Skip to main content

Hey

Ik weet dat ik echt overdreven lang weg ben geweest. Ik ga het gewoon toegeven, ik denk dat ik het wel nodig had. Mentaal en fysiek.

Er is de laatste tijd heel veel gebeurd en soms voelde ik me schuldig om terug te komen. 
Soms keek ik heel eventjes op het forum om te zien wat er allemaal gebeurd is. 

Verder weet ik niet of ik wel weer actief weer ga worden hier. Ik weet niet hoeveel topics ik ga plaatsen, WAT ik precies wil vragen of eruit ga gooien. Of ik mensen ga helpen hier door hun vragen te beantwoorden.

Ik weet wel 1 ding, ik weet zeker dat ik dit en volgend jaar een druk jaar ga hebben. Ik zal mijn best doen. Ik kan bijvoorbeeld niet garanderen dat ik elke dag op het forum kom of dat ik iets plaats.

Dus ja, hier ben ik weer denk ik. 

Dat is idd een tijd geleden. Welkom terug. Je bent natuurlijk niet verplicht te posten dus als je ff geen tijd of zin hebt is dat niet erg. Ben zelf ook een stuk minder actief.


Fijn dat je terug bent! En voel je niet verplicht om te posten hoor. Het forum blijft er toch. Het gaat niet zomaar stoppen

Groetjes Lupus

Ps, ik was @Anoniemxv


Welkom terug! Ben het eens met de anderen en het is idd geen verplichting om op het forum actief te zijn en als je er geen tijd of zin in hebt is dat prima. Het forum loopt niet weg en je bent hier iig wel altijd welkom als je wat wilt posten of als je wat kwijt wilt!

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer