naar wie zou jij een hartje willen achterlaten?

  • 22 October 2023
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

heyy is er iemand op dit forum die je een <3 wilt geven?? het kan om vanalles zijn! je kan er natuurlijk ook een boodschap bij neerzetten 

:)


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik wil graag een hartje geven aan:

@OnlyMe, omdat je een topper bent, voor iedereen klaarstaat en je prachtig kan schrijven!

@Tover01, omdat je nog een topper bent, je bent aardig, weet altijd goede raad te geven en je bent hartstikke cool!

@Tartan14, help nog een topper! Je bent hartstikke behulpzaam en je durft net als Tover een rokje aan en er open over te zijn (op het forum)!

@Jesse_6567, omdat ook jij een topper bent, en je hebt het zwaar, dus je kan het wel gebruiken!

@Monkeyboy08, omdat je nog een topper bent, en je bijna alles een klavertje vier geeft, en zoveel tips geeft!

@Lamp.ie, jij bent ook een topper, en je kan echt zo goed tekenen!

@anoniemia, voor het aanmaken van dit lieve topic! Ik weet nog niet zoveel, maar volgens mij heb je het nodig en jij bent ook een topper!

@de Annonieme aap, jij bent ook een topper, en ook jij kan prachtig tekenen!

@Anoniemxv, nog een topper! En je kan prachtig tekenen!

@Iemand1011, je hebt het nodig, en je bent nog een topper!

 

Ik vergeet er vast zoveel😅 dus ik denk dat dit de laatste reactie nog niet is.

Liefs,

        M.

 

Reputatie 4
Badge +1

naar mn online beste vriendin die dr sinds ik dr heb ontmoet er echt altijd voor me is geweest, kheb dr nog nooit in het echt gezien, maar toch voelt ze alsof ze hier gwn in het dorp woont, maar misschien als ze dr neit was geweest op bepaalde momenten waren dingen echt niet zo goed gegaan als het nu gegaan is

Reputatie 7
Badge +17

Sws aan @jaivy zo’n dapper persoon. Je wordt echt gemist hier.

@Monkeyboy08 lekker actief bezig een heel behulpzaam

@MickeyMouse altijd goede, uitgebreide posts. Echt jammer dat je al zo lang niks van je hebt laten horen

@benebird altijd to the point. Hoop dat je weer een keer een comeback maakt

Verder sluit ik me aan bij @Natureflower 

Eigenlijk een hartje aan iedereen die hier zijn/haar best doet om anderen te helpen

Oh ja, en laten we de mods niet vergeten. 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik sluit me aan bij @Natureflower  ( en voor haar en jouzelf ook een 😘) en @tim16  , mooi dat je @jaivy  noemt ! En ik wou aan het rijtje nog @Banaantjeeee  en @MickeyMouse  toevoegen. En lieve @Askygirl  en @Maiskolfje  ! Komen jullie toch terug!   En dan nog even @OnbekendeAnoniem,  @sjammetje en @Mimo,  Idem!

Ohja en voor de mensen die hier af en toe met bepaalde berichten komen om ons te vertellen hoe fout rokjes voor jongens, LHBTIQ en onze levensvisie is: ik hoop dat het hartje ook bij jullie een keer indaalt! Dus bij deze 😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +12

Hey!  Ik zie deze nu pas, sorry!  Ik geef iedereen een hartje die het beste met een ander voor heeft,  en wat lief gezegd @Natureflower  !  Ik sluit mij aan bij je hartjes  en geef jou er natuurlijk ook 1 terug!  Jouw reacties zijn altijd  goed en zinvol en helpen (mij) enorm!  En je tekenkunst is helemaal top! 

Ik wil niemand te kort doen,  iedereen die een ander helpt, en eerlijk is en steun zoekt hier, ik zou je vriend willen zijn!  Ik ben zelf heel blij met hoe ik hier ben geholpen na mijn verhaal en dat ik alles kwijt kon. Het is echt fijn!  Dus @iedereen : 😘  Mooi gezegd @Tartan14  ,  ook de trolls en haters een hartje zodat ze eens wat zachter worden hopelijk !
Liefs, Tover xxx

Ik ben het helemaal met @Natureflower  , @tim16 en @Tartan14 eens! Maar ook @Mij_niet_gezien verdient er een. Ik hoop dat ze nog een keer terug komt🙂

 

Reageer