heeyy
wat leuk! ik ben zelf ook heel blij met mijn kamer het is echt mn safe place.
ik heb deze kamer nu all best lang maar toen ik hem kreeg was ik heel blij omdat het de zolder is en er een heel groot raam is zodat ik over een heel groot deel van de stad kan kijken. ik wilde mijn kamer toen is bos thema dus er staat een soort boom op mn bureau hij is echt groot. de muren zijn ook groen en ik heb een schuine wand, daardoor kon ik mn eigen hemelbed maken! er hangen ook heel veel posters en ik heb een geheime hut (echt waar) achter een soort panelen die kunnen bewegen.
ok klinkt allemaal beetje vaag maar leuk dat jij ook een fijne kamer hebt!
Hey, klinkt leuk! Geniet ervan! Ik heb een eigen slaapkamer en op zolder nog een klein kamertje waar ik muziekspul heb staan en een bureau met 2 stoelen. Genoeg ruimte dus xd. Maar van jullie klinkt echt vet! Veel plezier!
Liefs Tover xxx
Ik had kamer geruild met m'n moeder want ik sliep eerst bij de weg en het voetbalveld. Als daar een wedstrijd was kon je gewoon niet slapen. Nu heb ik al 4 jaar lang een kamer aan de achterkant en heb ik dus minder last van geluiden. Dit is de grootste kamer in het huis en ik kan er best qel relaxen. Er liggen nogsteeds een paar van mijn spulletjes in de oude kamer maar die blijven daar voor eeuwig liggen.
Aan het begin qas het voor mij wel lastig en heeft mijn moeder bij mij geslapen maar na een tijdje ging het veel beter.
Ik ga nog wel een nieuw bed krijgen zodat ik meer ruimte krijg. Heeeel misschien wordt het een goede hangmat omdat ik daat echt fantastisch in sliep.
Er zijn ook veel veranderingen gekomen in die 4 jaar. Ik heb een soort slinger over mijn plafond hangen, mijn muur hangt vol met tekeningen en een naambordje die ik op school had gemaakt en andere leuke dingen zoals een ananas, ik heb veel glow in the dark sterren opgehangen en ik heb een bankje gebouwd voor mijn kat.
Toen ik deze kamer kreeg was het mijn 10e verjaardag en liep ik door mijn kamer terwijl mijn moeder mij filmde. Ik moest toen zeggen: 1,2,3,4,5,6,7,8,9, tiener! Maar halverwege stoote ik mijn teen tegen mijn bed en had de rest van de dag last van mijn teen.
Ik heb een tweede kamer gekregen (die kamer gebruikten we toch niet) om mijn huiswerk te maken. Ben er wel blij mee