Recente gelukkige momenten



Toon eerste bericht

230 reacties

Hoi!

Bij mij is school vandaag ook weer begonnen, en mijn nwe klas is gelukkig prima!

Ik heb weer met vrienden gekletst en gefietst.Dat is voor mij een gelukkig moment😊

Reputatie 7
Badge +12

Heyyy iedereen!

Weer een leuke dag! Ik ben echt een nerd (hopelijk wel een leuke) want ik ben nu al het lievelingetje bij alle docenten. (Ik maak er geen misbruik van) ik heb 1 docent die geeft Geschiedenis, maar hij blijft vaak door ratelen en hij zegt dingen soms verkeerd of onduidelijk waardoor er misverstanden komen in een klas vol autisten (niet heel handig, soms wel komisch) ik heb een paar keer verkomen dat een leerling zou flippen of dat de klas in de war zou raken door op een respectvolle manier de docent even op zijn plek te zetten en sommige leerlingen te helpen hun vraag te formuleren of er antwoord op te geven. (Klinkt als bemoeien, maar ik help de klas er echt mee) ook als de docent een vraag fout beantwoord (ik had dan de opdracht al af en nagekeken) gezegd dat zijn antwoord niet klopte met de vraag die gesteld werd bij de opdracht. Hij slikte het allemaal, en ook de Nask docent die liet mij nog een proefje zien met de gasbrander omdat ik dat graag wilde weten dus ik mocht langer blijven dan de anderen, de docent vond het leuk dat ik zoveel interesse toonde. Ook de muziek docent heeft me al gevraagd voor de schoolband *wtf!* ik vond het wel leuk, maar ik ben slecht in ritmes, al vind ik zingen op zich wel leuk. Dus die vind me ook al aardig. De gym docent mag me ook, omdat ik goed mee doe en luister en ook nog goed ben in de verschillende dingen. En mijn mentor mag me omdat ik (klinkt arrogant, maar ik gedraag me ook echt als “de perfecte” leerling) veel weet en mijn huiswerk op tijd af heb, ik ben nóg niet te laat te komen, ik ben stil tijdens het werken,  en doe goed mee. Oké, kortom mijn perfecte schooldagen (ik ben echt een extreme nerd, soms is het irritant dat ik school zo leuk vind, het komt denk ik door mijn thuissituatie)

Er zit dus ook een jongen in mijn klas hij heet S en heeft 1 oog die een beetje afwijkt, hij is maar 10 dagen ouder dan ik en hij hangt dus de hele tijd de gentleman uit echt heel schattig, ik weet nog niet of ik hem leuk vind (ik vind dat ik veel te snel verliefd word op mensen) maar de 1e keer vroeg hij of we een stukje samen konden fietsen, ik vond het prima en ook al was het echt maar een heel klein stukje (150m ofzo) wilde hij dat graag, nou dat was best gezellig. En toen was er maandag de 2e keer, we gingen vanuit tekenen naar Engels, en we mochten gaan, en hij wilde de deur voor me openen, maar die gaat naar buiten open, dus hij viel bijna, maar hij liet mij wel eerst uit de klas  lopen, het was heel erg grappig, maar ik heb hem niet uitgelachen want het is echt zo een vervelende blooper die mij ook zou kunnen overkomen. En dan nog vandaag de 3e keer, we liepen naar Nask en hij stond erop om mijn boek en etui aan te nemen toen we onze labjas aan deden, ook droeg hij het weer op de terug weg, ik vond dat echt heel lief, ergens ook een beetje lastig om los te laten dat hij met mijn spullen rondliep (ik ben niet voor niets een autist😂😂) maar hij stond erop, ik vond het heel lief, ergens weet ik ook niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan, want hij doet het alleen bij mij, dus hij zend voor mijn gevoel wel signalen af, ook komt hij in de pauzes naast me zitten, maar hij zegt dan niks (in de les wel) en dat is soms wel ongemakkelijk maar dat maakt me wel gelukkig. (Al zou ik mijn huiswerk niet aan hem toevertrouwen, ik heb al gemerkt dat ik daar wel iets beter in ben.)

-OnlyMe

Hij lijkt me wel aardig @OnlyMe !

 

 

Hij zal je gewoon mogen, ik weet niet of hij verder ook al met mensen omgaat, maar misschien ziet hij jou als vriend en ben jij de eerste dit jaar. En dat ie daarom alleen bij jou je spullen draagt 🙂

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy allemaal!

Ik lig werkelijk dood op mijn bed! Nee hoor, grapje! Maar ik ben wel kapot. Ik ging net fietsen, iets van 5 grote rondes door de stad waar ik in woon. Op volle kracht, en daarvoor had ik ook nog gedanst. Op het einde (toen ik eigenlijk al geen energie meer had ging ik bellen naar 2 gasten van in de 20 die de hele weg helft in beslag namen, de ene jongen ging opeens harder fietsen, non-verbaal daagde hij mij uit voor een wedstrijdje (en ik had dus al weinig energie) ik gaf volle kracht en hij ook, ik haalde hem bijna in, maar ik zakte daarna weer bijna af, toen hij vond dat het goed was minderde hij tempo en ik haalde hem vol in, ik stak nog even mijn hand op om te laten zien dat ik het leuk vond.

Ik voelde me toch alsof ik overwonnen had want ten 1e:

  • een 13-jarige tegen een 20-jarige
  • Ik had al mijn energie verbruikt
  • En uiteindelijk heb ik hem toch ingehaald.

Ik vond dit echt een top avontuur, en we waren wel respectvol naar de andere mensen om ons heen. Ook gaf ik af en toe een glimlach aan wat Gozers van die bezorgdiensten die er helemaal kapot uit zagen en dan zag ik hun gezicht oplichten en gaven ze een glimlach terug.

Dit waren voor mijn gelukkige momenten.

En toen ik mijn fiets in de schuur ging zetten keek het buurjongetje uit het raam en ik zwaaide naar hem hij is 9 ofzo? En toen ik terug kwam uit de schuur zag ik hem net wegduiken, ik vond het wel grappig, maar heb het verder genegeerd.

-OnlyMe

Op het einde (toen ik eigenlijk al geen energie meer had ging ik bellen naar 2 gasten van in de 20 die de hele weg helft in beslag namen, de ene jongen ging opeens harder fietsen, non-verbaal daagde hij mij uit voor een wedstrijdje (en ik had dus al weinig energie) ik gaf volle kracht en hij ook, ik haalde hem bijna in, maar ik zakte daarna weer bijna af, toen hij vond dat het goed was minderde hij tempo en ik haalde hem vol in, ik stak nog even mijn hand op om te laten zien dat ik het leuk vond.

Haha, had ik een paar maanden geleden ook.Ik had niet gewonnen😉

Hij was wel aardig, maar dacht dat ik 12 was😯Ik zie er wat jonger uit dan ik ben...Toen ik zei dat ik 14 was, was de reactie '’oh...'’😜

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik lees nu net deze hele topic en ik ben echt onder de indruk. Jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar en helpen elkaar. Zo super! Mag ik hier ook mee doen? Ik ben  vandaag gelukkig omdat ik vanmorgen boeken heb gehaald en mijn juf tegenkwam en met haar heb gepraat en ik heb nog eens weer dankuwel gezegd voor hoe ze geduld met me had en me heeft veranderd, en ze was er heel blij van hoe ik nu ben, en daar werd ik warm van. Haha de laatste tijd laat ik heel snel tranen gaan, omdat alles nog zo nieuw is en ik dat nu echt besef, mijn ouders zijn ook heel blij met mij dus ja dat maakt me wel gelukkig!  En ik werd dus gelukkig van jullie verhalen, ik ga zo die bloopers lezen waar het ergens over ging, ik heb zin in lachen!  En ik heb ook heel veel respect voor jullie, zoals  jullie over jezelf vertellen. Ik wil heel graag mee doen als het mag !

