Hey hey iedereen + waarschijnlijk iemand die bij de kindertelefoon werkt. (Hoop ik)
Lange tijd niet meer actief hierop geweest. En het werd dus een beetje tijd voor een nieuw topic.
Ik wil dus graag een petitie starten voor oude forumleden. (Niet allemaal)
Ik vindt namelijk dat er bepaalde forumleden waren die gewoon bijna dagelijks op dit forum zaten en wel 1000 vragen van kinderen/tieners hebben beantwoord, gewoon op dit platform zouden moeten kunnen blijven, zelfs als ze 18+ zijn.
Ik weet niet of dit wettelijk is toegestaan (altijd weer die wetten haha) maar ik denk toch dat hier een oplossing voor kan zijn? De mensen die bij de kindertelefoon werken zijn ook niet meer minderjarig.
Paar voorbeelden van deze (geweldige) mensen op dit forum die te oud zijn geworden, maar eigenlijk zouden moeten terugkomen:
-M en Ms
-Pin
-Kenshin
-Overig
Door M en Ms ben ik letterlijk op dit forum gekomen en heb ik een account aangemaakt. Deze forumleden hebben heel wat afgeschreven. Het is toch zonde om deze personen niemand meer te laten helpen, terwijl ze zon goede hulp waren?
Ik vindt dit echt een gemiste kans De Kindertelefoon. Laat deze mensen doen waar hun passie inzat, kinderen en pubers helpen, ondanks dat ze 18+ zijn. (Misschien met een speciaal account?)
Als jij nou hetzelfde denkt als mij laat dan zeker even een bericht achter, in de hoop dat de kindertelefoon dit zal zien.
Groetjesss,