Recente gelukkige momenten



Toon eerste bericht

227 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

ff een vraagje: waar reden jullie?

Op de openbare weg?

Lijk me wel spannend hahaha, ik ga het morgen thuis ook eens vragen of ik de autosleutels krijg 😉

Wie van jullie mag er echt rijden ….en heeft dus een rijbewijs?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LittleMe,

 

kijk, hier word ik nou blij van.

Het gevoel dat ik van jouw reactie krijg is een gelukkig moment. Dankjewel daarvoor en leuk dat jij dit soort dingen met je moeder deelt/kan delen.

Ik vind het leuk om te lezen dat iemand kan lachen/een fijn  gevoel krijgt bij iets wat ik heb geschreven. Mijn dag is nu al weer goed. Doe je moeder maar de groetjes.

Je mag wel meer van mijn verhalen voorlezen aan haar, alhoewel je soms beter bepaalde stukjes weg kunt laten misschien…..dat hoeft niet van mij, want iedereen kan hier lezen wat ik geschreven heb, maar misschien vind je het zelf 'vervelend of ongepast’ om ‘alles’ voor te lezen.

Ik denk hierbij aan het stukje dat ik schreef over mijn vriendje en mij onder de douche in mijn eigen bloopers topic 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind dus een jongen leuk die op de groep naast mij woont/leeft, en hij kwam laatst mariokart lenen voor de Nintendo (ik heb daar echt 0 verstand van dus ik liet mijn mentor het halen) en toen zei hij dat hij het later die avond terug zou brengen, en toen later werkte mijn mentor weer en toen kwam hij hem pas terugbrengen en toen bleek het ook nog eens de verkeerde te zijn! Het was namelijk Mario Party die hij kwam geven en niet Mariokart. Ik moest heel hard lachen en hij rende snel terug naar zijn groep om de juiste te halen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ook had ik gister een coachgesprek met mijn coach en we gingen bij de achterwacht zitten (daar gaan mensen heen als ze eruit gestuurd zijn, een tim-out willen opnemen, of ze praten dingen uit etc.) en toen zei mijn coach “wat moet ik nou met jou? Je doet het hartstikke goed op school, je houd je aan de regels, je doet nooit iets stouts, hoe moet ik dan doelen voor je opstellen?” ik moest lachen en zei: “Tja, onderdeel van de opvoeding hé.” en mijn coach zei ook nog “als er straks iemand komt, dan ben jij gewoon de achterwacht. Dus dan mag jij het oplossen.” toen kwam er een gast uit het examenjaar een praatje maken en hij vertelde over hoe hij zich had voorbereid op de mondelinge examens (niet) met boeken die hij moest lezen en dat hij ze niet gelezen had, dat hij wel samenvattingen had opgezocht, maar dat hij ze nog niet allemaal had doorgelezen. En dat hij opzich wel van boeken hield, maar alleen niet als het ging om een “verhaal” ik moest toen heel hard lachen, want boeken zijn verhalen. En dat gaf hij toe. Ook zei hij tegen mij dat ik maar geen voorbeeld aan hem moest nemen. En ik vond het allemaal erg grappig en leuk.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ik had gister een gesprek met mijn vader over boeken, en dat er dus tegenwoordig ook boeken en gedichten ook door COMPUTERS worden gemaakt. Ik werd zoooo boos, ik zei: “Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet kunnen, voor een boek schrijven moet je MOEITE gedaan hebben, je hebt ervoor moeten werken met Bloed, Zweet en Tranen, je hebt daarvoor je eigen verbeelding moeten gebruiken, jouw eigen hoofd die een heel boek heeft verzonnen. Je moet liefde in een boek leggen, je moet jezelf in een boek leggen, je moet er je hele ziel en zaligheid in leggen. Het moet jóúw boek zijn. Bij een computer kan het miss lijken alsof er moeite voor is gedaan, maar het is niet zo. Ik vind dan ook niet dat zo een boek ooit een Bestseller mag worden omdat het door een robot is geschreven. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om jou eigen verzonnen verhaal perfect en volledig op papier te zetten en dat wil je gewoon niet dat robots jouw verhaal gaan stelen door je computer te hacken.” ik wordt daar echt ZO boos van. En na dat hele betoog zei mijn vader: “Nou, is er toch nog iets goed gegaan in de op voeding.” (als grap) en ik gelijk: “nee, dit is wat ik zelf vind, ik lees zelf boeken, en ik schrijf er ook een paar, en dit is volledig mijn eigen mening.

Dus daar had ik echt een leuk gesprek over met mijn vader. Wat vinden jullie hiervan?

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

@OnlyMe

Ik ben helemaal met je eens! Boeken moeten worden geschreven door mensen. Door je eigen fantasie. Niet door wat Robots. Je hoort je eigen fantasie te gebruiken en je hoort plezier te hebben wanneer je een boek schrijft! Ik ga echt never geen boek kopen die een robot geschreven heeft. Trouwens zit er eigenlijk gevoel in die boek? Het is zo triest dat tegenwoordig alles door robots wordt gedaan. 

Ik heb niet zolang geleden een werkstuk geschreven over Robots en AI. Er wordt tegenwoordig heel veel misbruik gemaakt. Scholieren gebruiken ChatGPT omdat ze geen zin hebben in een werkstuk of een betoog te schrijven. Ik heb in mijn werkstuk duidelijk gemaakt dat ik het echt onzin vind. Kunstmatige intelligentie is geweldig maar er wordt zoveel misbruik gemaakt. Ik had zo'n duidelijke mening dat ik een 10(!) kreeg:) 

Robots zijn wel goed, want robots helpen veel mensen zoals bijvoorbeeld medische/chirurgische robots of robotdieren(Het is bedoeld voor eenzame ouderen), maar ChatGPT vind ik echt onzin. 

Liefs x Banaantje <3

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

ff een vraagje: waar reden jullie? ons eigen terrein.

Op de openbare weg? Lijkt me geen goed idee, dus nee.

Lijk me wel spannend hahaha, ik ga het morgen thuis ook eens vragen of ik de autosleutels krijg 😉 

Wie van jullie mag er echt rijden ….en heeft dus een rijbewijs? aangezien we op privé terrein rijden is dat niet nodig, dus geen van ons 3.

En heel eerlijk: In Spanje rijden we wel op de openbare weg, maar daar rijdt meestal niemand en het is off-road.

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik zit nu heerlijk even te fietsen, en ik kwam 2 keer dezelfde mensen van mijn oude basisschool tegen, en de 1e keer werd er een duim naar me opgestoken en de 2e keer geglimlacht. Ook kwam ik een jongetje van 10 of 11 tegen en hij vroeg: “BITTERBALLEN of FRIKANDELLEN?” ik antwoordde: “Geen van beide” en ik fietste door. Ik vind het erg komisch en voel me gelukkig.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

ik fiets ook vaak en ik zeg standaard tegen iedereen die ik tegenkom 'hoi’ en bijna niemand zegt iets terug 😂

 

Ja, sommige jongens wel natuurlijk 😉 en ook wel meisjes

 

Ik denk dan hoeveel moeite is het nu om ff 'hoi’ terug te zeggen…. en wat me vaak opvalt zijn van die echtparen die aan het fietsen zijn… vaak die man voorop en die rijdt dan eigenlijk net iets te hard voor zijn echtgenote die er dan met een rood hoofd en stevig trappend achteraan komt. Ze probeert bij te blijven, maar dat lukt maar net of net niet, want ja, haar accu van haar elektrische fiets is natuurlijk ook sneller leeg omdat zij al halverwege bekaf is die accu dan het werk moet doen en dan moet ze nog thuis zien te komen…..en die man denkt dan, ik heb nog 35 % accu, dus we kunnen dat extra stukje ook nog wel even meepikken…. NEE, DAT KAN NIET...KIJK AF EN TOE EENS EVEN OM...EN PRAAT MET JE VROUW..

 

Nou ja, zo'n echtpaar kom ik dan tegen en ik zeg dan ook 'hoi’ en die man zegt dan bijna nooit iets, want die kijkt dan zo half naar mij en dan zie ik aan z'n gezicht dat ie denkt, wie ben jij nou weer 'snotaap’ met je 'hoi’ en daar moet ik dan eigenlijk wel altijd een beetje om lachen, want ik herken dat soort types ondertussen wel.

Een stukje daarachter komt die vrouw met rood hoofd en klotsende oksels er aan en als ik dan op mijn aardigst 'hoi’ zeg , zie ik haar gezicht veranderen van een verbeten gefrustreerde vrouw die dacht toen ze van huis gingen dat ze een leuk fietstochtje zouden maken, maar dat werd het niet en nu hoopt ze voor donker op haar laatste krachten toch thuis te komen bij haar man, die zo dadelijk verwacht dat zij ook nog even voor hem gaat koken, terwijl hij al een hele middag geen rekening met haar heeft gehouden...nou die vrouw met dat gezicht zie ik door 'mijn hoi’ veranderen in een hele lieve vrouw die ook al is het maar voor even, een lieve glimlach op haar gezicht heeft en zij denkt vast 'wat een leuk jochie, knap ook en met manieren’ 😂, was mijn man ook maar een beetje meer zoals hem…..en  zolang ik maar van één zo'n mevrouw zo'n mooie glimlach krijg, dan is mijn middag al goed.

Vandaag had ik geluk, er waren er 2 die een mooie, lieve glimlach toonden. Ik weet zeker dat zij die dag ook tenminste één gelukkig moment hebben gehad en ik durf wel te zeggen dat ik daar aan heb bijgedragen 😁

 

Ik maak er elke dag wel weer iets van.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ,

 

mijn vriendje Lev (niet zijn echte naam) is nog niet terug van het feestje, dus ik heb nog wel tijd voor een verhaaltje. Lev zal zich wel vermaken en das ook goed dat ie tijd met zijn vrienden kan hebben. Ik ben blij voor hem.

Hij kwam om 03.30 uur thuis en 4 uurtjes later post ik dit.

 

Waar ik ook blij mee ben, was dat ik gistermiddag in een helikopter heb gevlogen, niet zelf gevlogen, maar gelukkig hadden we iemand die weet hoe zo'n ding werkt en het dus ook veilig is om mee te vliegen. Deze zin klopt echt, hoor, ook al denk je misschien van niet. Lees 'm nog maar eens en je zult zien dat ik gelijk heb, ook al was je eerste gevoel dat er iets niet klopte. Oké, ik zal wel een tip geven dan. Je moet de klemtoon goed leggen….op 'mee’, is iedereen nu mee? Dan kunnen we weer verder.

Ergens niet heel ver bij ons vandaan was er iets te doen en je kon er ook een helikoptervlucht maken.

Ik was daar met een paar broers en wat vrienden. Er was ook een kermis en kraampjes, en het was lekker weer, dus wat wil je nog meer.

Ja, dat alles gratis is, maar zo werkt het niet hè……..alhoewel…..

Ik had wel trek in zo'n helikoptervluchtje, maar niet het geld ervoor (het kostte 50 euro p.p.), dus ja, wat dan…

Ik dacht misschien kan ik iemand anders zo ver krijgen om voor mij te betalen. Er waren niet echt vrijwilligers die zomaar hun pasje door dat pinapparaat van die helikopterman wilden halen…..

Uhm, wat nu...ik zeg gewoon dat ik iets kan waarvan niemand denkt dat ik het wel kan en als ik het wel kan, dan betalen die anderen die mij niet willen geloven mijn kaartje.

Er zijn altijd genoeg mensen die mij graag ‘op mijn bek’ zien gaan en vandaag dus ook weer…

Mijn vrienden trappen er ondertussen niet meer in, omdat ik ze al genoeg heb gekost, maar er zijn altijd wel andere jongens of ouders van andere jongens die wel een gokje durven te wagen. Vaak lukt het dus haha, …..de omstandigheden zijn goed… lekker weer…. iedereen vrolijk….ze gunnen hun kinderen een leuke dag …. ook hun vrienden…. en, ze willen niet als gierig bekend staan voor anderen….dus ik had al bijna gewonnen zonder iets te doen…. zo werkt het wel, dus ik had er wel vertrouwen in

Het enige risico dat ik loop is dat het mislukt wat ik zeg dat ik kan en dan heb ik dus ook geen gratis kaartje, maar ok, dan hebben we wel een leuke middag gehad door al dat gedoe rond die weddenschap, dus win-win, ook al is het verlies. Denk daar maar eens over na.

 

Wat ik moest doen om een gratis kaartje te krijgen was:

en ik noemde eerst alles op wat ik dan moest doen voor dat gratis kaartje en daarna begon ik pas met de weddenschap, dus ik moest

over iemand heen springen...ik zei dus dat ik over een vriend die bijna 1m90cm is heen kan springen en niemand denkt dat ik dat kan… ik ga dan naast hem staan en hij is een kop groter en ik zeg dan dat ik over hem heen ga springen…. iedereen lachen….. dat lukt je niet…...maar ik lach als laatste ….die stommeriken denken zeker dat ik over hem heen kan springen terwijl hij rechtop staat …...waarom zou ik dat überhaupt proberen… het is veel makkelijker om over hem heen te springen als hij op de grond ligt, maar ja, als je er niet naar vraagt...dus dat onderdeel had ik gehaald

een ander onderdeel was een backflip maken uit stilstand….nou dat is niet super moeilijk voor mij, want anders zou ik zo'n weddenschap nooit aan gaan, maar het klopt wel dat de meeste mensen dat niet kunnen en waarom zou je ook, wat heb je er aan… nou, je kunt er rare weddenschappen mee winnen 😀

het laatste onderdeel was dat ik op mijn  handen over een trap (er was een dijkje en daar was een stenen trap overheen gemaakt, zodat je aan de andere kant kon komen) zou lopen. Dat is wel niet makkelijk. Op je handen lopen kunnen een hoop mensen al niet en een trap maakt het nog wel ff wat moeilijker.

Het waren 8 treden omhoog, dan een stukje plat en dan 8 treden naar beneden, dus best pittig, toch?

Dus, ik ga op mijn handen staan en begin te lopen ...waar ik geen rekening mee had gehouden was dat ik een t-shirt van een vriend aan had en die zat nogal wat ruimer dan mijn eigen t-shirt, maar mijne was nat geworden bij een watergevecht...dus ik sta op mijn kop en dat shirt zat zo helemaal naar beneden, dus eigenlijk naar boven over mijn hoofd, omdat ik op de kop stond en ik zie dus bijna niks meer….ik balen, maar ja, ik moest die trap in één keer halen en anders had ik die weddenschap verloren

Ik dus toch maar gewoon proberen die trap op te lopen en dat ging wel, maar voor mijn gevoel had ik er toch last van dat ik geen vrij zicht had  dus toen ik op dat platte stuk was gekomen probeerde ik mijn t-shirt maar helemaal uit te trekken, maar das niet zo makkelijk….. het bleef een beetje achter mijn kin haken, maar uiteindelijk lukte het 

Toen moest ik dat trapje nog af aan de andere kant en ik begon het al een beetje te voelen in mijn armen, maar ik wilde natuurlijk wel die weddenschap halen en op het op één na laatste treetje verloor ik mijn balans en dus net niet gehaald…. ik baalde wel, maar ja, het is wat het is

Sommige moeders vonden het jammer voor mij en zeiden dat ik het eigenlijk toch verdiende en ja, dan werkt de gunfactor wel een beetje mee en even later zat ik lekker in die heli…. YES

VET COOL

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb echt iets heel grappigs meegemaakt vanochtend/gisterenavond:) Ik ben misschien iets té actief op het forum dat ik droomde over bananen hahah. Ik droomde dat ik een soort bananenmeisje was dat bananen uitdeelde. Heel vreemd haha, maar het was heel komisch. Mijn dag kan niet meer stuk;)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb net even gezwommen en zit nu heerlijk even te genieten van het zonnetje, eerst was mijn vader erbij maar die ging net weg vanwege zijn rug, dus ik ben lekker even alleen met een muziekje op mijn kop.

-OnlyMe

Buiten lopen met mijn vriendje en hij kijkt naar mij en zegt " je ziet er echt mooi uit " .  En ik had plezier want de dag ervoor dacht ik er nog aan om dat rokje en hemdje weg te gooien.  Ik pak zijn hand en zeg " en jij ook hoor!" En dat is ook waar want hij draagt die sexy korte broek met dat lijntje erop die hem zo mooi staat.  Zijn benen zijn al mooi en nu lekker bruin. Het is niks maar zoiets maakt me gewoon even gelukkig hihi ☺️

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Vandaag  fietste ik met A (vriendin) over een dijk en we gingen een stukje lopen naar een uitkijktoren. En ik liep daar met haar en we hadden ook lol en over van alles praten. Over school,  over de scouts, het leven.  Ze moest lachen om mijn 'streek' op school enzo. Gewoon even met elkaar verbonden zijn met een leuk gesprek. En wij gaven ook complimentjes.  En ik voelde de  wind langs mijn benen en mn haar en  hoorde vogels en vooral A die heel vrolijk was. En zij vond mijn kilt super om te zien ;) en ik gaf haar ook weer complimentjes. Ze lacht echt leuk en ze is gezellig en knap enzovoort;) Dus @Sjammetje  ik snap je helemaal hoor! Zo'n gelukkig moment is heel fijn! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ;

 

ik ben bezig met een prank voor Lev en ik heb er al de hele dag plezier van….

@Ann0  had gevraagd in een ander topic of ik hem de groetjes wilde doen en dat heb ik vanmorgen gelijk gedaan….alleen heb ik het niet mondeling gedaan (dus niet gezegd), omdat hij vanmorgen nog lag te slapen, omdat ie pas om 03.30 uur thuis (nou ja, bij mij) was, omdat hij een feestje had...en ik wilde hem lekker uit laten slapen, dus ik had een watervaste stift gepakt en had

                                                                    💗 @Ann0 

op zijn voet geschreven…..

Ik dacht dan ziet ie het vanzelf wel als ie wakker wordt  😁

en dat klopte 😂

Hij mij roepen toen ie wakker was en ik naar hem toe en toen stak ie zo zijn voet naar voor en zei ie

 'ja lachen, maar wie is Ann0'

Dus ik zeg 'hoe moet ik dat weten’

Hij: 'nou, omdat jij dat geschreven hebt’

Ik: 'hoe kom je daar nou bij’

Hij: 'wie anders

Ik: ‘idk, jij bent gisteravond naar een feestje geweest, niet ik

en sinds die tijd is hij aan het twijfelen, hij heeft al verschillende vrienden gebeld en gevraagd wat er op dat feestje gebeurd is en dat vind ik wel grappig…

Lev drinkt niet veel en doet geen drugs of andere shit, dus het is niet dat ie dronken was of onder invloed.

Vannacht toen ie thuis kwam merkte ik ook helemaal niks geks aan hem, toen stond er ook nog niks op zijn voet, omdat ik dat pas vanmorgen heb gedaan 🤣

Zelf snapt ie er nog steeds niks van….

Onder de douche vroeg ie of ik hem wilde helpen om het er af te poetsen… ik heb wel geholpen, maar niet zo hard gepoetst, dus je kunt het nog best goed zien… het was best een goeie stift 😃

 

Misschien dat ik morgen wel zeg wat er gebeurd is, maar dat weet ik nog niet zeker…..ff kijken wat ie er zelf nog over zegt

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

@Tartan13  zo'n berichtje van jou is ook een klein gelukkig momentje :)  ik stel het me al voor een mooie jongen in kilt ! Als mijn vriendje dat ook eens zou durven zet ik dat meteen hier in dit topic !  Voor mij vanmorgen een glukkig moment toen  ik hoorde dat we vroeger naar huis kunnen XD

Sjammetje xxxx

Hey,

Een gelukkig moment was toen ik net in de topic van @MickeyMouse over bloopers en leuke verhaaltje zat. Super leuk om daar te plaatsen, maar vooral om te lezen! Dus @MickeyMouse hierbij: Een hele leuke topic!

Dat soort dingen maken me dag weer goed!

Adios!

Reputatie 7
Badge +12

Ik ga echt helemaal stuk om Jou en Lev.😂😂😂

bij mij komt er vandaag een nieuwe jongen op de groep (nou, hij is er al, maar ik heb hem niet gezien omdat hij het best spannend vind.) maar ik ging dus met een andere jongen R wandelen en hij zei zo: ‘Beter gaat die jongen Ro niet fixen, dan is hij de lul.’ of iets dergelijks, de groep plagen R en Ro altijd dat ze een stelletje zijn (wat heel grappig is) en nu heeft R dus misschien ook echt een crush op Ro.

-OnlyMe

Hey,

Weer lekker random dit, maar het is voor mij ook een gelukkig moment om jullie gelukkige momenten te lezen!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

ik moest gistermiddag even naar de slager om verse worst te halen, dus ik pak een volgnummertje uit de automaat en ga dan naar binnen en daar stond al een flinke rij….ik had nummer 90, maar gelukkig waren de eerste 85 mensen kennelijk al weer naar huis, dus viel het ineens toch mee....

Dan kijkt er een man die 2 plekken voor mij staat enigszins geschrokken om en vraagt aan diegene die achter hem staat waar hij ook  zo'n nummertje kan krijgen….die man op zijn beurt gebaart zo van dan moet je even terug naar buiten en daar staat die automaat…… dus die man loopt tegen de stroom binnen komende klanten in terug naar buiten…… pakt daar een nummertje en wilde weer naar zijn ‘oude’ plekje lopen, waar zijn dochtertje van nog geen 2 jaar oud (of iemands anders kindje die hij dan meegenomen had, idk, ik heb het niet gevraagd) op hem zat te wachten, in het zitje van een winkelwagentje, maar ja, qua nummer klopt dan de volgorde natuurlijk niet meer… ik zag dat al aankomen en ik zei tegen die man 'hier heeft u mijn nummertje, dan ruilen we gewoon’. Die man blij, alleen had ie nu een hoger nummer als de man voor mij, die achter hem stond (snappie), dus die 2 mannen wisselden ook nog even van nummer en dus stonden wij met z'n 3-en weer in de goede volgorde qua nummer… alles opgelost….dankzij mij… ach ja, ik help graag anderen 😉

Dus wij wachten en wachten en ik zie ineens dat het dochtertje van die man die net een volgnummertje heeft gehaald met een papiertje (zo lijkt het) aan het spelen is…. wat schattig om te zien, zo'n kleine dreumes...helemaal in haar eigen wereldje

Ik glimlach naar dat kindje en ze kijkt mij aan en lacht terug…..ik speel 'kiekeboe’ met haar door mij steeds even achter die man voor mij te 'verstoppen’ en dan ineens, …..de ene keer links en de andere keer rechts achter die man vandaan te komen… zij en ik hebben lol….. de rest van de klanten in de winkel staat chagrijnig voor zich uit te staren…..gezellig NOT…. het kleine meisje speelt nog wat verder met het papiertje en stopt het in haar mond…. het blijf zo aan haar tong plakken en dat zag er wel grappig uit….elke keer als dat tongetje naar buiten kwam zag ik dat papiertje…. zij keek naar mij en lachte weer.....ik trok een raar gezicht, want ja, dat heb ik wel eens gezien bij oudere mensen als die met kleine kinderen 'spelen’….dan hoor je dat kennelijk zo te doen…...ik vind het er eigenlijk altijd een beetje 'debiel’ uitzien, maar ik dacht 'wat kan mij het schelen’, want ik wilde haar pret niet bederven…want niks erger als huilende kinderen...daar zat ik al helemaal niet op te wachten...

