rap ideeën

  • 2 July 2023
  • 8 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hey ik ben een meisje van 13 en ik hou van zingen/rappen. ik dacht eraan om een rap te maken over jullie gevoelens en belevenissen. het maakt niet uit wat je neerzet als het maar laat zien wat je emoties zijn. als het nou gaat over je ouders die je slaan of dat je wordt gepest. als ik genoeg ideeën heb en de rap afheb zet ik heb ook onder de topic. alvast bedankt 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Verwarde gevoelens, chaos, pijn, je weet niet wie je wel of niet kan vertrouwen. Je weet niet of het woord liefde wel bestaat. De wond is te diep, en alles wat je is aangedaan zijn er als vieze bacteriën in gekropen en kunnen niet meer weggehaald worden. Wat moet je nu voelen? Boos, verdriet? Blij dat mensen hun ware aard tonen? Bang? Waar is je thuis, en wie kan je vertrouwen met je verhaal? Wat is goed wat is slecht? Alle lasten die op je schouders worden gelegd, en je bent nog maar een f*cking kind!

Dit is hoe ik me soms voel, hopelijk kan je er wat mee.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +12

Ook kan je schrijven over een prachtig leven, vol geluk, en dat het allemaal maar een verhaaltje is.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +9

hier kan ik zeker al wat mee maar meer ideeën zijn altijd welkom.

Reputatie 7
Badge +9

ik ben al een beetje begonnen en dit is wat ik al heb

Het leven is zo goed, echt helemaal perfect. Dat is wat iedereen zegt, maar is dat wel echt. Iedereen lacht, maar de mensen die je niet ziet. Die huilen diep in een hoek, gaan kapot van verdriet. Ik ben verward van de chaos en pijn, ik wil niet meer leven, ik wil er niet meer zijn. Wie kan ik vertrouwen, op wie kan ik bouwen. Ik weet niet of liefde wel bestaat. Er wordt aan mij gevraagd, of het met mij gaat. Wat moet ik zeggen, ik weet niet wat ik voel, heb ik een thuis. Iemand die naar mij luisteren wil. In die hoek van de klas, helemaal achterin met lasten op mijn schouders. ben nog maar een kind ik hoor dit niet te hebben, ik hoor s’ avonds te slapen zonder angst, zonder pijn zonder die wond. Die dingen die je zei ben je tevreden ben je nu blij. Ze hebben mij gesloopt, ze hebben me verpest. Jij bent het mes dat steekt in mijn hart. De wond is te diep om ooit nog te helen. Zoals jij zijn er helaas velen. 

 

wat vinden jullie er tot nu toe van?

Reputatie 7
Badge +7

Wat kan jij mooi schrijven! Net als @OnlyMe ;) Maar misschien kan je erbij schrijven: Ze proberen te lachen, maar diep vanbinnen stormen de tranen. 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +9

ik heb helaas niet veel ideeën waardoor ik niet veder kan ik vind wat @Banaantjeeee zegt een heel goed idee maar ik kan er niet heel veel mee. ik vind het wel heel lief van @Banaantjeeee dat je zegt dat ik mooi kan schrijven want dat is eingelijk helemaal niet zo. er zijn altijd anderen die verslagen van school maakt voor mij omdat ik er 2 uur over doe wat iemand anders in 10 minuten doet. 

Reputatie 7
Badge +7

Ook al doe je een jaar over om 1 gedicht te schrijven, maar ik vind het mooiXD (Enja ik weet dat ik het zo vaak zeg dat ik gedichten mooi vind, maar ik meen het ieder keer!) Ik heb liever 1 mooi gedicht dan duizenden muis-eet-kaas-gedichten:D

Misschien kan je wat inspiratie uit dit topic halen: 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ben het eens met @Banaantjeeee , je kunt echt mooi schrijven! Je verwoord het goed! Maakt idd niet uit of je daar even over doet ;) 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer