Skip to main content

Recente gelukkige momenten


Heyy allemaal!

Ik had even behoefte aan een blij topic dus maak ik er een.

Hebben jullie recente gelukkige momenten? Kan je dat delen hier? Ik vertel er zelf ook een paar.

 

  1. Ik ging gister samen met een meisje waarmee ik op de groep leef en met een sociotherapeut naar de auto van de sociotherapeut om iets op te halen, dat meisje mocht even achter het stuur zitten, en ik ging er voor de grap voor liggen om te doen alsof ik was aangereden, iedereen moest lachen, en er zijn veel grappige foto's gemaakt, we wisselde soms in rollen,en er volgde een hele fotoshoot, we moesten allemaal heel hard lachen. Toen we terug waren bleek er heel veel van de grond aan het shirt op de rug van de sociotherapeut was blijven hangen, en ik en het meisje moesten heel hard lachen, op dat moment voelde ik me puur en alleen blij en gelukkig.
  2. Ik heb een mentor op de groep waar ik leef, en bij hem kan je heel veel flikken, we hebben al een keer een slagroom gevacht gehad, een water gevecht, en we hadden hem een keer de hoek in gestuurd omdat hij “stout” was geweest, de radio stond aan en hij pakte de bezem als microfoon, draaide zich om en deed alsof hij een popster was, hij zong keihard en vals mee, iedereen moest heel hard lachen, maar hij moest daardoor wel 5 minuten langer blijven staan😂😂😂

-OnlyMe

Ah lieve @Tartan14 , wat super fijn en gegund. 😘❤️


Wat fijn dat je zo'n top week hebt gehad op zomerkamp lieve @Tartan14! Dat is je echt enorm gegund en ik ben echt heel blij voor je! Lekker nagenieten!!😘🤗

Liefs van mij <3


Fijn @Tartan14!

Liefs @NoahLovesYou 


Klinkt ontzettend leuk @Tartan14  ff geen foon lijkt me ook wel lekker


Heyy,

Het is miss een beetje flauwe humor maar dit vond ik echt super grappig. :)

 


Reageer