Tijd om afscheid te nemen van het forum

  • 9 February 2022
  • 36 reacties
  • 913 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey lieve iedereen,

 

Yep zoals in mijn topic titel al staat.. Ik kom afscheid nemen van het forum! Ik heb een mail ontvangen van de kindertelefoon en op 15 februari worden alle gebruikers die 18+ zijn verwijderd. Ik ben 2 weken geleden 18 geworden en dat betekend dat mijn tijd er hier op zit :)

 

Ik ben niet extreem lang actief geweest. Een jaartje ongeveer. Ik heb in dit jaartje een hele bijzondere tijd meegemaakt. Ik heb hier een gezellige tijd gehad, heb met veel liefde en plezier mijn best gedaan om mensen te helpen/ondersteunen en heb ook erg veel dingen bijgeleerd.

Ook heb ik zelf hulp en steun mogen ontvangen op het forum. Ik heb hier voor het eerst mijn eigen verhaal gedeeld. Toen ik hier kwam had ik geen hulp en wist ik niet hoe ik verder moest, maar door de hulp en ondersteuning die ik op het forum heb ontvangen heb ik stappen gezet waarvan ik dacht dat ik die nooit zou zetten. Nu ik wegga kan ik zeggen dat ik bezig ben om hulp te zoeken voor mijn depressie. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik ga ervoor!

 

Dit forum is een hele fijne plek en ik heb me hier echt thuis gevoeld. Ik hoop dat dit forum nog lang mag bestaan en hoop dat deze plek nog veel andere jongeren gaat helpen. Ik wil iedereen die op het forum zit dan ook enorm bedanken. Met zijn allen maken jullie er een mooie plek van waar jongeren elkaar kunnen helpen en ondersteunen.. Bedankt voor jullie inzet!!:blush: 

 

Ook wil ik iedereen die bij de kindertelefoon werkt enorm bedanken voor het mogelijk maken van dit forum. Jullie zijn helden en ik ben jullie enorm dankbaar! :D

 

Bedankt voor alles.. En hou vol! Ik geloof in jullie!!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


36 reacties

Lieve forumgebruikers, 

Ik kreeg zojuist bericht van de KT dat op 15 januari de accounts van alle gebruikers van 18 jaar en ouder worden verwijderd, waaronder dus mijn account aangezien ik vorige maand 18 ben geworden. Ik ben hier niet heel lang actief geweest, eigenlijk pas sinds vorig jaar, hopelijk heb ik toch nog wat mensen kunnen helpen. Dit forum staat vol met mooie en ontroerende verhalen, er zijn al veel kinderen/jongeren verder geholpen en iedereen kan er zijn verhaal kwijt. Daarom hoop ik dat het nog lang mag bestaan. Ik wil met deze post niet de populaire gast uithangen verder, ik wilde jullie bedanken voor deze mooie plek waar jongeren elkaar helpen en naar elkaar luisteren. In de tussentijd voordat ze mijn account verwijderen (schijnt soms nogal lang te duren) hoop ik nog wat vragen te kunnen beantwoorden.

Voor nu in ieder geval voor de laatste keer:

Groetjes Lucas(sss)! 

Reputatie 5
Badge +1

Watedn mooie post van jou Lucas! 

Goed dat je anderen hebt kunnen helpen en wat leuk dat je anderen hebt kunnen vinden. 

Hi Lucas!

 

Super mooi post inderdaad! Ik vond jou reacties altijd super goed en ik weet zeker dat je veel mensen hebt geholpen met je adviezen. Ik wil je enorm bedanken voor de inzet die je op het forum hebt geleverd. 

Ik wens je het allerbeste toe voor de toekomst! Het ga je goed:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Beste @NaamNietBekend,

Jammer dat je weggaat!

Je moet weten dat ik veel aan jou hulp en tips hebt gehad, net als heel veel andere mensen. Je hebt superveel mensen geholpen. Daar kan je trots op zijn.

Wat ik als laatste nog wil zeggen: Je bent een topper en blijf zo doorgaan met mensen helpen, misschien dan niet op het forum, maar wel op een andere manier.

Nog bedankt voor alles!

ikke13

Wat jammer dat je weggaat !!!!!

Ik denk dat heleboel mensen je zou missen

Maar je kan altijd stage lopen bij de kindertelefoon 

Dan kan je meer mensen helpen met je toffe adviezen 

 

Bedankt voor alles

Groet Zelle 

Reputatie 7
Badge +4

Was je niet een vrijwilliger? Zoveel berichten en zo trouw actief, jammer om te horen dat je volwassen wordt. De magische helden worden zeldzaam en dit is een groot verlies voor het platform. Je kan in ieder geval nog even actief op valentijnsdag tho, leuk dat ze daar rekening mee hebben gehouden. Je volgt Blue en nog een paar anderen op naar een generatie Anonymous, jammer dat je naam niet bewaard blijft. 
Als we alle namen verzamelen van mensen die hun account 15 februari verliezen, kunnen we dan niet een soort begrafenis topic maken met iedereen die te oud is geworden?

