Skip to main content

Haii,

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste?

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?

3/wat is je favoriete ijssmaak?

4/welk merk schoenen heb je?

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord?

6/ben je creatiever of praktischer?

7/liever in de bergen of op het water en waarom?

8/als je nagellak draagt welke kleur?

9/liever in een winkel shoppen of online online?

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven?

liefs van mij🤗

Hey!!  Leuk, ik vul in!

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste?    De rode, gewone ranja :)

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?    Ik lees soms in een verhalen- en sprookjesboek, gewoon om even alles te vergeten haha 😋 het is een verzamelboek, een schip vol heet het, van mijn oma gekregen😘

3/wat is je favoriete ijssmaak?  Strachiatella en malaga !

4/welk merk schoenen heb je?  1 paar Australian, 1 scoutproof, 1 Adidas, Puma en wat van de Scapino en Dachstein

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord?  Oef, dat weet ik zo niet. Er zijn er zó veel 🤗😉

6/ben je creatiever of praktischer?  beide wel, ik knutsel en repareer graag dingen :)

7/liever in de bergen of op het water en waarom? Bergen, ik houd van wandelen en hardlopen en van mooi uitzicht.

8/als je nagellak draagt welke kleur?  Heel soms doe ik dat. Zwart of glans.

9/liever in een winkel shoppen of online online? in een winkel is toch leuker xD

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? Rondreis. Hoewel een tijd op zo'n eiland me ook echt wel een challenge lijkt! 

Leuke lijst weer!! Liefs, Tover xxx

Haii, hii@Cantaloupe 

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste? De rode.... dan wel framboos 

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Hmm volgens mij Toxic.. 

3/wat is je favoriete ijssmaak? Framboos of aardbei 

4/welk merk schoenen heb je? Adidas

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord? Oehh dat weet ik niet meer 🙃🙈

6/ben je creatiever of praktischer? Creatiever 

7/liever in de bergen of op het water en waarom? Denk op het water, heb niet veel met hoogtes en ben dol op water 😊🏄‍♀️🌊

8/als je nagellak draagt welke kleur? Rood of doorzichtig 🙂

9/liever in een winkel shoppen of online online? Liever online behalve voor supermarkt of voor meubels bv

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? Onbewoond eiland 🏝️

liefs van mij🤗        was leuk hoor! Vul je hem zelf ook in?  En liefs terug 🤗

Heyy @Cantaloupe!

Leuk! Ik ga hem invullen! :)

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste? De rode klassieke ranja

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Ik lees niet echt vaak moet ik wel weer eens oppakken eigenlijk. Lees wel eens een Donald Duck Pocket dus dat is het meest recente denk ik

3/wat is je favoriete ijssmaak? Vanille en Aardbei😅

4/welk merk schoenen heb je? Ik heb sketches die zitten het lekkerst vind ik

5/lekker ts de grappigste mop die je ooit heb gehoord? Geen idee er zijn zoveel moppen die lollig zijn haha😉

6/ben je creatiever of praktischer? Ik ben denk ik beide wel ook al ben ik wel erg onhandig en dingen maken is niet echt mijn ding🙃

7/liever in de bergen of op het water en waarom? De bergen je hebt daar echt een fantastisch uitzicht en dat is zo mooi! De zee is trouwens ook super mooi!

8/als je nagellak draagt welke kleur? Draag het meest zwart en soms andere kleuren zoals blauw en rood

9/liever in een winkel shoppen of online online? Online winkelen is handig, maar in de winkel vind ik denk ik fijner want dan kan je de dingen ook echt zien

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? Allebei ook goed?😅 Als ik moest kiezen een rondreis rond de wereld het lijkt me gaaf om allemaal verschillende plekken te ontdekken op de wereld. 

Vul je hem zelf ook in @Cantaloupe? Leuk gemaakt hoor!🤗

Liefs, ItsJustMe <3

Haii,

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste? Ik lust geen ranja. Ik vind het te zoet.

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Grijze Jager deel 14, het duel bij Araluen.

3/wat is je favoriete ijssmaak? Mango🥭 

4/welk merk schoenen heb je? Een knock-off van adidas

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord? Idk

6/ben je creatiever of praktischer? 

7/liever in de bergen of op het water en waarom? Idk

8/als je nagellak draagt welke kleur? Nu doorzichtig. Laatst had ik zwart

9/liever in een winkel shoppen of online online? In de winkel, je weet wat je koopt.

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? Rondreis rond de wereld.

liefs van mij🤗

Liefs van mij,

@Wolkje 

Hai,

is goed hoor🙂

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste? framboos

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? anne frank

3/wat is je favoriete ijssmaak? banaan

4/welk merk schoenen heb je? adidas

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord? best erg maar weet geen antwoord op mijn eigen vraag😅

6/ben je creatiever of praktischer? hmm beide wel eigenlijk

7/liever in de bergen of op het water en waarom?  liever op het water en dan met een zeilboot lijkt me wel leuk

8/als je nagellak draagt welke kleur? niet vaak maar dan blanco

9/liever in een winkel shoppen of online online? beide wel verschilt met wat ik wil kopen

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? beide liever niet eigenlijk.

liefs van mij🤗

Haii,       Heee@Cantaloupe 😊

1/welke smaak ranja vind je het lekkerste? De rode meestal dan aardbei  of framboos 

2/wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? Shame on you

3/wat is je favoriete ijssmaak? Mango 🥭🍦

4/welk merk schoenen heb je? Adidas 

5/wat is de grappigste mop die je ooit heb gehoord? Welke planeet is heel blij? Joepie-ter, wat is geel en ontploft? Een volvol, oké nog eentje dan 😛 wat is geel en ontploft? Knalgeel 💛

6/ben je creatiever of praktischer? Creatiever 🙃

7/liever in de bergen of op het water en waarom? Op het water 💦 ben liever niet zo hoog in de lucht 🫣

8/als je nagellak draagt welke kleur? Blauw 🩵 of doorzichtig 😊

9/liever in een winkel shoppen of online online? Oehh beide ligt er dan aan 

10/liever een rondreis rond de wereld of op een onbewoond eiland verblijven? Ben van beide niet echt een fan maar dan toch een onbewoond eiland denk ik 🏝️

liefs van mij🤗           Leuk bedacht@Cantaloupe ! Liefs terug 💋🤗

Reageer