Skip to main content

Recente gelukkige momenten

Toon eerste bericht

275 reacties

• August 11, 2024

Ah lieve @Tartan14 , wat super fijn en gegund. 😘❤

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • August 11, 2024

Wat fijn dat je zo'n top week hebt gehad op zomerkamp lieve @Tartan14! Dat is je echt enorm gegund en ik ben echt heel blij voor je! Lekker nagenieten!!😘🤗

Liefs van mij <3

• August 11, 2024

Fijn @Tartan14!

Liefs @NoahLovesYou 

• August 12, 2024

Klinkt ontzettend leuk @Tartan14  ff geen foon lijkt me ook wel lekker

• August 16, 2024

Heyy,

Het is miss een beetje flauwe humor maar dit vond ik echt super grappig. :)

NightShadow

Een recent gelukkig moment om nog een beetje positief te zijn. Me hond ligt echt heel erg schattig met haar kop op me. Is echt lief om te zien…

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 29, 2024

Dit was op texel (die foto heb ik gemaakt)

Texel weekend is het leukste weekend ooit en ben daar vorig weekend geweest dus moet ik wedr. Een jaar wachten maar volgend jaar komen we daar 11 jaar al ik op Texel ben vergeet ik even alles wat kut is enzo want dan ben ik met me hele familie met me neven nichten ooms en tantes dat is zo leuk daar word ik nog blij van dat is een van de enige dingen waar ik nog blij van wordt

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 29, 2024

Hey! Prachtige foto's @Cato.db !  Echt heel mooi! Met die gloed en die contrasten. Mooie plekken.  Fotografie je hobby?  En ik snap helemaal dat je daar ff  weg bent letterlijk en figuurlijk! Je vertelt het heel mooi. Van jouw inbreng wordt ik dus happy! Liefs, Tover xxx

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4
  • September 29, 2024

ik heb ook weer een paar gelukkige momenten!!!

1. ik heb van mn favo docent een klein apenknuffeltje gekregen!!!
  2. mn duits docent had dr kindje mee naar school genomen en hij was zooooo schattig 🥰🥰🥰
  3. (TW? idk) ik ben sinds gister een maand clean!!!!

greetz

@froggo.123 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 6, 2024

Hoi, een heel gelukkig momentje voor mij. Na een middag op het erf (boederij) gewerkt en daarna watergevecht te hebben gehouden met mijn vriendin, even uitpuffen op een bankje achterop het erf. Shirt uit, uitgewrongen en als een plakkaat op de bank gelegd, kletsnatte korte broek aan die een waterplas op de grond maakt. Samen lachen. Dan een zoen. Uit kijken over het natuurgebied en het water. En over het erf.  Samen even stil zijn. En opeens haar hand op mijn knie voelen en ze zegt: "het zou geweldig zijn als ik dit met jou mocht doen, dit leven, deze dieren, dit erf. Jij en ik." 

Gelukkig moment ....☺️♥️ 

NightShadow

@Tartan15, zo leuk om te lezen! Je hebt het echt getroffen met je vriendin en je vriendin met jou! 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 7, 2024

Dankjewel @NightShadow  dat is echt lief! Ik ben trouwens ook blij dat jij weer zo actief en betrokken bent en heel fijn mee doet! Top hoor! 😘 Tartan 

• October 7, 2024

Heyy allemaal, 

Ten eerste, lang niet gezien. Ik heb een lastige periode achter de rug, maar laten we niet off topic gaan nu ;). 

Mijn recente gelukkige momenten: 

1. Heb een nieuwe vriendengroep gemaakt en we hebben erg veel lol (is maar goed dat we niet bij elkaar in de klas zitten (ze hebben een ander profiel of volgen andere vakken) want dat zou niet goed gaan).
  2. Afgelopen vrijdag rende er een eekhoorn echt vlak voor mijn fiets heen en bleef zelfs om het hoekje van de boom aan de andere kant van het fietspad staan om mij eens goed te inspecteren, toen ik op weg naar school fietste. Zo schattig! 
  3. Ik liep met twee vriendinnen (laten we ze K en A noemen) naar het loket, want K moest vragen of ze wel naar gym moest door persoonlijke redenen.  Toen rende onze oude geschiedenis docent langs ons heen naar zijn lokaal, omdat hij te laat was.  Hij had echt zo’n grappig loopje.  Onze godsdienst docent uit de onderbouw zag het ook en keek ons aan in shock. We lagen echt in een deuk. Later vroeg de gd docent toen we hem weer tegenkwamen of we al waren bijgekomen van het moment, waarop we antwoorden dat we nog steeds getraumatiseerd waren. Dat was hij dus ook. Nou, sharing is caring, laten we maar zeggen ;). 

Ik zal proberen voortaan iets actiever te zijn op het forum, aangezien dit mijn laatste half jaar dat ik hier mag reageren is :(, maar kan niks beloven. 

xx Eenmeisje004 :)

• October 7, 2024

Hoi, een heel gelukkig momentje voor mij. Na een middag op het erf (boederij) gewerkt en daarna watergevecht te hebben gehouden met mijn vriendin, even uitpuffen op een bankje achterop het erf. Shirt uit, uitgewrongen en als een plakkaat op de bank gelegd, kletsnatte korte broek aan die een waterplas op de grond maakt. Samen lachen. Dan een zoen. Uit kijken over het natuurgebied en het water. En over het erf.  Samen even stil zijn. En opeens haar hand op mijn knie voelen en ze zegt: "het zou geweldig zijn als ik dit met jou mocht doen, dit leven, deze dieren, dit erf. Jij en ik." 

Gelukkig moment ....☺️♥️ 

Aww Tartan, 

Wat lief! Ik krijg er haast tranen van in mijn ogen. Zo’n topper als je bent verdient echt zo’n lieve vriendin als zij. 

xx Eenmeisje004 

• October 16, 2024

Hai @Tartan15 

Aaaaahhwww wat super lief 😍🤗

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 28, 2025

Pfff, het is al lang lang geleden dat ik hier heb gepost en er is intussen heel erg veel gebeurd.

1. Dat ik verhuisd ben en nu in een super leuk pleeggezin woon❤
  2. Dat ik ben wezen figureren in een jeugdserie en mezelf dus een paar keer of televisie heb kunnen spotten!
  3. Ik ga weer beginnen met aerial-hoop waar ik heel veel zin in heb
  4. Gisteren hoorde ik zo'n lief miauwtje bij de deur, en toen heb ik hem open gedaan en heeft de kat tot 14 uur bij mij liggen spinnen.

-OnlyMe

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 30, 2025

Hey! Zomaar een leuk momentje. Met mijn vriendin een stukje biken in het bos en bovenop een heuveltop op het bankje gaan uitrusten. Bij elkaar de kniebeschermers even los doen, gewoon lief. En een krentenbol eten. En even een beetje plagen en stoeien. En dat zij dan zegt dat ik een gek joch ben maar wel haar gekke joch 🥰 met de woorden for ever er achteraan. Zo lief ♥️😊. En ik zei ook for ever, meen ik ook echt. En toen hebben we een heel tijdje stil tegen elkaar aan gezeten en toen weer de kniebeschermers om en door 🚴 haha het is eig niet zo boeiend voor anderen maar ik vond het heel fijn.  Liefs, Tover xxx

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 7, 2025

Ik ben weer begonnen met school en kan volgend jaar gelukkig naar Havo 3 ipv havo 2 wat in eerste instantie de planning was.

Ik heb laatst een 10 gehaald toen ik voor de lol mee deed aan een engels luister toets met  mijn klas.

Ik heb ook een duits toets gemaakt, waar ik 7 van de 13 vragen goed had. Ik had helaas en 5.4 toen ik besefte dat ik 1. Nog nooit duits heb gehad en 2 dat dit een havo2 toets was. Kortom uiteindelijk was ik super trots!

