heyy is er iemand op dit forum die je een wilt geven?? het kan om vanalles zijn! je kan er natuurlijk ook een boodschap bij neerzetten
:)
heyy is er iemand op dit forum die je een wilt geven?? het kan om vanalles zijn! je kan er natuurlijk ook een boodschap bij neerzetten
:)
Ik wil graag een hartje geven aan:
Ik vergeet er vast zoveel dus ik denk dat dit de laatste reactie nog niet is.
Liefs,
M.
naar mn online beste vriendin die dr sinds ik dr heb ontmoet er echt altijd voor me is geweest, kheb dr nog nooit in het echt gezien, maar toch voelt ze alsof ze hier gwn in het dorp woont, maar misschien als ze dr neit was geweest op bepaalde momenten waren dingen echt niet zo goed gegaan als het nu gegaan is
Sws aan
Verder sluit ik me aan bij
Eigenlijk een hartje aan iedereen die hier zijn/haar best doet om anderen te helpen
Oh ja, en laten we de mods niet vergeten.
Hoi, ik sluit me aan bij
Ohja en voor de mensen die hier af en toe met bepaalde berichten komen om ons te vertellen hoe fout rokjes voor jongens, LHBTIQ en onze levensvisie is: ik hoop dat het hartje ook bij jullie een keer indaalt! Dus bij deze
Groetjes liefs Tartan X
Hey! Ik zie deze nu pas, sorry! Ik geef iedereen een hartje die het beste met een ander voor heeft, en wat lief gezegd
Ik wil niemand te kort doen, iedereen die een ander helpt, en eerlijk is en steun zoekt hier, ik zou je vriend willen zijn! Ik ben zelf heel blij met hoe ik hier ben geholpen na mijn verhaal en dat ik alles kwijt kon. Het is echt fijn! Dus @iedereen : Mooi gezegd
Liefs, Tover xxx
Ik ben het helemaal met
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.