Handjes en kus, Tover

PS ik ben niet ineens alleen maar een model kind geworden hoor ;) ik maak zeker graag grapjes maar niet ten koste van anderen :)

Hey, ik lees nu net deze hele topic en ik ben echt onder de indruk. Jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar en helpen elkaar. Zo super!

Toen ik hier net op het forum kwam was ik ook positief verbaasd!😍

Mag ik hier ook mee doen?

Je bent welkom🙂Heel leuk dat je er bent, dat meen ik oprecht!

Reputatie 7
Badge +14

Dankje @Jesse_6567 dat is lief! Ik voel me ook echt welkom! 

X Tover 

Reputatie 7
Badge +14

Oja mag ik nog wat aanvullen? Het is ook een gelukkig moment als @Banaantjeeee  fijn op het forum blijft en er weer zin in heeft en zich weer wat gelukkiger voelt! 😘 ik heb alles eens bekeken en jij doet hier heel veel goeds! Anderen ook hoor!!! Maar ik wil het even speciaal tegen jou hebben 😊 want jij helpt zelf super goed, typt heel bemoedigend en lief en mensen worden een stukje beter en gelukkiger door jou. Ik ben er net maar ik heb heel veel gelezen hier en het forum kan jou niet missen hoor. En Tartan13 zei het ook, voor jou een hug en power en moed! Want dat verdien je en ik denk dat we allemaal hopen dat jij nog heel lang blijft en bij draagt! Dus @Banaantjeeee  be strong and be happy! 🥰

Lieve knuf , Tover X 

Reputatie 7
Badge +12

Hai allemaal,

Ik heb niet zoveel geplaatst vandaag want ik was erg druk vandaag. Ik heb school gehad en gekletst met S hij vroeg hoe ver ik woonde en of ik af wilde spreken, ik zei ja, en dat hebben we dus gedaan. We hebben nummers uitgewisseld en gepraat en hij vertelde over hoe hij zijn afwijkende oog had gekregen,

Hij had ooit zelf een kruisboog proberen te maken, en hij richtte hem op zichzelf om iets goed vast te maken, maar toen schoot die pijl dus in zijn oog hij heeft daarvoor een stuk of 5 operaties gehad en 4 hechtingen, maar nu gaat het weer goed gelukkig.

Het was erg gezellig, alleen wel awkward toen mijn vader zo ging kennismaken (het was bijij thuis) en tja dat was heel ongemakkelijk.

Verder had ik een beetje een rotdag want mijn slot was kapot, maar mijn vader heeft hem gelukkig al gefixt.

Dus dat was wel gezellig met S en ook goed van hem om zo open dat verhaal te vertellen.

-OnlyMe

P.S. welkom @Tover01 

Reputatie 7
Badge +7

Aww! @Tover01 Dankjewel! Het is heel lief van je:) Ik beloof dat ik actief blijf!!

Oh wauw dit gaat waarschijnlijk heel aanstellerig klinken, maar jullie zijn oprecht zo lief! <333

Ik vind het gewoon een beetje lastig nu met gymnasium enz... Misschien maak ik later een topic erover! *Trouwens ik wist niet dat boeken zo zwaar kon zijn! Heb net eff me tas op de weegschaal gelegd haha:D Hij woog 8 kilo!*

Ohja ben bijna iets vergeten! Welkom op het forum! Ik zag dat je paar dagen geleden pas een account heb gemaakt. (!) Ben zo blij dat ik niet meer de enige ben die 12 (2011!) is haha xD lol :D. 

Liefs xxx Banaantje <3

 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo iedereen!

Ik ben heel vrolijk vandaag want ik ging naar een jaarmarkt bij mij in de buurt om t behelpen met een workshop geven voor mijn toneelvereniging, en dat was heel leuk, ik heb nog een oude basisschool juf gezien en kinderen die ik kende van toneel waren er ook en we hebben er weer wat leden bij gewerfd dus dat is heel leuk. Ook heeft mijn theater docent met de wethouder voor kunst en cultuur gepraat en hij gaat voor ons subsidie aanvragen! Dus dan kunnen we misschien weer een keer in een wat groter theater optreden! Het was heel gezellig en ik heb veel gekletst, dus dat doet me goed. Daar wordt ik heel blij van en ik heb dus ook weer evenijn theater kunsten kunnen showen op een podium daar. Ik ga binnenkort beginnen aan mijn 8ste jaar toneel! Ik zit al vanaf mijn 5e bij de theaterschool daar.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Hayy allemaal!

