Skip to main content

teken van god?

• May 13, 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik moet gewoon even iets kwijt want ik weet niet tegen wie ik het anders zeggen. Ik liep naar yoga en toen dacht ik opeens naar het lied mag ik dan bij jou en dat mijn tante haar favoriete lied was voordat ze jong dood ging. Ik ben niet bepaald fan van het liedje maar ik vind het wel mooi. Toen ik daar was deden we wat oefeningen tot mn yoga instructeur dat liedje opzette meestal doet ze engelse pop liedjes dus ik dacht meteen is dit een teken? Wat denken jullie? Groetjes armysreamerss

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 14, 2025

Geen teken, gewoon toeval.  Het overkomt iedereen.  Maar je denkt nog veel vaker aan liedjes die je vervolgens niet hoort en dat vergeet je dan.  Als je die ene keer dat liedje toch hoort, valt het je op als iets bijzonder.  Het spijt me, God spreekt niet met de stem van Claudia de Breij.

• May 16, 2025

Ik ben het met Diana eens.

Toeval bestaat. 
Maar je mag van God denken wat je wilt geloven.

Daarom heet het geloven

Reading_Jellyfish
Forum|alt.badge.img

Hoi ik moet gewoon even iets kwijt want ik weet niet tegen wie ik het anders zeggen. Ik liep naar yoga en toen dacht ik opeens naar het lied mag ik dan bij jou en dat mijn tante haar favoriete lied was voordat ze jong dood ging. Ik ben niet bepaald fan van het liedje maar ik vind het wel mooi. Toen ik daar was deden we wat oefeningen tot mn yoga instructeur dat liedje opzette meestal doet ze engelse pop liedjes dus ik dacht meteen is dit een teken? Wat denken jullie? Groetjes armysreamerss

Ik denk dat als dit moment jou heel erg toespreekt en die boodschap zo in je hoofd laat klinken, dat het misschien wel een teken was van God. Maar al was het geen teken, denk ik dat het alsnog een mooi moment was met een grote waarde. God is daar en hoort je<3

• May 18, 2025

Dat is ook weer waar. Het gaat altijd om welke waarde je er zelf aan geeft of de waarde die je er uit haalt.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 22, 2025

Dat kan zeker.  Voor de een is het normaal, maar voor de ander is het een bijzonder moment.

Maar God bestuurt alles. Dus ook deze momenten.