nieuwe jurk gekocht :)

  • 3 October 2023
  • 8 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 7

hey mensjes!

ik ben heel bij, want ik heb een nieuwe jurk gekocht! hij komt in de buurt van een dirndl (traditionele Duitse klederdracht), maar is er geen. ik kan hem niet naar school aan maar wel met carnaval. dus ja ik ben er heel blij mee dit is hem:

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Heel mooi! 🤩 Prachtige kleuren ook.  Staat vast super! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hi! Zoo wat een beauty!  Dat motief en die prachtige voorzijde met snoertjes en dat voorschort. Mooie royal blauwe kleuren er in. Wat zal deze jou mooi staan meisje! 😍😍  hoe lang is deze? Kniehoog? Wat heb je er bij? Sokjes of kniekousen? En welk soort schoenen? En ik denk bij zo'n prachtig jurk zou een haarband van bloemetjes ook super mooi staan! 

Asky XxX 

P.s. deze kun je wel naar meer aan dan carnaval hoor 😉 een feestje of op een zondag bv. Ik zou deze wel eens in combi willen zien met de chique Scottish rok met baret en jasje van @Tartan13  zo'n mooi plaatje van een mooi meisje en mooie jongen in jurk en kilt 😍 zou echt passen 😊 haha i 'm a romantic, sorry.

Reputatie 7

haha @Askygirl  dankjewel :) 

dat van dat ik hem wel naar meer aankan dan alleen carnaval, dat zou wel kunnen, maar dat mag ik niet van mijn ouders :/ ze zijn best wel streng over dit soort dingen… maar op een zondag zou technisch gezien wel kunnen, dan ben ik toch thuis :). hij is idd kniehoog (nou ja, net iets boven de knieen maar goed), maar qua schoenen weet ik nog niet wat ik erbij ga doen. misschien iets van zwarte ballerina’s ofzo… ik zal trouwens eens kijken of ik mijn haarband met bloemen nog heb, zoja dan kan ik die idd wel indoen :)

groetjes 

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7

heyy allemaal! 

de jurk is binnen! hij is zoooo mooi! toen ik hem voor het eerst aantrok dacht ik wel huh wat is hij strak maar dat kwam omdat ik de rits niet had gezien. mijn moeder denkt overigens dat ie te klein is, omdat het bovenlijfje vrij strak zit, maar dit hoort zo! en ze wil dat ik hem terugstuur, maar dat ga ik dus mooi niet doen! hij is in werkelijkheid nog mooier dan op het plaatje!

 

liebe Grüße,

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7
Badge +17

XD mooi !  Misschien moet je hem nog eerst inlopen of hoe zeg je dat. Dat ie dan wat losser gaat zitten na verloop van tijd. En niet te warm wassen 😉 Veel plezier ermee, leuk dat je er zo blij mee bent!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7

Misschien moet je hem nog eerst inlopen of hoe zeg je dat. Dat ie dan wat losser gaat zitten na verloop van tijd. 

Groetjes liefs Tartan X

dat gaat niet want ik mag hem niet aan van mijn ouders behalve bij carnaval...

Reputatie 7
Badge +7

De jurk ziet er mooi uit op de foto! :) Je ziet ook echt dat het typisch Duits is! De combinatie met de kleuren is ook heel mooi;). Fijn dat je er zo blij mee bent! Heb je je haarband met bloemen al gevonden;)? Zoja, past ie mooi bij de jurk? 

Liefs xxx Banaantje <3

Reageer