goed!👍

Ik wens je heel plezier toe met je studie en wens je veel liefde en geluk toe voor de toekomst! We gaan je missen!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

@kwakend1tje 

Hier een gedichtje:

 

Succes in de toekomst,

 Een kusje van mij,

​​​​​​Net als een aardbei,

Die sappig naar je mond toekomt,

Wat jammer van je 🐱,

Hopenlijk heeft ie een mooi leven gehad,

Dat denk ik wel,

Dus trek ik aan de bel,

🐝 jou thuis,

Om jou beterschap te wensen,

In jou huis,

Dan gaan we samen Dancen,

Bij jou thuis.

😘

 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Wat lief om zo afscheid te nemen! Ik wens je het allerbeste en veel liefde en geluk! De tegenslagen maken je misschien sterker. Je gaat er goed mee om en kijkt er heel volwassen naar 😉 gaat goed komen met jou dus! Veel succes met alles en bedankt voor je tijd hier! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes! 

Ik weet zeker dat het forum dankzij jullie een hele mooie plek zal zijn voor iedereen die nergens anders terecht kan. Ik ga jullie missen en bedankt voor de lieve woorden<3

xx

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +13

Ik ken je niet echt, maar ik lees hier dat je veel goede reacties hebt. Ik wens je veel succes en sterkte met je kat en je studie! En volgensmij hoef je je account niet te verwijderen, het kan ook geblokkeerd worden zodat mensen je naam nog wel zien en niet je naam overnemen. Weet niet helemaal hoe dat werkt dus je kan in het topic "veelgestelde vragen, hoe werkt het forum?" Nog veel succes met het leven!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniemxv 

Heey,

Volgens mij worden accounts automatisch verwijderd door de kt wanneer een gebruiker 18 wordt, aangezien het forum bedoeld is voor kinderen tot 18. Maar we zullen wel merken wat er met mijn account gebeurd:) Vind het op zich wel prima als iemand mijn naam over wil nemen, dan leeft kwakend1tje voort op het forum, ook als ik dat niet doe. 

Liefs,

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +14

@kwakend1tje 

Geen probleem!

Maar of je jou of jouw schrijft ben ik nog steeds niet uit.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7

Hey,

Ik moet binnen 2 weken ook weg, ben dan ook alweer 18… en dan te bedenken dat je hier dan vanaf geen idee welke leeftijd al rondneust. Tijd gaat lekker snel voor mijn gevoel op dat punt..

Ik zit zelf ook in mijn (staats)examens, morgen heb ik er weer 2. Ik zit nu al 2.5 jaar thuis, en doe maar zelf wel wat examens, hopelijk haal ik die, dan heb ik nog iets van een diploma mee, en kan ik over een paar jaar, of volgend jaar, ligt eraan wat mijn brein wilt haha, naar het HBO. Ik hoop echt dat je het haalt i.v.m. je examens, opleiding en verder.

Maar wel **** voor je met je kat die overleden is.. soms zit ik te denken “Wat als?” Met mijn hond, kat e.d. dat zou oprecht echt vreselijk zijn. Kan niet eens voorstellen hoe **** dat moet voelen. Ik moet ook binnen nu en waarschijnlijk twee weken, net voor mijn 18e mijn hond laten inslapen (heb er twee), er is niet eerder plek, wat best *** voor ons/mij is, aangezien die veel pijn lijdt (we proberen goed voor hem te zorgen, tot ons uiterste).

Maar ik heb sinds dat ik op dit forum zit wel wat (levens)lessen geleerd, van anderen en mezelf. Die zijn dan best bruikbaar voor ‘straks’/dalijk.

Maar dat je dan kan zeggen dat je 18 bent, voelt écht raar.. ik zie nog zo de jaren voor me waar ik dan me kapot gamede en eigenlijk niets uitvoerde, maar ook dat ik eindelijk wél wat ging doen met mijn leven, maar ook dat ik bijvoorbeeld depressief was een tijdje, vriendverlies, vragen die je hebt over jezelf, en noem maar verder op. Ik was eerder ook wat actiever, maar zit nu een beetje in een waas van: ‘Wat moet ik nu, eigenlijk?’ Het is een beetje van ‘ik moet dit regelen, ik moet dat regelen’ maar ook met wat je wilt doen, waaronder een opleiding uitzoeken, of anders een baan die je al (ervaring in op) wilt doen.

En ook het feit dat ik verander merk ik bij mezelf best wel héél erg, waaronder hoe ik dingen verwoord, welke gedachtegang ik krijg, maar ook hoe je over anderen nadenkt. Het wordt allemaal (nu dan) best complex, maar uiteindelijk (mag ik hopen haha) vlakt het wel weer af.

Ik ben ook zéér blij dat ik hier heb mogen en kunnen zijn, en nu is het (eigenlijk ben ik ook best blij) weer een stap verder, in hopelijk de goede richtingen die we gaan inslaan.


VragenVragen

Reputatie 7
Badge +13

@NoahLovesYou , je schrijft jouw als het iemand voorwerp is. Dus bv het is jouw telefoon. 

Reputatie 7
Badge +7

@VragenVragen 

Wat naar dat jouw hond ingeslapen moet worden.. heel veel sterkte<3 

Mijn eerste hond overleed toen hij 3 was en ik 9, ik was er kapot van, maar ik was een kind en heb er verder niet meer heel veel over nagedacht. Nu ik ouder ben kan ik niet stoppen met nadenken over mijn kat. Ik dacht dat we samen groot zouden worden, maar hij is er niet meer. Het inslapen vond ik ergens heel naar maar ergens ook wel weer vredig. Ik had hem op schoot in de auto naar de dierenarts en hij krijg daar opeens weer een opleving. Ik vond het heel cru om een opeens weer levendige kat in te laten slapen, maar hij heeft nu geen pijn meer. Ik zit oprecht ook gwn weer te janken nu lol. Maar het is beter voor ze. Misschien een beetje kinderachtig, maar ik heb van mijn moeder een knuffel gekregen van een lynx, die kon ik zelf vullen en ik heb er wat speeltjes van mijn kat ingedaan. Ik sleep die knuffel nu overal mee naartoe (terwijl ik dus bijna volwassen ben wtf) hahahaha. Het is fijn dat ik nog ergens mee kan knuffelen, ookal is het niet meer echt mijn kat. 

Heel veel succes met je examens, ik weet zeker dat je het gaat halen! En als we het niet halen gaan we ook gewoon verder met ons leven dus is er niks aan de hand. 

Ik ben ook best wel veranderd, sinds ik meer ‘volwassen’ ben geworden. Ik maakte me eerst heel erg zorgen, over het feit dat mijn kindertijd echt voorbij is (Ik moest vrij jong al groot worden ivm allemaal gezeik thuis). Ik dacht altijd ik haal mijn kindertijd later wel in, maar ik ben nu echt geen kind meer dus dat gaat niet meer. Echter heb ik echt schijt aan de hele wereld gekregen en doe ik gewoon wat ik wil. Ik heb als kind niet veel ‘kinderdingen’ gedaan, maar dat kan ik altijd nog inhalen:) Daar hoef je helemaal geen kind voor te zijn. Ik wens je heel veel succes in je verdere leven en ik denk dat wij geweldige jongvolwassenen worden! 

Liefs,

Kwakend1tje

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @kwakend1tje 

Ik ken je niet echt goed (volgens mij was jij het meest actief voor ik hier was) maar heb wel eens reacties van je gelezen en die waren altijd erg zinvol een meelevend. Wat vervelend van je kat. Een huisdier verliezen is altijd klote.

Ik wens je heel veel succes met je (her)examens en je verdere studie.

Reputatie 7

(…….) 

kort het bericht even in (anders wordt het een lang bericht😅)

Met die knuffel herken ik soort van, ik heb namelijk ook iets van een knuffel op mijn bed, het ligt gewoon lekker als ik weer eens heel raar probeer te liggen haha. Nee maar als het je rust/een fijn gevoel geeft, dan is dat gewoon goed toch? Ik snap niet dat mensen tegen anderen soms zo (voor mij) ‘dom’ kunnen doen, ‘leven en laat leven’, en dan op jezelf letten. Maar echt sterkte met het verlies van je kat. Het is echt rot om mee te maken, heb het ook al 2x meegemaakt en als ik mijn hond dan zo zie liggen, staan weer de tranen in mijn ogen...

Ja, met de examens zit ik hetzelfde, ik moet daarnaast ook nog mondeling doen, maar daar heb ikzelf nog geen stress over (gaat over de wereld in het algemeen, hoe het nou zit enzo). Ik “moet” examens doen, i.v.m. schoolproblemen die zich voordeden. Maar ons beide dan succes gewenst. We halen dit, zo niet, dan volgend jaar overnieuw (via VAVO, staatsexamens, of iets wat erop lijkt 😂)

Ik zat zelf met het probleem dat ik nooit mijn woordenschat, begrijpend lezen en algemene kennis waaronder bepaalde dingen qua huishouding nooit zou leren doen, maar het voelt alsof het gewoon automatisch op me afkomt, omdat ik het spontaan begin te vragen, en dat het me steeds net iets minder boeit wat een ander vindt (geldt ook voor andere dingen die ik doe als hobby bijv.), dit is wel een fijn gevoel, vooral omdat ik dan weer lichtjes gelijk word getrokken met andere leeftijdsgenoten.

Dit is wellicht ook voor anderen fijn om te weten die hier onzeker over zijn, of hier angst o.i.d. over hebben.

Alweer 18 jaar, aan de ene kant ‘bah’, maar aan de andere kant ook weer dat je meer mag, maar je ‘moet’ ook weer veel, waardoor eigenlijk alles gelijk wordt getrokken als je eindelijk 18 bent..

(Ik weet niet of anderen dit ook hebben, maar: Bij dit forum voelt het oprecht alsof je een soort vriendengroep voor altijd verlaat, of je nou een ‘band’ had met iemand hier of niet, toch blijft dat gevoel)

Lets eat, heb ‘trek’/honger lool,


VragenVragen

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniemxv

Heey,

Volgens mij worden accounts automatisch verwijderd door de kt wanneer een gebruiker 18 wordt, aangezien het forum bedoeld is voor kinderen tot 18. Maar we zullen wel merken wat er met mijn account gebeurd:) Vind het op zich wel prima als iemand mijn naam over wil nemen, dan leeft kwakend1tje voort op het forum, ook als ik dat niet doe. 

Liefs,

Kwakend1tje

Hoi @kwakend1tje ,

 

wanneer je als forumgebruiker 18 wordt, word je niet automatisch door ons verwijderd. Twee keer per jaar wordt er bekeken welke accounts 18 of ouder zijn, en die worden dan geblokkeerd. Daar krijgen die gebruikers 2 weken voordat dat gebeurt eerst een mail over. Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om je account te laten verwijderen.

 

Wat betreft het behouden van de gebruikersnaam, bij de veelgestelde vragen staat daar het volgende over:

Kan mijn accountnaam behouden blijven als ik te oud ben?

Sommige gebruikers willen graag hun accountnaam houden om te voorkomen dat anderen een account maken met ‘hun’ naam.  We kunnen in sommige gevallen jouw naam blokkeren. Je kan dan geen gebruik meer maken van het forum, maar niemand kan jouw naam kiezen. Je krijgt voordat we je account verwijderen, via een (standaard) mail, een instructie hoe je hier gebruik van kunt maken.  

Om hiervoor in aanmerking te komen zijn er een aantal punten waar we naar kijken:

  • Je hebt minimaal 1000 reacties 
  • Je geeft goede reacties/bijdragen 
  • Je bent regelmatig actief 
  • Het is jouw eigen keuze

We kunnen hier vanaf wijken als daar goede redenen voor zijn. Uiteindelijk bepaalt de community manager of we een verzoek goedkeuren.

 

Nog veel plezier deze laatste tijd nog op het forum, en bedankt voor jouw bijdragen hieraan!

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Marieke,

 

wanneer je als forumgebruiker 18 wordt, word je niet automatisch door ons verwijderd. Twee keer per jaar wordt er bekeken welke accounts 18 of ouder zijn, en die worden dan geblokkeerd. 

is dat op vaste tijden en wanneer is dat dan altijd?

Of had je dat al gezegd? Mijn computer doet steeds raar en lees dit net en was benieuwd voordat het 2300 uur is 😉

Dus ik moet snel posten…

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ,

 

die vraag verwachtte ik al en ik had hem al in mijn overdracht naar de community manager geschreven 😂

Als ik me niet vergis, was het vorig jaar in mei en november. Logischerwijs zou het dan nu ook weer in mei ( begin juni ) moeten worden. De community manager geeft hopelijk snel antwoord.

Maar hoe dan ook krijgen degenen die het betreft 2 weken vantevoren een mail met de aankondiging. Er worden dus niet zomaar opeens gebruikers geblokkeerd.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +9

hoi @kwakend1tje,

ik heb je eigenlijk nooit gekend. ik ben volgens mij ook nooit reacties van je tegen gekomen.

maar ondanks dat ik je nooit heb gekend wens ik je alsnog succes in je leven. ik hoop dat je examens kan doen en dat je dus je diploma haalt. veel beterschap met je longontsteking. en ik hoop dat je een mooie toekomst krijgt

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @kwakend1tje   een leuk  nummer voor jou als mee nemertje van hier 😉

 

En:

 

Met veel liefs en alle lieve wensen,

Tartan X

Reputatie 7
Badge +19

P.S. En 1 voor bij het studeren 😉😎

 

Reputatie 7
Badge +3

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

De opschoonactie vindt idd 2 keer per jaar plaats. Het staat nu op de planning voor juni of anders begin juli. Gebruikers die 18 zijn geworden ontvangen 2 weken van tevoren een mail waarin de actie en datum wordt aangekondigd.

We hopen je vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

Reageer