Hey lieve iedereen,
Yep zoals in mijn topic titel al staat.. Ik kom afscheid nemen van het forum! Ik heb een mail ontvangen van de kindertelefoon en op 15 februari worden alle gebruikers die 18+ zijn verwijderd. Ik ben 2 weken geleden 18 geworden en dat betekend dat mijn tijd er hier op zit :)
Ik ben niet extreem lang actief geweest. Een jaartje ongeveer. Ik heb in dit jaartje een hele bijzondere tijd meegemaakt. Ik heb hier een gezellige tijd gehad, heb met veel liefde en plezier mijn best gedaan om mensen te helpen/ondersteunen en heb ook erg veel dingen bijgeleerd.
Ook heb ik zelf hulp en steun mogen ontvangen op het forum. Ik heb hier voor het eerst mijn eigen verhaal gedeeld. Toen ik hier kwam had ik geen hulp en wist ik niet hoe ik verder moest, maar door de hulp en ondersteuning die ik op het forum heb ontvangen heb ik stappen gezet waarvan ik dacht dat ik die nooit zou zetten. Nu ik wegga kan ik zeggen dat ik bezig ben om hulp te zoeken voor mijn depressie. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor!
Dit forum is een hele fijne plek en ik heb me hier echt thuis gevoeld. Ik hoop dat dit forum nog lang mag bestaan en hoop dat deze plek nog veel andere jongeren gaat helpen. Ik wil iedereen die op het forum zit dan ook enorm bedanken. Met zijn allen maken jullie er een mooie plek van waar jongeren elkaar kunnen helpen en ondersteunen.. Bedankt voor jullie inzet!!
Ook wil ik iedereen die bij de kindertelefoon werkt enorm bedanken voor het mogelijk maken van dit forum. Jullie zijn helden en ik ben jullie enorm dankbaar! :D
Bedankt voor alles.. En hou vol! Ik geloof in jullie!!
Groetjes,
NaamNietBekend