Ik ben helemaal happy vandaag! Ik heb school foto's gehad en ik werd vaak gecomplimenteerd over mijn fleurige jurk (pastel kleurige bloemen jurk die mooi om mijn lichaam zit een met korte pof mouwen, hij reikt tot net boven mijn knieën. Met een zwarte legging eronder natuurlijk😉) ik merk ook dat ik steeds meer contact heb met andere klasgenoten en dat anderen mijn sarcasme wel leuk schijnen te vind (wel is iedereen echt geobsedeerd door het getal 69 *rollende ogen*) ik word gezien als een gelijke en kan best lachen soms met die gozers, ook al kunnen sommige de les best wel de les verstoren af en toe. Ik heb vandaag weer muziek gehad en de docent is erg leuk, ik ben niet zo goed in muziek maar vandaag was het Binding lights van The Weeknd. Dat liedje ken ik best wel goed, en ik heb 0% ritme gevoel op instrumenten, dus vroeg ik opgegeven moment of ik gewoon mee mocht lezen met de tekst en toen ben ik gewoon zacht een beheerst (zodat niemand het echt goed hoorde) mee gaan zingen. Echt leuk. Ook gaat Toneel dus binnen kort weer beginnen en ik heb er echt méga veel zin in, vorige keer had ik als eind voorstelling Alice in Wonderland en ik was Alice en de presentatrice, en het was erg tof! (KT als dit te veel details is kunnen jullie dit dan weghalen? Ik heb niet de intenties om de regels te overtreden, maar ik raak echt (over)enthousiast als ik over toneel praat/schrijf.)

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Ouders die tegen me zeggen dat ze mij volop vertrouwen met apparatuur en media, gern reden zien om mij te controleren. Want daar stond iets over in een blad van mijn moeder. Even via de tablet video bellen met opa en oma, zien en horen dat het goed met ze gaat en hun lieve stemmen luisteren. En gezellig praten en over mezelf vertellen en dat je ze dan blij ziet zijn, het is zo lief en schattig 🥲 ik ben een softie maar na de tijd altijd even wat traantjes weg vegen haha ☺️ en @Eenmeisje004  is er weer dat is fijn! En jouw bericht @OnlyMe  wat super leuk! En je jurk met legging het klinkt heel mooi hoor 😍 kniehoog vind ik ook altijd mooi.  Ik had zelf ook een nieuwe korte broek aan zo'n sport, wat warm was het. Nouja dit maakt mij gelukkig vandaag. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Haii lieve forumgebruikers en moderatie die dit checken;)! Hier ben ik weer met een gelukkige momentje! Maar ik ga een beetje snel typen, want ik heb veel huiswerk!

Vandaag had ik muziek op school:) Ik vond het een makkelijke les, want we hadden met over noten(Geen pindanootjes natuurlijk, maar muzieknoten haha!) Ik snapte de lesstof al dus ik ging een beetje klooien hihi en lachen met een goeie vriendin (Laten we haar eff Sophie noemen:)) van me! Sophie zei: Lars kijkt naar je! (Lars is niet de echte naam! Lars is een jongen uit me klas en we koppelde Lars met een andere goeie vriendin van me. Maar die poging is een beetje mislukt... Lars is wel een aardig grappige jongen, maar ik weet niet echt wat ik voor hem voel.) Ik keek naar Lars en hij keek inderdaad naar me. Ik wou net iets tegen Sophie zeggen maar toen viel ik van me stoel af 😳 Ja je leest het goed! Ik viel van me stoel af terwijl Lars naar me keek 😔😳. De hele klas lag in de deuk en ik werd een 🍅.... De muziekdocent had toen al in de gaten dat ik niet zat op te letten dus hij riep: Banaantje, Kom maar naar voren en wijs maar waar de noten G,A,B zijn. Ik ben benieuwd of je dat weet. Ik ging naar voren en ik wist het allemaal al, want ik had de huiswerk al een beetje vooruit gemaakt, dus ik wees met gemak de noten aan haha. De muziekdocent zag er zo verbaasd uit haha. Wat nog grappiger was was dat de hele klas voor me klapte. Paar jongens riepen zelfs: Banaantje, Goed bezig hoor! Ik maakte een snelle buiging en ik liep snel naar me plaats. Vanaf toen lette ik wel op haha!

Liefs xxx Banaantje <3

 

Reputatie 7
Badge +14

Lief hoor  @Tartan13  :) mijn gelukkig moment was van school terug fietsen met een meisje bij mij uit de buurt en leuk over van alles praten en over dat het zo warm is en dat zij zegt dat ik er leuk sportief uitzie in mijn shortje en lekker bruin ben en ik zeg tegen haar dat haar jurkje haar super staat. En dan beetje lachen en over andere dingen kletsen. Dan kom je thuis en ik kijk op het forum en ik zie een prachtig mooi gedicht van @Askygirl  in de gedichten topic en ik breek en zit te sniffen voor de laptop. Zo lief!  Echt een gelukkige dag! ☺️❤️😃 

Tover X 

Reputatie 7
Badge +14

@Banaantjeeee  haha wat schattig ! Ik had je zeker ook een applaus gegeven en je geholpen!
Kus Tover X

Reputatie 7
Badge +9

ik weet niet of het echt een gelukkig moment genoemd kan worden maar hier komt het

mijn broer was boos en gooit op de plek waar hij woont een steen door het raam.

ik denk trouwens niet dat zij het waarderen dat ik toen ik het nieuws hoorde vol in de lach schoot.

ik zou trouwens ook de uitleg geven waarom dat voor mij een gelukkig moment is.

ik en mijn broer hebben altijd de discussie dat ik dus als eerste dronken ga zijn, dat ik als eerste een ruit ingooi en noem maar op. dus dat ik als eerste een soort klein crimineeltje wordt. nou ik drink dus ook bier (wel 0.0) dus daarom zegt hij dat ik dus als eerste een klein crimineeltje wordt. mijn tegen argumenten zijn altijd dat als ik alcohol heb gehad dat ik het bijna meteen weer uit spuugde omdat ik het smerig vind.

nou wie mij kent die zou waarschijnlijk toegeven dat ik heel irritant kan zijn maar echt nooit tegen de regels in ben gegaan. en ik meestal een schatje ben met een gouden (en gebroken) hart.

waarschijnlijk is de kans wel dat ik als eerste op het politie bureau sta omdat ik iemand heb aangereden omdat ik de slappe lach kreeg.

maar het kan ook zijn dat mijn broer naar het politie bureau is geweest.

maar nu waarom hij een steen door een raam gooide

de begleiding zei dat hij zijn computer moest afsluiten en dat deed hij niet en toen is hij heel boos geworden (hij wordt snel boos wegens probleempjes in zijn hoofd wat ik wel vaker uitleg) hij werd toen naar buiten gestuurd en daar heeft hij een steen gepakt een een raam ingegooid. de politie is erbij geweest en toen ik het de volgende ochtend hoorde lag ik in een deuk van het lachen. misschien was het niet verstandig wat hij deed maar ik vond het leuk.

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal!

Elke dag als ik van school naar huis fiets fiets ik langs een bejaardentehuis, en dan zit er zo een oude man op een rollator te kijken naar iedereen die langskomt. Ik zag dat en ik zwaaide, hij zwaaide terug en zijn gezicht lichte op, sindsdien zwaai ik elke dag naar hem, en hij zwaait altijd terug.

Ook was school erg chaotisch vandaag, maar ik heb het overleefd😬😉😂

En ik ga straks lekker barbecueën en marshmallows roosteren! Zin in!

-OnlyMe

Hoi @OnlyMe ,

Wat lief van jou en die man!

Veel plezier vanavond!

 

Wat je zegt doet me trouwens denken aan een gelukkig moment van mij, wel een paar maanden geleden. Een vriendin van mijn oma kwam naar me toe en zei tegen me dat ze het enorm waardeerde wat ik allemaal voor 'm oma deed ,  ze was zo lief😍

Reputatie 7
Badge +9

ik ging laatst naar een eiland. ik zat op een veerboot en er zat een watertaxi achter ons. dus ik ren helemaal naar de achterkant van de boot en ik zwaai in de hoop dat er iemand terug zwaait. en een vrouw helemaal achterin zwaaide terug. ik was helemaal happy dus ik spring een soort happy-rondje en ga weer terug naar de achterkant van de boot en steek mijn duim op van dankjewel dat je zwaaide. en raad eens. zij stak haar duim ook op.

ik wil even zeggen tegen diegene als diegene een kind heeft en die hier op het forum zit. zou dat kind willen doorgeven dat ik die vrouw bedank voor het goedmaken van mijn dag?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi,  gelukkig moment was het recept van @tim16  uitproberen letterlijk nagemaakt en het was super lekker zo! Dus bedankt! Nog een gelukkig moment was met mijn vriendin aan het water zitten en knuffen en  nouja gewoon genieten en  lekker het water op in mn bootje ☺️🌞 en gezellig over alles praten en ook insmeren met veel zonnecrème 😁 en ik ben het zeer eens met @Tover01  ik snap niet dat er mensen zijn die nu met lange broek en overhemd moeten lopen haha. Nouja maar in elk geval een fijne namiddag ☺️ 

Groetjes liefs Tartan X 

P.s. de vetsmaak is weg xd zie bloopers topic 🤭

Reputatie 7
Badge +12

Hallo iedereen!

Ik heb vandaag heerlijk gezwommen, ik heb 12 baantjes van 25 meter ofzo in 10 minuten gedaan (tot nu toe mijn eerste poging en mijn persoonlijke record) daarna kreeg ik last van een blessure aan mijn knie (niks ernstigs maar als ik teveel ren of sport kan ik daar soms last van krijgen) toen ben ik in het bubbelbad gaan zitten en heb ik Kiekeboe gespeeld met een baby van bijna 1 jaar ofzo, ze keek me zo blij aan en ze straalde helemaal als ze naar me keek het was echt een lachbekkie, heel schattig, ergens was ik jaloers op haar want ze had ouders die haar de hele tijd kusjes gaven en lief tegen haar deden, dat heb ik niet, maar ze zag er zo vrolijk uit, en ik heb heel erg on haar gelachen, dus dat was wel een gelukkig moment.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Heyy allemaal!

In de hoop om de pijn wat te verzachten heb ik hier nog een gelukkig moment, ik denk dat wie die momenten hard nodig gaan hebben nu.

Ik ging vandaag zwemmen en er was een klein jongetje van 2 met zijn vader. En die kwam zwaaiend naar me toelopen en ik zwaaide vrolijk terug. Hij ging een paar keer heen en weer een ik heb hem eventjes over zijn bolletje geaaid. Daarna kwam hij weer terug lopen en zwaaide ik weer, en toen legde hij zijn hoofd op tegen mijn hand als een soort van kopje ofzo, en het was héél schattig. En het deed me herinneren aan hoe goed ik met kinderen om kan gaan. En dat was echt heel lief.

Ook ben ik weer bezig met schrijven, en het word steeds leuker!

En ik heb zojuist een lastige mug gedood! Hij was heel klein en sneaky, en ik ben helemaal lek gestoken dus zijn verdiende loon (vind ik, sorry dieren vrienden)

En ik kwam een Socio tegen op de fiets, van mijn groep de Octopus (nepnaam) dus dat was heel leuk.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

@OnlyMe  dankjewel voor je lieve verhaal! Dat kunnen we inderdaad heel goed gebruiken! Wat schattig ook 🥰 en ik geef je groot gelijk met de mug xd.  Jouw verhaaltje was mijn gelukkige moment ! 

Kus, groetjes en liefs Tartan X

Reageer