Vraag

omschrijvingen van elkaar

  • 21 February 2024
  • 31 reacties
  • 644 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14. ik weet niet waar al deze ideeën opeens weg komen. maar ik heb er weer 1. ik had een tijdje geleden al een topic geplaatst over gesprekken die je in je hoofd hebt maar nooit durft te voeren. nu heb ik een iets bedacht dat we elkaar proberen te omschrijven. ik weet even geen voorbeeld maar ik zal het uitleggen. je kijkt een beetje in iemands handtekening, topics of reacties en aan de hand daarvan omschrijf je iemand.

ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren en zelf ook omschrijvingen geven

ik hoop dat dat mag van de moderators en dat het niet onze anonimiteit in gevaar brengt 


31 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Poging:  @Natureflower   betrouwbare creatieve bijzondere persoonlijkheid. 

@Tartan14  open eerlijk kwetsbaar stoer en wijs. 

@tim16  fijne vertrouwenwekkende wijze houvast 

Jijzelf: respectvolle duidelijke vragende en helpende persoon.

 

Ik ga er later zeker nog meer geven maar dit schoot me te binnen.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +9

ik denk dat jij een aardige jongen bent die niet bang is om de mond open te trekken. maar ik denk ook dat jij graag anders wilt zijn dat je werkelijk bent.

zit ik in de buurt?

Reputatie 7
Badge +11

@OnlyMe Een lieve meid die veel dingen tegelijk doet, en toch ergens de tijd vindt om anderen te helpen. Zorgzaam en niet bang om haar mening te laten horen.

@Jesse08 Een beetje te veel overdenkende jongen, die anderen graag helpt, maar ook voor zichzelf moet zorgen.

@Tartan14 Een stoere, zorgzame jongen die lekker zichzelf is en anderen op een beleefde manier helpt of corrigeert.

@Tover01 Je bent een lieve jongen die een grote verandering heeft ondergaan, en nu meer zichzelf kan zijn. Je bent zelfverzekerd, maar je twijfelt ook over dingen.

@Monkeyboy08 Je helpt anderen veel, maar je past ook op je eigen gezondheid, wat natuurlijk eerst komt. Je bent niet bang om om hulp te vragen, of anderen even duidelijk te maken hoe het zit.

@tim16 Je bent niet zomaar uit het veld te slaan, en je laat dat anderen duidelijk zien. Heel knap!

@LampenKap Je helpt anderen vaak, maar je laat jezelf er iets te veel onder lijden. Je hebt het zwaar met je familie, en je mentale gezondheid gaat er ook niet op vooruit. 

@Mimo Ik ken je nog niet erg goed, maar ik probeer het: Je bent een erg lieve meid die anderen graag helpt. Je doet je best!

@ItzJustin Je bent best wel recht voor de raap, maar je helpt anderen vaak erg goed. Je hebt wat verwarring met het liefdesleven, maar het geeft je meer ervaring, waardoor je anderen nog beter kan helpen.

@Banaantjeeee Je houdt wel van een grapje, en kan goed lachen, maar je kan ook wat serieuzer zijn als het nodig is. Je staat altijd klaar om anderen te helpen, en je hebt altijd wel een mooie reactie die anderen opfleurt. 

@ikweethetnietmeer2009 Je bent erg behulpzaam, maar je zit ook vol twijfels. Je bent heel recht door zee, wat sommige misschien vervelend vinden, maar het is helemaal prima. Je staat altijd klaar voor anderen, en je hebt goede bedoelingen.

@Tover01, dankjewel :)   

 

Liefs,

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik vind dit wel lastig om te doen,omdat ik bang ben dat iets verkeerd over komt. Maar ik ga het toch proberen;)

@Natureflower je bent een lief en eerlijk iemand, en je helpt veel anderen. Je schreef een keer dat een vriendin je altijd kan bellen, dat is heel lief maar blijf dan ook gewoon aan jezelf denken, dat het voor jou dan niet teveel is.

@Tover01 je bent echt een super lieve jongen, en je bent volgens mij heel gevoelig! 

@Tartan14 , je bent een stoere en lieve jongen, die heel behulpzaam is en ik vind het super knap dat je steeds meer jezelf durft te zijn!

@Monkeyboy08 , je bent ook een hele lieve en behulpzame jongen, maar je bent volgens mij wel redelijk onzeker en dat is niet terecht!

@tim16 , je bent een lieve jongen, die zijn mening goed kan onderbouwen. Ik vind het jammer dat je nog maar een paar maanden op het forum mag, ik ga je missen!

 

@Banaantjeee , je bent een lief , behulpzaam en vrolijk iemand!

 

@ikweethetnietmeer2009 , je bent lief en behulpzaam, maar volgens mij zegt je niet zoveel over je eigen problemen/gevoelens tegen andere mensen, en dat kan je beter wel doen. Ik vind het heel rot dat je zelfbeschadiging doet/deed en ik hoop dat je je beter gaat voelen. Ik vind het soms lastig om je te helpen, dus ik reageer niet zo vaak op je topics.

@OnlyMe , je bent een super lief en zorgzaam iemand, je helpt hier veel mensen en geeft goede tips!

Reputatie 7
Badge +12

@ikweethetnietmeer2009   Goed punt!      misschien op sommige gebieden wel. Moet ik eens goed over nadenken, ik houd me bv altijd wel stil en rustig omdat ik niet wil opvallen of troubles wil terwijl ik dan eig wel wat had willen zeggen. En ik probeer niet 'stoer te doen'. Misschien is dat het o.a.

@Natureflower  graag gezegd 🙂 het is welgemeend 🤩 

En nog een paar:

@Jesse08  vind ik een lieverd die me erg bezorgd lijkt om anderen en die eens een flinke knuf mag hebben. En zelfbewust mag zijn 😘

@Monkeyboy08 een super aardige sociale jongen die ook zijn eigen grenzen goed kent.

@Sjardy  lijkt me een interessante persoon die mensen heel goed kan beschouwen. 

@OnlyMe  eens met Natureflower. Een bijzondere sociale lieve en duidelijke persoon, als ze zeg maar docent was zou ik er meteen les van willen hebben. Meen ik echt. 

Ik ga weer verder nadenken over de anderen die ik nog wil noemen. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

@Banaantjeeee  vind ik een leuke lieve opbeurende helper die anderen hun dag een stukje mooier maakt. Iemand die ik de wereld gun zeg maar. 

@OnbekendeAnnoniem1  vind ik een topper en een helder duidelijk en humorvol persoon. Iemand waar je naar luistert en die graag helpt. 

Reputatie 7
Badge +5

Ahh dankjewel @Tover01  😘 Jij ook hoor🤗

Nog wat mensen  : 

 

@Anoniempjuh ofz  , Je bent een super lief iemand en ik vind het super rot dat het zo slecht met je gaat! Ik hoop alleen wel dat je durft aan te geven dat het al best lang slecht gaat en (volgens mij) niet echt beter gaat, je hebt echt meer hulp nodig! En dat ben je waard! Ik hoop dat je ook meer zelfvertrouwen krijgt.

@OnbekendeAnnoniem1 , je bent een super aardig en behulpzaam iemand, en ik ben blij dat je weer terug bent!

Reputatie 7
Badge +9

@Natureflower ik denk dat jij een meisje bent die erg behulpzaam is en anderen liever voorop zet. Maar volgensmij heb jij ook echt wel je eigen problemen. Ik zie veel vrolijke topics of topics waar ik de titel lees en er een glimlach op mijn gezicht komt. Maar helaas zie ik ook veel topics die erg verdrietig zijn.

 

@Jesse08 ik had van jouw iemand verwacht dat ik echt 20 of meer topics zo vinden. Maar het verbaasde mij toen ik er 1 zag. Door wat ik daar las had ik het gevoel dat jij erg verlegen bent maar alles op alles zet om dat te veranderen. Ik las ook dat je naar groepstherapie gaat. Als ik het goed begrepen heb was gister je eerste X. Ik hoop dat het bij jouw leuker is dan bij mij. Ik zag wel dat je veel reageert op mensen hier op het forum. Blijf dat lekker doen maar denk ook aan jezelf.

 

Klopt het een beetje hoe ik jullie omschrijf?

Reputatie 7
Badge +5

@ikweethetnietmeer2009 , het klopt wel, ik ben idd best verlegen.

Ik had eerst een ander account dus ik heb wel meer dan 1 topic, ik denk ongeveer 15.

Ik ben nog niet naar groepstherapie geweest, maar ik zal in mijn topic wel een update geven. Als je wil kan je daar wel zeggen hoe het bij jou ging. 

​​​​​

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Dankjewel @Natureflower 🩵 ik waardeer het enorm en je hebt ook gelijk, ik ben vaak recht voor mijn raap, vind het ook belangrijk om mijn mening te delen en eerlijk te zijn, natuurlijk op een respectvolle manier! En tja, liefde is ingewikkeld😄 komt vast goed!

Ik kan veel namen opnoemen, maar ik denk dat het beter en eerlijker is om iedereen te bedanken (weer zo een unpopular mening van mij haha), of je nou wel of niet lang op het forum zit, je bent een topper en ik vind het sowieso knap dat je tijd maakt om andere te helpen of om advies te vragen, ga zo door, aarzel nooit trouwens om een topic aan te maken of om advies te vragen!

Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +17

 Bedankt voor de lieve omschrijvingen. 🥰 Ik ben er zelf niet zo goed in maar zal toch een poging doen.

@ItzJustin  idd recht voor de raap maar nooit op een vervelende manier.

@Jesse08 aardige jongen die graag anderen helpt. Ik vind het ook jammer dat ik over een tijdje weg moet hier. Ik wou dat ik het forum eerder had ontdekt.

@ikweethetnietmeer2009 master topic schrijver 😄 Nog eentje en je zit op 80

@Tartan14 Stoere maar ook lieve jongen lijkt me. Heb wel bewondering voor hoe je jezelf durft te zijn

@Tover01 Beetje dezelfde vibes als @Tartan14 😄 Altijd aardig en begripvol

@Monkeyboy08 Ik denk dat er hier niemand zoveel klavertjes heeft achtergelaten dan hij

@Natureflower altijd goed doordachte adviezen

@MickeyMouse Je bent hier niet meer actief maar ik wil je toch ff noemen. Altijd goed advies en soms hilarische verhalen. Ik hoop dat je nog een keer terugkomt voor ik hier weg moet.

@benebird Ook niet meer zo vaak actief hier. Echt een ‘no nonsense’ jongen lijkt me. Met altijd wel goede, to the point, reacties.

Deze mensen schieten me zo ff te binnen. Ik wil niemand tekort doen natuurlijk. Iedereen die hier de moeite neemt om serieus mensen te helpen is een topper.

Reputatie 7
Badge +5

@Eenmeisje004 , je bent niet zo actief meer maar je bent een lief en behulpzaam iemand! 

@Maiskolfje , Ik hoop dat je terug komt! Je bent een heel lief en behulpzaam iemand die wel durft te zeggen wat je denkt, maar wel heel respectvol blijft.

@MickeyMouse , ik vind het heel jammer dat je zomaar weg was en ik mis je, je bent een super lieve jongen en je stopt echt heel veel moeite in je reacties. Ik hoop dat je terug komt!

@Askygirl, Je bent een vrolijk, lief en behulpzaam meisje en je reacties zijn heel opbeurend! Ik mis jou ook en hoop dat je weer terug komt en in ieder geval dit leest:)

@Sjammetje, Ik ken je niet heel goed, je ging weg toen ik hier nog niet zo lang was, maar bij jou een beetje hetzelfde als Askygirl:)

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Bedankte voor alle mooie beschrijvingen🥰

En om je vraag te beantwoorden @ikweethetnietmeer2009: Ik denk dat het best wel past. Het gaat gelukkig stukken beter met alles, vooral vergeleken met een jaar geleden, dus veel minder verdrietige topics. 

En geen zorgen @Jesse08, mijn ego is groot genoeg om aan mezelf te denken ; )

 

@ikweethetnietmeer2009 mooi topic, ik vind het leuk om alle reacties te zien, en het laat je ook beter naar anderen kijken.

@tim16 Ik had niet meegekregen dat je over een paar maanden al moet gaan🥲 Ik ga je echt missen hier, je reacties zijn altijd zo goed, en je blaast echt wel leven in het forum.

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +2

Ik ben blij om te zien dat mensen zo respectvol voor elkaar zijn!

Iedereen in deze topic ken ik allemaal een klein beetje heb wel wat gezien maar ik vind tot nu toe iedereen aardig,slim en behulpzaam dus iedereen'’Ga zo door!'’ + ik hoop jullie beter te kennen binnekort!

dat moest ik even zeggen!

fijne dagen allemaal!!!✨

Reputatie 7
Badge +7

Hey!

Aww jongens:), Ik vind het heel lief van jullie dat jullie mij nog steeds hierin taggen, ondanks dat ik best lang niet meer actief ben geweest. Ik ga ook wat mensen omschrijven, maar waarschijnlijk ga ik nogal veel lieve mensen vergeten, dus als je ziet dat je hierin niet staat: Sorry! Je bent alsnog een topper!;) En ik ga later nog meer mensen omschrijven! :)

@OnlyMe , Je bent een heel eerlijk en spontaan persoon! Wat ik echt heel cool van jou vind is dat je nooit iets aantrekt van anderen:) Ohja, ik vind het altijd heel leuk om jouw gedichten te lezen. Ze zijn echt heel inspirerend!

@Jesse08 , Ik vind jou een heel zorgzaam en geduldig persoon! Je helpt super goed anderen en dat is heel lief en behulpzaam van je:) Net als wat @Natureflower vlgm zei, Je moet ook goed voor jezelf zorgen!:)

@Tover01, Je bent altijd super lief. Je leeft ook echt met anderen mee! Ohja! Trouwens ik ben stiekem best blij dat jij op het forum bent gekomen, omdat ik eerst eigenlijk steeds de jongste was van iedereen haha, maar nu heb ik wel een leeftijdsgenoot gevonden:)

@Tartan14, Ik bewonder altijd al hoe zelfverzekerd jij bent! En dat je durft om jezelf te zijn en gewoon rokjes te dragen;) (Ik weet zeker dat het jou heel leuk en ook stoer staat!) Jouw bloopers zijn btw echt goud haha! XD

@LittleMe, Volgens mij ben je al een tijdje niet meer actief. Wat echt heel jammer is, maar het leek mij wel leuk om jou ook te taggen:) Ik vind jou een heel lief en zorgzaam persoon! Jouw gedichten maken mijn dag altijd een stukje beter:)

@ikweethetnietmeer2009, Jouw topics zijn altijd heel creatief! En dat vind ik ook heel leuk aan jou:) Dat je gwn altijd super leuke ideeen (Ik typ dit op een heel oude computer dus ik kan niet de puntjes op de e zetten:P) hebt! Ik vind jou ook een heel eerlijk en open persoon:)

@OnbekendeAnnoniem1, Wat leukk dat je weer terug bent! Jij bent voor mij 1 van de sterkste personen die ik ooit hebt ontmoet (Eh, mentaal bedoel ik, maar als je ook fysiek sterk ben...:P) Jouw gedichten zijn zo leuk! Ik vind het zo creatief en het is zo goed bedacht;) Ik zou dat nooit kunnen! Ohja, Jouw bloopers:), Die zijn ook goud XD

@Natureflower, Ik vind jou een echte topper:) Je bent heel lief en je helpt anderen heel goed! Ik wist nog toen ik een ideetje zocht voor een originele cadeau die ik aan mijn ouders + broertje voor kerst wou geven volgens mij toen had jij iets geniaals geantwoord;) Ik heb die waxinelichtjes meteen gemaakt enja het is gwn geweldig! En jouw schrijfkunsten…Daar moet je er echt iets mee doen!:)

Wauw, Het is bijna 12:00…Ik moet echt gaan slapen! Miss bedenk wanneer ik in mijn bedje lig nog even hoe ik nog de mensen die ik nu nog niet heb omschreven ga omschrijvenxD Maarja, Iedereen slaap lekker:)! xxx

Liefs xxx Banaantjeeee <33

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik kan even geen forum namen noemen maar leuk om te zien dat jullie zo over elkaar denken!

 

Groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi allemaal, wat lief en warm hoe iedereen elkaar hier nog altijd waardeert! Ik ben het met de omschrijvingen eens en de dingen die ik van iedereen vind zijn eig al genoemd door anderen maar ik heb jullie in mn hart gesloten hoor! Wat een rijk forum is dit dankzij jullie. @tim16  bedankt beste topper, ik ben er wel hoor:) ik was wel even met mezelf bezig omdat ik bang was weer depressief worden maar het lijkt er op dat ik er overheen stap 😘 Haha @Banaantjeeee  dankjewel en de bloopers, ja ik kan er nog wel een paar bij toevoegen 😊 En omschrijvingen, ik zal later iedereen nog apart noemen. 

Ik wil nog iemand noemen die we missen en dat is de dappere @jaivy , waarvan we helaas wel zeker kunnen weten dat hij niet meer onder ons is. Ondanks zijn slopende ziekte was hij er voor ons en altijd heel positief en lief aanwezig op dit forum. Zoals ik zijn reacties en verhalen las, lag hij al een tijdje in het ziekenhuis en wist dat de horizon naderde. Lieve jongen wat vond en vind ik je dapper en wat droeg je geweldig bij aan dit forum. Ik hoop echt dat er ergens een geweldige plek mag zijn waar jij nu bent en in onze herinnering ben jij er zeker nog, in die zin leeft je kracht nog door. Dankjewel goeie lieverd ! 

Hartje, Tartan ♥️🌟

Reputatie 7
Badge +7

Ik ga ook even wat mensen proberen te omschrijven.

@tim16 , probeert altijd mensen te helpen.

@Monkeyboy08 , zoals @tim16 al zei, meeste klavertjes vier ooit😂😂

@OnlyMe , heb ik niet heel vaak gezien want volgens mij ging ze minder actief worden toen ik net op het forum was, maar zo te zien was ze heel aardig.

@jaivy , ik zag hem vroeger wel eens voorbij komen voordat ik een account had, ik vroeg me al af waar hij was, maar nu weet ik het😥.

@Tartan14, had niet helemaal verwacht dat hij op een boerderij zou wonen, maar maakt niet uit. Vind ik juist leuk. Of was het @Tover01 ? Ik haal jullie altijd in de war.

 

@Tover01 probeert ook veel mensen te helpen, alleen wat verlegen, maar maakt niet uit hoor!

@ikweethetnietmeer2009 , ik heb nog niet zoveel van je voorbij zien komen maar van wat ik weet ben je heel aardig 😉.

@Jesse08 , probeert ook heel veel mensen te helpen, heeft hij ook bij mij gedaan

@ItzJustin , ook nog niet zoveel voorbij zien komen, maar dat komt wel

Er zijn vast nog mensen die ik vergeet, maar ik zal nog toevoegen.

Groetjes mij @Anoniemxv 

 

@ItzJustin

Reputatie 7
Badge +7

Hey heyy! Hier ben ik weer! Ik ga weer mensen omschrijven:P! Nogmaals de kans dat ik veel lieve mensen ga vergeten is nogal groot:P! Sorry als ik iemand vergeet…

@Anoniemxv,  Ik vind jou een heel geduldig en spontaan persoon! Jouw reacties zijn altijd kort maar krachtig en dat vind ik heel leuk om te zien! Dus blijf vooral zo doorgaan! :)

@Girl.anoniem, Ik vind jou een heel lief en behulpzaam persoon! Ik hoop dat het nu beter met je gaat! En weet dat je er niet alleen voor staat<3! Ik vind jouw reacties heel zorgzaam en echt leuk geschreven:)

@tim16, Ik vind jou een heel begripvol en eerlijk persoon!  Ik vind het heel jammer dat je weg moet gaan… Je geeft altijd iedereen goeie advies! 

@MickeyMouse, Ik geniet altijd ervan om jouw reacties te lezen;) Super grappig en creatief! Respect dat ze altijd zo lang zijn, daar moet je echt doorzettingsvermogen voor hebben;P Jammer dat je niet meer actief bent! Ik hoop dat je snel weer actief bent! 

@Maiskolfje , Je helpt altijd super goed iedereen met je lieve reacties! Je bent ook heel sterk en eerlijk! Ook heel jammer dat je niet meer actief bent! Ik hoop ook dat je snel weer actief bent! <3

Liefs xxx Banaantjeeee <333

 

Reputatie 6

Hey,

Super lief dat sommige mij getagd hebben.

Ik zou graag wat mensen noemen, maar dan zal ik er een paar vergeten, dus @iedereen die hier helpt!

Sorry voor me late reactie, maar ik heb zelf een paar dingen die ik moet oplossen en voordat ik dat gefixt heb lukt het me niet om hier te zijn en te reageren. 😥

Ik ken nog niet echt veel mensen hier omdat ik nieuw ben maar zo te lezen is iedereen heel aardig en behulpzaam voor elkaar dus ik vind dat iedereen hier super lief is! Groetjes van mij :)

Reputatie 7
Badge +3

@Jesse08 je bent echt een super lief iemand, die mij heel erg helpt, en ook heel veel mensen volgens mij!! van zulke mensen zouden er meer in de wereld moeten zijn!

@Tover01 iemand die echt suuper veel mensen heel erg helpt!
@Tartan14 iemand die ook echt heel veel mensen heel erg helpt, ook echt leuke verhalen!

sorry ik ben hier echt slecht in🙈

maar iedereen hier is géweldig!

Reputatie 7
Badge +5

@ItsJustMe , ik ken je natuurlijk nog niet zo goed maar je lijkt me heel aardig!😊

@Anoniempjuh ofz , dankjewel:)

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel @Anoniempjuh ofz  en insgelijks! Blij dat je er bij bent! Net als @ItsJustMe !  Goede adviezen en echt meelevend! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Okay, ik zit nog niet zo lang op het forum maar ik ga het toch proberen:

 

@Banaantjeeee  een super vrolijke meid die erg creatief is en een beetje gek.

@tim16  een jongen die graag zijn standpunten benadrukt en daarmee ook mensen helpt maar niet makkelijk uit het veld te slaan is.

@ikweethetnietmeer2009  een lieve meid die super behulpzaam is maar ook onzeker en veel twijfelt over dingen.

@Tover01  een heel aardige jongen die graag mensen helpt maar zelf ook problemen heeft/had(weet ik niet zeker) en daardoor nog beter mensen kan helpen.

@Jesse08  een lieve behulpzame jongen maar ook soms denk je een beetje teveel aan anderen. 

@OnlyMe  super behulpzame lieve meid die het soms ook lastig heeft volgens mij.

@Tartan14  aan de naam hoor je al dat je stoer bent en heel behulpzaam.

@Monkeyboy08 chille behulpzame jongen.

@ItzJustin je geeft hartstikke goede adviezen en bent super lief!

@Girl.anoniem super lief persoon en wat @Banaantjeeee ook al zei: hopelijk gaat het beter!

@Maiskolfje je bent super eerlijk en je bied goede hulp aan!

@Anoniemxv  Jij geeft super goede adviezen en neemt ook goed de tijd om mensen te helpen!

@jaivy ik weet niet waar je bent, maar het was een genot om sommige oude dingen te herlezen en ik weet zeker dat de forumers die hier al wat langer op zitten het ook geweldig vonden om je bij hun te hebben.

@MickeyMouse ik lig altijd dubbel om je humorvolle lange reacties. 

@OnbekendeAnnoniem1 love naar jou en je gedichten!

@LittleMe  super lief persoon, dat weet ik zeker!

@Anoniempjuh ofz valt reuze mee en je lijkt me heel aardig!

@LampenKap je bent geweldig!

@Natureflower I love you en sommige van je topics zijn heel verdrietig en andere zijn zo leuk!

Hou van jullie allemaal forumenaars(zeg ik het zo goed) en nog het belangrijkste: Hou van jezelf!

 

Lots and loads and kingdoms of love: Anoniemmuis

 

Reageer