Op een gegeven moment hoor ik een meisje van de slagerij zeggen 'nummertje 89’….

Oorspronkelijk had ik nummer 90, maar die had ik met die man (met dat kindje) geruild en had daarvoor zijn nummertje 91 gekregen. Die  2 mannen voor mij hadden op hun beurt hun nummertjes ook geruild en dus had de man vlak voor mij 'mijn’ nummer 90 en de man met het kindje nummer 89….simpel toch

Ik zag die man met dat kindje even rondkijken en hij voelde toen in zijn zakken, kennelijk op zoek naar zijn 

volgnummertje… ik speelde verder met het meisje, nu was zij aan de beurt met 'kiekeboe’ en was het mijn beurt om verbaasd te kijken en te lachen als ik haar gezichtje weer tevoorschijn zag komen van achter het lichaam van de man voor mij….

 

Het slagersmeisje riep voor een tweede keer, maar nu iets harder 'nummertje 89, wie heeft er nummer 89'…..

Ik ben gefocust op het meisje vanwege dat ik samen met haar 'kiekeboe’ doe en ik zie ineens de wijsvinger van haar vader in het mondje van het kleine meisje gaan en niet veel later komt er een soort propje uit tevoorschijn…..  ik kan niet goed zien wat het is

Voorzichtig probeert die vader het propje open te vouwen en dat viel niet mee...hij lacht een beetje ongemakkelijk en toonde het met spuug doorweekte stukje papier waarop met moeite ‘89’ te lezen viel…

Ook weer opgelost, dacht ik, terwijl ik van binnen eigenlijk heel hard moest lachen…volgens mij was ik de enige die er de lol van in zag….saaie mensen allemaal daar….

Ik wilde het even met jullie delen…😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 6
Badge +3

ik ben nu alleen thuis en ik ben met een speaker gwn keihard muziek aan het luisteren en een dansfeestje aan het houden haha ik voel me echt goed nu

Reputatie 7
Badge +17

Haha wat leuk @froggo.123  ik doe dat ook want ook alleen thuis , ouders zijn op visite. Ik heb de hele zolder rondgedanst en staan bleren met harde muziek xd.  Ik heb schotse sword dance na staan doen ( ja met kilt;p) haha 😊met deze muziek, je moet er van houden hoor !  Sword Dance 2 & 1 - YouTube  Ik was ook in een blije stemming. Even lekker gek doen!

Groetjes liefs Tartan X

PS @Banaantjeeee  dankjewel voor je prachtige brief in die topic ! Doet me goed !

Reputatie 6
Badge +3

@Tartan13 joh ik ben dus niet de enige?! yippie! wat leuk dat jij dat ook doet!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @froggo.123 , @Tartan13  en @OnlyMe 

 

ik heb hier met Lev een gelukkig momentje… wij hebben die Sword dance muziek even opgezocht en aangezet en het leuke van die video is eigenlijk dat er geen bewegend beeld van dansende Schotten (of zo) bij zit, dus we kunnen onze fantasie laten werken…….. het jammere is wel dat er geluid bij zit, nee hoor, das een grapje, maar ik moet hier niet te lang naar luisteren, anyhow, dus Lev en ik zijn nu aan het dansen zoals wij denken dat @Tartan13  misschien wel gedanst moet hebben .....wij worden er iig wel happy van, dus ga zo door allemaal met leuke dingen doen en posten 😄

 

PS als het gemogen had dan zouden we wel een filmpje van onszelf gepost hebben, maar ja, dat mag niet volgens de forumregels en misschien is het ook beter voor onze eigenwaarde 😂

 

Gr. MickeyMouse & friends

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @MickeyMouse  er zijn wel filmpjes waar je het er bij kan zien haha. Ik snap heel goed dat je er niet lang naar luistert xd. Na een tijdje dans ik op andere muziek hoor ;) maar als je er maar happy van wordt toch 😊 dikke X 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer