Tijd om afscheid te nemen van het forum

  • 9 February 2022
  • 36 reacties
  • 912 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey lieve iedereen,

 

Yep zoals in mijn topic titel al staat.. Ik kom afscheid nemen van het forum! Ik heb een mail ontvangen van de kindertelefoon en op 15 februari worden alle gebruikers die 18+ zijn verwijderd. Ik ben 2 weken geleden 18 geworden en dat betekend dat mijn tijd er hier op zit :)

 

Ik ben niet extreem lang actief geweest. Een jaartje ongeveer. Ik heb in dit jaartje een hele bijzondere tijd meegemaakt. Ik heb hier een gezellige tijd gehad, heb met veel liefde en plezier mijn best gedaan om mensen te helpen/ondersteunen en heb ook erg veel dingen bijgeleerd.

Ook heb ik zelf hulp en steun mogen ontvangen op het forum. Ik heb hier voor het eerst mijn eigen verhaal gedeeld. Toen ik hier kwam had ik geen hulp en wist ik niet hoe ik verder moest, maar door de hulp en ondersteuning die ik op het forum heb ontvangen heb ik stappen gezet waarvan ik dacht dat ik die nooit zou zetten. Nu ik wegga kan ik zeggen dat ik bezig ben om hulp te zoeken voor mijn depressie. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor!

 

Dit forum is een hele fijne plek en ik heb me hier echt thuis gevoeld. Ik hoop dat dit forum nog lang mag bestaan en hoop dat deze plek nog veel andere jongeren gaat helpen. Ik wil iedereen die op het forum zit dan ook enorm bedanken. Met zijn allen maken jullie er een mooie plek van waar jongeren elkaar kunnen helpen en ondersteunen.. Bedankt voor jullie inzet!!:blush: 

 

Ook wil ik iedereen die bij de kindertelefoon werkt enorm bedanken voor het mogelijk maken van dit forum. Jullie zijn helden en ik ben jullie enorm dankbaar! :D

 

Bedankt voor alles.. En hou vol! Ik geloof in jullie!!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


36 reacties

Hey allemaal voor de laatste keer,

Ik heb net mijn laatste reacties achtergelaten. Nu zit het er dan echt op! @NaamNietBekend misschien wil je in je laatste uurtjes nog mijn vragenlijstje doen:

Dat zou ik erg leuk vinden. Nogmaals bedankt allemaal en vaarwel! 

Groetjes Lucas(sss) 

Heyy Lucassss!

 

Ik vind het zo gek dat onze tijd er nu echt op zit.. Ik heb je vragenlijst trouwens ingevuld! Leuk en origineel gemaakt🙂

 

Jij ook bedankt voor alles Lucas.. Je was een super waardevolle gebruiker en ik wens je al het beste toe voor de toekomst! Vaarwel! Ben blij dat ik je heb mogen leren kennen😊

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Heyy

 

Morgen wordt mijn account dus echt verwijderd en dan kan ik geen contact meer met jullie leggen. Dat vind ik erg moeilijk, maar aan alles komt een einde en het is zoals het is. Ondertussen is het alweer avond en ik wou in deze reactie dan ook melden dat ik zo offline ga en niet meer online kom. Dit is mijn laatste reactie die ik post.

Ik zal de tijd die ik hier heb meegemaakt voor altijd onthouden en ik heb door alle hulp van jullie op het forum stappen gezet waarvan ik had gedacht ze nooit meer te zetten. Het is hier zo bijzonder fijn, maar het is nu tijd om de steun die ik hier altijd heb gekregen los te laten en om alleen verder te gaan.. Ik ben blij dat ik nu ik wegga kan zeggen dat ik hulp ga krijgen voor mijn depressie. Heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor.

 

Ik zal iedereen enorm gaan missen en ik hou jullie altijd in mijn hart vast. Bedankt voor alles en het ga jullie goed! Vaarwel👋

En voor de allerlaatste keer,

 

Groetjes van mij,

NaamNietBekend❤️

Reputatie 7
Badge +19

Vaarwel held je red het wel

Ik heb nu echt een knuffel nodig 

Ik zou jullie echt zo missen !!!!!!

 

Zelle 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb nu echt een knuffel nodig 

Ik zou jullie echt zo missen !!!!!!

 

Zelle 

Knuffel van mij

Ik was even reacties aan het bekijken toen zag ik dit 

 

 

Schreef Marieke

Hoi @DaVinci ,

 

goede vragen hoor.

Worden accounts standaard verwijderd? Ja, twee keer per jaar wordt er een soort ‘opschoonactie’ gedaan waarbij een moderator alle accounts verwijdert van gebruikers die 18 of ouder zijn. Het account wat jij noemt, zal dan dus ook verwijderd worden. 

Is de keuze er nou wel of niet om het te laten staan?

Nee, die keuze is er tegenwoordig niet meer. Omdat ook De Kindertelefoon zich aan de AVG moet houden, verwijderen we de accounts en alle gegevens. Iedereen wordt daardoor ‘Anonymous’. Wat er wel mogelijk is, is om aan te vragen dat jouw naam niet mag worden hergebruikt door nieuwe forumgebruikers. Dat kan iemand alleen voor zijn/haar eigen naam aanvragen door te reageren op de mail waarin  de KT aankondigt dat over 2 weken je account verwijderd zal worden, of door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl  .

 

Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben belachelijk laat maar ik wil toch wel even vaarwel zeggen! 1137 reacties, 1137 mensen geholpen. Geweldig! Het gaat je goed @NaamNietBekend !

Veel succes in het leven en lieve groetjes!!
Sano07

Heyy

 

@wilhelmavemela - :heart:

 

@Zelle - Dat heb je goed gevonden in de reacties! Mijn accountnaam wordt als het goed is beveiligd waardoor die niet meer gebruikt kan worden dus dat is fijn! En je krijgt een dikke knuffel van mij:hugging:

 

@Sano07 - Bedankt voor je lieve berichtje! Ik hoop dat jij nog veel plezier op het forum zal hebben:slight_smile:

 

Ik kan blijkbaar nog reageren, maar mijn account kan echt ieder moment verwijderd worden dus ik ga weer offline! Wie weet tot ziens:wave:

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Reputatie 7
Badge +19

We don't verget you

Reputatie 6
Badge +7

Lieve NaamNietBekend,

Jeetje, ben ik even een maandje niet actief en ben jij meteen weg. Ik wist dat het ging gebeuren, alleen in mijn leven gebeurd er op dit moment ook zoveel tegelijk dat het even niet tot me doordrong.

Jouw reacties waren altijd zo verstandig, je wist precies het juiste te zeggen en hebt zoveel mensen geholpen. En zelf had je het ook niet zo makkelijk, je bent echt gegroeid in je tijd op het forum en hebt grote stappen gezet. Ik zei dan niet zoveel, maar ik las wel mee, en ik ben echt trots op je!
Eigenlijk herhaal ik gewoon wat iedereen al heeft gezegd, maar verder weet ik ook niet zo goed woorden te vinden. 

Ik hoop dat je af en toe nog even op het forum kijkt en mijn post ziet. 
We gaan je missen!

 

Het ga je goed,

Paardebloem

Reageer