Ik begin langzaamaan weer een beetje vrienden te maken en mee te doen met was “Normaal” is. Wat heel erg fijn is.

Ik heb nu al vakantie en ik ga binnenkort voor het eerst op vakantie met mijn pleegouders! We gaan met een camper naar Noorwegen. (Kt dat mag ik zeggen toch? halen jullie het anders weg voor me? Dankjulliewel)

En ik kan weer een blij kind zijn. Wat oneindig veel waarde heeft.

-OnlyMe

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 21, 2025

Heyyy leuk topic en leuke reacties!

De leuke momenten die ik heb meegemaakt klinken misschien best simpel, maar rondhangen met mijn beste vrienden❤️ ze zorgen altijd dat ik me goed voel:)

En luisteren naar de regen🌧️⭐❤️

OnlyMe
Forum|alt.badge.img+12
  • Topic-opener
  • Topper
  • July 25, 2025

Een recent gelukkig moment van mij is dat de vakantie met mijn pleegouders heel erg gezellig is. Het is onze 1e vakantie samen en dat is toch altijd even spannend.

-OnlyMe

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 25, 2025

Toen ik net thuis kwam, was één van de hondjes zó blij dat hij in mijn armen sprong.  Daar werd ik heel vrolijk van.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 4, 2025

Ik liep zaterdag mee in de Prague Pride. Ik liep de hele tijd hand in hand met een lief Zwitsers meisje. Onze afscheidsknuffel eindigde in een lange kus.  Ik was de rest van de dag in de hemel, zo gelukkig was ik met die mooie ervaring: al die lieve en vrolijke mensen en die energie.  

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 7, 2026

Hey, ik heb er 2 nu die ik ff kwijt moet xD. Met nieuwjaar 's nachts liepen we met ons vriend(inn)en groepje naar elkaars huizen en toen naar scouting en onderweg kwamen we een heel leuke familie tegen, die we gelukkig nieuwjaar wensten en toen kregen we allemaal wat lekkers. Ze waren Turks en hadden van alles klaar gezet voor wie langs liep. Tijdje gepraat en toen naar de scouting. Grappig detail ze dachten dat ik uit Schotland kwam vanwege mijn kilt xD. 

En vanmorgen een wondertje, ik kreeg een compliment van mn lerares NL waar ik normaal altijd opmerkingen en correcties krijg, en ook 'ns straf.  Dus ze noemde mijn naam en ik kromp alvast weer. Maar nee! Ze vond een tekst van mij erg goed die we in de klas moesten schrijven. Goed over nagedacht, zei ze. Jaja het was echt bijzonder haha. Nouja moest het even kwijt. 

Liefs, Tover. 

P.S. ​@Diana  heel leuk wat je beschrijft, ik wil daar ook een keer naartoe. Met de nieuwe politieke verhoudingen in CZ hard nodig. 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 8, 2026

Hoi!  Ik was vrij en wat halen voor mijn vader, liep langs mijn oude basisschool in het dorp verderop en het was pauze. Ik zag mijn juf van groep 8, de lieve, geduldige schat.  Dus hug en aan de babbel. Binnen no time stond het hele docenten team bij mij en even later zat ik binnen in de teamkamer met ze aan de koffie. Erg leuk. Tuurlijk alle verhalen over mij aanhoren  ("nog steeds in de korte broek Tartan?") haha 🫣😉 maar positief hoor en wat leuk om ze op deze manier te weerzien. Ik ga vaker langs heb ik beloofd. 

Groetjes liefs Tartan X 

P.S. ​@Diana  dat klinkt goed en lief 🥰 

@Tover01 de wonderen zijn de wereld nog niet uit zie ik 😄 herkenbaar hoor.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 9, 2026

@Tartan16  Dat zal ze heel leuk vinden zo te zien maar grappig dat je alles nog een beetje kent van je oude school.