Skip to main content

Hallo allemaal,

Jullie kennen het vast wel dat je weleens onhandige momenten hebt. Nou ik heb ze best wel vaak. Ik kan vaak ook best wel lachen achteraf. Hier 2 voorbeelden wat me gisteren is overkomen:

1. De bon vergeten mee te nemen bij de zelfscan

Ik was gisteren even naar de appie voor een boodschapje. Nou ik dus afrekenen met m'n pinpas. Dan ga ik dus pinnen. Na het pinnen liep ik dus naar het poortje. Zag ik dat de bon nog in dat apparaat zat. Ik dus met die (iets te) zware tas teruglopen naar dat apparaat. Echt onhandig dus. 

Mijn moeder die gaat niet meer naar de zelfscan. Zij heeft er namelijk last van dat er altijd een 'kassatrutje'(zo noemt ze het, ze is er zelf 1 geweest zegt ze) naar haar toe komt om haar te helpen omdat dat apparaat niet meewerkt.

2. Een spiegel breken op bed 

Je zult wel denken: 'wtf, een spiegel op bed, wat heeft dat ermee te maken?' Nou, heel veel. Gisteravond laat was ik met het ligt uit m'n bed in gegaan. Ik kwam dus met mijn elleboog in de spiegel. Mijn elleboog bloedde. Ik schrok me rot, straks zat er nog glas in m'n arm! Ik rende naar beneden. Mijn vader wou eerst niet komen, want wat een onzinverhaal.. XD Het opruimen van de spiegelresten ging wel goed trouwens.Ik vind het vooral kut dat ik nu 7 jaar ongeluk krijg. Dat zeggen ze ten minste. 

Ik gebruikte de spiegel om mezelf te bekijken. (Ook in m'n blootje XD) Ik gebruikte hem ook om m'n haar goed te doen in de ochtend. Nu ligt ie in de prullenbak.. 🙃

Wat voor een onhandige momentjes hebben jullie??

Liefs @NoahLovesYou 🙃

Hebben jullie ook iets onhandigs te delen?

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi,

Ik had vorige week deze blooper🙃

Was 3x naar het lokaal gelopen om het boek te pakken en steeds de verkeerde, bleek ik m niet te hebben 🙃 en was ik mn schrift vergeten die moest ik nog een keer. Best beschamend 😬

Heyy @NoahLovesYou,

Heb een paar dagen terug een bord laten vallen inclusief een hele maaltijd macaroni.. Was een grote puinzooi en mijn moeder was echt pist op me. Kon er echt niks aan doen ik liep gewoon naar de tafel en het bord glipte ineens uit mijn hand alsof het een zeepje was.. Mijn onhandigheid kikte ff in denk ik🙃

Gelukkig is het nu allemaal wel weer goed hoor en mijn lieve mams was gelukkig niet lang boos want ze begreep ook wel dat dat niet mijn bedoeling was! En heb natuurlijk wel braaf geholpen met opruimen en schoonmaken want dat is wel zo netjes😉

Moest voor straf wel brood eten want er was door mijn verspilling niet meer genoeg macaroni over voor mij haha😂

Hoe gaat het nu trouwens met je elle boog heb je er veel last van? Hopelijk heelt de wond snel weer! :)

Liefs van mij <3

Wat onhandig! 😂 Iedereen heeft weleens iets waarvan je achteraf er wel om kan lachen!

@ItsJustMe Gaat goed hoor! Het is vannacht al geheeld!

Liefs @NoahLovesYou 

Nog iemand anders??

Liefs @NoahLovesYou 

Hoi hoi lieve @NoahLovesYou  ik heb er in ieder geval ook 1 in deze topic gezet 

https://forum.kindertelefoon.nl/succesverhalen-135/huilen-van-het-lachen-88728?postid=581240#post581240

En ik heb ook wel meer. Bijvoorbeeld voer dat ik moest verdelen bij de varkens alleen ik deed er veel te veel in. Er stond een dosis voor en ik deed er 10 keer zoveel in. Niet de bedoeling!  Ander onhandig moment was dat ik dus op een alarmknop drukte in het sport lokaal omdat ik dacht dat die allang niet meer werkte. Nou, die werkte nog! Bult herrie en geflitst van allerlei knipperlichten haha.  De dag erna kreeg ik daar een straf gymles voor. 

En ik heb ooit een keer een zeil van de hooizolder naar beneden willen trekken. Ik ging er met mn hele lijf aan hangen. Had even niet door dat daar boven allerlei kisten en spullen op stonden dus alles kwam met dat zeil mee! Ik trok dus alles naar beneden, een verdieping lager. Wat een bende! Mijn vader was te verbaasd om boos te zijn en we hebben alles met hulp van buren opgeruimd. Ik krijg dat nog vaak te horen 😥😁😄 nouja ik heb nog wel meer onhandigs gedaan maar dit is wel even mooi zo 🤭

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer