Opkikkertje voor iedereen die het nodig heeft

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo vrienden en vriendinnen!

Als je je niet goed of fijn voelt, of als je het gevoel hebt dat je het niet waard bent, als je het gevoel hebt dat niemand van je houd, ik wil je even een opkikkertje geven, ik zie jullie allemaal als vriendin, ik heb zelf een beste vriendin en ik weet zeker dat jullie ook zo iemand hebben in jullie leven iemand die zo voor je voelt:

 

 

 

 
Soms vind je in het leven een speciale vriend. Iemand die je leven verandert door er gewoon deel van uit te maken. Iemand die je aan het lachen maakt totdat je niet meer kunt stoppen. Iemand die je laat geloven dat er echt goed is in de wereld. Iemand die je ervan overtuigt dat er echt een ontgrendelde deur is die op je wacht om hem te openen. Dit is voor altijd vriendschap. Als je naar beneden bent en de wereld lijkt donker en leeg, tilt je voor altijd vriend je op in de geest en laat die donkere en lege wereld plotseling helder en vol lijken. Je voor altijd vriend helpt je door de moeilijke tijden, de droevige tijden en de verwarde tijden. Als je je omdraait en wegloopt, volgt je voor altijd vriend. Als je de weg kwijtraakt, begeleidt je voor altijd vriend je en juicht je toe. Je voor altijd vriend houdt je hand vast en vertelt je dat alles goed komt. En als je zo'n vriend vindt, voel je je gelukkig en compleet omdat je je geen zorgen hoeft te maken. Je hebt een eeuwige vriend, en voor altijd heeft geen einde

 

 

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

dat is goed van je ikwilgraaghelpen dat je anderen helpt, dus ook vrienden en vriendinnen. dat moet je vaker doen. 

Reageer