Hallo NaamNietBekend :)

Het is jammer dat je 18 wordt. Je was een grote bijdrage op het forum. Ik heb vaak je fantastische bijdragen gelezen. Zoals @De Dichtende Puber zegt, misschien kun je vrijwilliger worden op de Kindertelefoon. Ik hoop in ieder geval dat jou een mooie toekomst wacht!

-TheMightySlayer <3

@NaamNietBekend onze situatie is soortgelijk, allebei ongeveer een jaar actief geweest, even oud, grappig... Ik heb alleen 1 vraagje, ik had mijn post als aparte topic gemaakt, alleen nu staat hij niet meer als een aparte post van mij maar als reactie bij die van jou, je ziet ook dat hij 7 uur oud is terwijl jouw post pas 6 uur oud is... Is verder niet erg, vroeg me alleen af hoe dat kwam. Waarschijnlijk zijn we hier nog wel eventjes, nogmaals bedankt en voor degenen die nog geen 18 zijn, ga zo door met behulpzaam zijn! Aan de ene kant vind ik het jammer het contact met jullie straks te gaan verliezen maar een belangrijk kenmerk van dit forum is anonimiteit dus het is helaas niet anders…

Groetjes! 

Reputatie 7
Badge +17

Veel geluk en dank en liefs !

Julian ❤️

Reputatie 7
Badge +19

Ook van mij je hebt veel bereikt en hoop en wens je veel geluk toe

Hoii

 

@Ikke13 - Ik vind het fijn om te lezen dat ik je heb kunnen helpen :) Ik zal op wat voor manier dan ook wel doorgaan met mensen helpen en hoop dat jij ook nog veel mensen op het forum gaat helpen! Veel plezier nog en bedankt voor je lieve berichtje:slight_smile:

 

@De Dichtende Puber - De tijd kunnen we (helaas) niet stilzetten en volwassen worden hoort bij het leven. Ik vind het heel erg jammer dat ik te oud ben voor het forum want ik had graag nog langer willen blijven, maar het is zoals het is en ik ben erg blij met de tijd die ik hier heb mogen meemaken. Aan alles komt een einde en bij elk afscheid hoort ook weer een nieuw begin!

Grappig idee trouwens van een begraafplaatstopic haha. Ik zie het wel verschijnen want zal vast nog wel eens op het forum rondkijken als ik weg ben:wink: Bedankt voor je reactie!

 

@TheMightySlayer, @Zelle  - Wie weet zal ik ooit vrijwilliger of stagiair worden bij de kindertelefoon. De toekomst zal het leren. Bedankt voor jullie lieve reacties!

 

@wilhelmavemela@Julian12 - Bedankt voor jullie lieve woorden! Nog veel plezier op het forum :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey @Lucassss,

 

onze situatie is soortgelijk, allebei ongeveer een jaar actief geweest, even oud, grappig…

 

Onze situatie lijkt inderdaad erg op elkaar. We zijn even lang actief geweest en verlaten het forum ook op hetzelfde moment. Vind het wel gek dat we nu te oud zijn voor het forum..

 

 

Waarschijnlijk zijn we hier nog wel eventjes, nogmaals bedankt en voor degenen die nog geen 18 zijn, ga zo door met behulpzaam zijn! Aan de ene kant vind ik het jammer het contact met jullie straks te gaan verliezen maar een belangrijk kenmerk van dit forum is anonimiteit dus het is helaas niet anders…

Gelukkig kunnen we nog eventjes blijven inderdaad. Ik gaf aan dat we tot 15 februari mogen blijven, maar volgens mij heb ik de mail verkeerd begrepen en worden we worden over 2 weken (op 23 februari) verwijderd. Nog 1 weekje extra om hier te zijn dus!

Ik vind het ook jammer dat we straks het contact met de anderen gaan verliezen, maar het hoort er inderdaad bij. En inderdaad iedereen die hier op het forum blijft ga zo door met behulpzaam zijn! Jullie zijn toppers:slight_smile:

 

 

ik had mijn post als aparte topic gemaakt, alleen nu staat hij niet meer als een aparte post van mij maar als reactie bij die van jou, je ziet ook dat hij 7 uur oud is terwijl jouw post pas 6 uur oud is... Is verder niet erg, vroeg me alleen af hoe dat kwam.

Ik vraag me ook af hoe dit kan. Ik weet inderdaad dat jij een apart topic had gemaakt want ik had namelijk ook op jouw eigen topic gereageerd. Blijkbaar heeft de kindertelefoon onze topics samengevoegd. 

