Hallo allemaal,
Jullie kennen het vast wel dat je weleens onhandige momenten hebt. Nou ik heb ze best wel vaak. Ik kan vaak ook best wel lachen achteraf. Hier 2 voorbeelden wat me gisteren is overkomen:
1. De bon vergeten mee te nemen bij de zelfscan
Ik was gisteren even naar de appie voor een boodschapje. Nou ik dus afrekenen met m'n pinpas. Dan ga ik dus pinnen. Na het pinnen liep ik dus naar het poortje. Zag ik dat de bon nog in dat apparaat zat. Ik dus met die (iets te) zware tas teruglopen naar dat apparaat. Echt onhandig dus.
Mijn moeder die gaat niet meer naar de zelfscan. Zij heeft er namelijk last van dat er altijd een 'kassatrutje'(zo noemt ze het, ze is er zelf 1 geweest zegt ze) naar haar toe komt om haar te helpen omdat dat apparaat niet meewerkt.
2. Een spiegel breken op bed
Je zult wel denken: 'wtf, een spiegel op bed, wat heeft dat ermee te maken?' Nou, heel veel. Gisteravond laat was ik met het ligt uit m'n bed in gegaan. Ik kwam dus met mijn elleboog in de spiegel. Mijn elleboog bloedde. Ik schrok me rot, straks zat er nog glas in m'n arm! Ik rende naar beneden. Mijn vader wou eerst niet komen, want wat een onzinverhaal.. XD Het opruimen van de spiegelresten ging wel goed trouwens.Ik vind het vooral kut dat ik nu 7 jaar ongeluk krijg. Dat zeggen ze ten minste.
Ik gebruikte de spiegel om mezelf te bekijken. (Ook in m'n blootje XD) Ik gebruikte hem ook om m'n haar goed te doen in de ochtend. Nu ligt ie in de prullenbak..
Wat voor een onhandige momentjes hebben jullie??
Liefs