Heb ook een mail van de KT gekregen daarover. Ik had volgens hun 3x hetzelfde topic aangemaakt en daarom hadden ze de topics samengevoegd voor de overzichtelijkheid. Ik heb dit topic niet 3x aangemaakt dus ik denk dat er iets fout is gegaan ofzo.. Erg gek in ieder geval! Misschien kan een moderator er nog even naar kijken?

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Heel veel geluk en een goed en fijn leven ! En bedankt voor je inzet ! :heart_eyes:

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @NaamNietBekend

Wat jammer dat je weg gaat! Jij bent zeker een van de forum helden (of legends haha) en ik zal je nooit vergeten. 

Je hebt zo veel topic-gebruikers geholpen met hun problemen, ook mijn problemenJe had altijd zulke goede adviezen en stond voor iedereen klaar. Jouw reacties waren zo goed! Ook heel serieus en het hielp echt! 

Ik hoop dat je hulp vind voor je depressie en dat de depressie weg gaat. 

Veel geluk verder en t ga je goed! :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 2
Badge +1

@Lucassss 

We begrijpen dat je graag je eigen topic wil. Om het overzichtelijk te houden hebben we besloten je reactie die nu in dit topic staat zo te laten staan. Je mag wel je eigen topic posten, deze zal dan open blijven staan.

Groeten

Naomi

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +4

@NaamNietBekend  heb een topic genaamd in memoriam gemaakt, plaats gerust je naam als het zover is. We zullen je onthouden 

@Ellen - Bedankt voor je lieve berichtje! :) 

 

@Eenmeisje004  - Ik vind het fijn om te lezen dat ik jou ook een beetje heb kunnen helpen met je problemen. Ik heb nog wel een hele lange weg te gaan, maar ik ga ervoor! Ik hou jou net zoals alle anderen op het forum ook altijd in mijn hart. Bedankt voor je berichtje:hugging:

 

@De Dichtende Puber - Ik zag je topic inderdaad staan. Zal binnenkort een reactie plaatsen!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Ik zou je missen

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +6

Op persoonlijke titel,

 

@NaamNietBekend en @Lucassss 

Dank jullie wel! voor je grote betrokkenheid bij het forum, en voor de vele mooie, steunende en helpende reacties.

Mijn allerbeste wensen voor de toekomst!

Mariska h

Reputatie 7
Badge +19

Op persoonlijke titel,

 

@NaamNietBekend en @Lucassss 

Dank jullie wel! voor je grote betrokkenheid bij het forum, en voor de vele mooie, steunende en helpende reacties.

Mijn allerbeste wensen voor de toekomst!

Mariska h

Even een compliment voor de kindertelefoon goed dat jullie ook een beetje afscheid nemen van de 18+ers

Hoi @Mariska H,

 

Ik vind het super lief dat jij ook een berichtje achterlaat! Bedankt voor uw lieve reactie:heart:

Ik wil graag via jou de KT nogmaals enorm bedanken voor het maken van deze super fijne plek. Ik heb echt heel veel aan het forum gehad en ik ben jullie daar heel erg dankbaar voor. Jullie doen echt fantastisch werk! Ik wens jullie ook al het beste toe voor de toekomst:slight_smile:

 

Kwam laatst ook een mooie quote tegen die ik nog wil delen omdat ik hem erg toepasselijk vindt :)

'’Ik wil je graag bedanken om er zo voor mij te zijn. Tijdens mijn felste regenbuien en in mijn mooiste zonneschijn'’

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +4

Hey @NaamNietBekend,

Jij bent de eerste persoon aan wie ik denk als ik aan het forum denk. Je hebt heel erg geholpen. Je bent weer heel erg bescheiden zoals altijd. Misschien ben je er ‘pas’ 1 jaar. Maar 1 jaar zo actief als jij was dat doen niet veel anderen na. Je hoort thuis in het lijstje tussen alle andere grote namen op het forum.

Ik vind het heel bijzonder om te kunnen hebben meegemaakt hoe je andere hielp en daar zelf ook steeds meer van leerden.

Ik ben het helemaal eens met je quote!

Het is geen doei of dag, maar tot ziens met een glimlach :)

Ik hoop je nog een keer tegen te komen ergens op het internet. Dan waarschijnlijk onder een andere naam en zal ik niet weten dat jij het bent, maar toch iemand die een glimlach op m'n gezicht tovert. Ik heb ook nog wel een mooie quote van m'n moeder toen m’n ouders net gescheiden waren.

‘Waar je ook bent je slaapt altijd onder dezelfde sterrenhemel’

Mijn tijd hier is nog lang niet voorbij en ik heb nog een hele boel dingen waar ik overheen zal moeten komen, maar het moet goed komen. Er zal vast iemand zijn die je rol overneemt op het forum. Ik kan dat, maar beter niet doen aan gezien mijn problemen vooral komen door te veel online te zijn.

Wauw, ik doe echt lang over dit bericht. Wil graag dat het goed is, want je hebt veel voor me betekend. Ook in de tijd dat ik een paar maanden niet op het forum zat dacht ik nog weleens aan je.

You Will Be Found Heb dit lied vandaag voor de eerste keer gehoord, omdat we een speciale dag hadden op school over mentale gezondheid, maar ik vind het echt geweldig goed hierbij passen.

Groetjes,

Luuk (NV)

Hey @NaamVergeten,

 

Had al een hele reactie getypt, maar toen besloot mijn iPad ermee te stoppen.. Dus ik typ alles weer overnieuw🙃

 

Jij bent de eerste persoon aan wie ik denk als ik aan het forum denk. Je hebt heel erg geholpen. Je bent weer heel erg bescheiden zoals altijd. Misschien ben je er ‘pas’ 1 jaar. Maar 1 jaar zo actief als jij was dat doen niet veel anderen na. Je hoort thuis in het lijstje tussen alle andere grote namen op het forum.

Ik vind het heel bijzonder om te kunnen hebben meegemaakt hoe je andere hielp en daar zelf ook steeds meer van leerden.

❤️

 

Ik hoop je nog een keer tegen te komen ergens op het internet. Dan waarschijnlijk onder een andere naam en zal ik niet weten dat jij het bent, maar toch iemand die een glimlach op m'n gezicht tovert.

Wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen! De toekomst zal het ons gaan leren :)

 

Ik heb ook nog wel een mooie quote van m'n moeder toen m’n ouders net gescheiden waren.

‘Waar je ook bent je slaapt altijd onder dezelfde sterrenhemel’

Wauw dat is een super mooie quote die je ouders je hebben verteld! Ik schrijf die ook even op in een schriftje zodat ik hem onthoud🙂

 

Mijn tijd hier is nog lang niet voorbij en ik heb nog een hele boel dingen waar ik overheen zal moeten komen, maar het moet goed komen.

Fijn dat jij nog lang niet weg hoeft! Ik ben er van overtuigd dat jij ook over de dingen heen gaat komen waar jij mee struggled. Ik geloof in je en het komt allemaal echt goed!

En als je vastloopt of als het je allemaal even niet lukt. Weet dat je altijd welkom bent op het forum om je verhaal te delen. Dan zullen allemaal lieve mensen je helpen en ondersteunen om er weer bovenop te komen!!

 

Er zal vast iemand zijn die je rol overneemt op het forum. Ik kan dat, maar beter niet doen aan gezien mijn problemen vooral komen door te veel online te zijn.

Ik ga dan wel weg, maar gelukkig blijven er heel veel waardevolle mensen op het forum om elkaar te helpen. Ik weet zeker dat heel veel mensen nog heel veel plezier gaan beleven op het forum en hoop dat jullie elkaar goed blijven helpen met zijn allen! Iedereen doet het super goed hier! 

 

Wauw, ik doe echt lang over dit bericht. Wil graag dat het goed is, want je hebt veel voor me betekend. Ook in de tijd dat ik een paar maanden niet op het forum zat dacht ik nog weleens aan je.

Maakt niet uit hoor dat je berichtje lang is. Vind ik altijd leuk😊

Ik vind het fijn om te lezen dat ik ook wat voor jou hebben kunnen betekenen, zelfs in de tijd dat je niet op het forum was. Ik dacht ook wel aan jouw naam en zal jouw naam ook nooit vergeten (😉)

 

You Will Be Found Heb dit lied vandaag voor de eerste keer gehoord, omdat we een speciale dag hadden op school over mentale gezondheid, maar ik vind het echt geweldig goed hierbij passen.

Ik had dat liedje ook nog nooit gehoord! Super mooi liedje en die past inderdaad goed hierbij.
Wat goed trouwens dat jullie school een speciale dag hield over mentale gezondheid. Was het een beetje een interessante dag?


Bedankt voor je reactie NaamVergeten:hugging:

 

Dit is trouwens mijn laatste dag hier. Morgen wordt ik echt verwijderd.. Nog 1 dagje genieten dus van het forum😃

 

Groetjes,

NaamNietBekend 

Dag lieverd 😚 nogmaals alle goeds en veel geluk in je leven ! 

Lieve groetjes Ellen -xxx-

💖🌻🌷

Bedankt @Ellen! Jij ook het beste gewenst voor de toekomst en nog veel plezier op het forum:hugging:


Groetjes,

NaamNietBekend 

Reageer