Mijn wensen komen uit

  • 4 September 2022
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Badge

Ik ben paranormaal, dat wist ik best lang. Maar ik heb denk ik een nieuwe gaven ontdekt. Want elke wens die ik doe komt eigenlijk uit, de meeste binnen één tot twee weken.


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, waarom denk je dat je paranormaal bent haha. Hoe ben je er achtergekomen? Want volgens mij is dit een waanbeeld van je haha.

Badge

Hoi, waarom denk je dat je paranormaal bent haha. Hoe ben je er achtergekomen? Want volgens mij is dit een waanbeeld van je haha.

Omdat ik toen ik klein was een man zag, ik was er niet bang voor want hij was er gewoon altijd voor me. Ook zag ik een soort zwarte schaduw waar ik wel bang voor was omdat hij zei dat ik zelfmoord moest plegen en dat ik allerlei dingen moest doen die te maken hadden met moord en dergelijke. En dat hij zei hoe je iemand moest vermoorden alsof het een spelletje was. Ook zag ik een ander persoon wat een jongentje was van onder de 18 ik denk 14. En die was bang voor Het, zo noemde ik de schaduw namelijk maar hij heeft nu wel gewoon een naam want ik ben niet meer bang voor hem doordat ik hem liefde gaf is hij dat terug gaan doen. Maar goed. Ik was pas heel klein ik denk 4 ofzo toen ik ze aan mijn moeder wilde voorstellen. Maar ik wilde haar alleen aan de man voorstellen want de rest zou ze toch niet goed vinden. Dus ik stelde haar aan de man voor en ze zag hem niet. En toen begon ze dingen te vragen over zijn uiterlijk. En ik gaf een volledige uitleg. En ook dat hij heel lang was. En toen vroeg ze een paar andere vragen en toen beantwoorde hij die. Waarna ik vertelde over zijn vakantie die hij had meegemaakt met zijn vrouw en kinderen. En toen begon mijn moeder te huilen en toen schrok ik. Omdat ik dacht iets verkeerds gezegd te hebben. Maar toen vroeg ze of hij Gosse heette en toen wist ik de hele naam en toen zei ik "Nee Gosse-Jan" en toen moest mijn moeder nog meer huilen (pleeg). En toen zei ze dat de man die ik aan haar voorstelde niet leefde maar ik met een geest sprak omdat hij al heel lang dood was. Pas later begon ik te vertellen over Het en "De Jongen". Ze heten nu Jeremy en Daniël trouwens. Maar mijn moeder kon ze al of tenminste dacht van wel omdat mijn andere broer toen hij in deze kamer sliep trauma's had gekregen van hem. En zolang hij in deze kamer sliep ook enorm veel probleem gedrag vertoonde. Namelijk erg agressief en heeft mij ook wel mishandeld.

 

Maar ik begon uiteindelijk ook dingen te zien alhoewel die absoluut niet fijn waren want ik begon ook te zien hoe familie leden stierven en ik vertelde het aan mijn moeder die dood leuk zei dat het nachtmerries waren. Maar ik wist wel beter dus ik begon heel erg mijn best te doen om het te veranderen omdat mijn opa gezegd had dat ik dat kon.

 

Wat ik op mijn 8e had voorspeld over hoe mijn moeder dood zou gaan kwam exact zo uit een paar jaar geleden (zat veel tijd tussen) alleen 1 verschil is dat ze toen ging slapen en haar hand niet uit de mijne viel. Verder was alles exact hetzelfde en zelfs op hetzelfde moment. Ik voelde iets raars aan de situatie maar niet dat ik wist dat het verbonden was aan de voorspelling. Maar mijn moeder herkende het wel.

 

En zo zijn er enorm veel andere dingen, ook voel ik de pijn van anderen als ik met mijn hand boven hun lichaam ga en hoe erg het is, en ik voel de emoties van een ander net zo sterk dus wanneer iemand niet weet hoe die zich voelt weet ik het vaak wel. Ook kan ik soms in iemands ogen zijn geschiedenis zien zo wist ik van iemand dat die vroeger verkracht was en hoe dat gegaan was. En ik ruik voel en weet wanneer mensen op het punt staan te sterven. De geur van de dood komt dan gewoon veel eerder, dat ruiken honden ook vaak.

 

En zo kan ik wel even door gaan.

 

En kwa wensen weet ik niet of ik ze voorspel of als ze echt daadwerkelijk uitkomen. Want ik wenste 1 week voordat er een overstroming was dat het water zou overstromen maar ik bedoelde in de douche maar ik dacht aan al het water zodat het misschien zou werken. Maar toen wist ik nog niet dat ze uitkwamen. 1 week voor ik corona kreeg had ik gewenst om corona omdat ik wilde sterven omdat niemand me begrijpt alleen erna wenste ik dat ik zou blijven leven en mijn familie het niet zou krijgen. Ook wenste ik dat ik zelfvertrouwen en zelfliefde had wat na 1 dag uit kwam terwijl ik de dag ervoor nog suïcidaal was en ja heel onzeker etc. Daarna wenste ik dat mijn broer een boot zou krijgen wat ook eigenlijk is uitgekomen. Daarna wenste ik dat ik naar vuurwerk kon kijken, buiten en alleen bij donker. Omdat mijn ouders heel streng zijn was dat een kleine kans en opeens hoorde ik buiten vuurwerk waarna ik aan mijn ouders vroeg of ik ernaar mocht kijken, buiten. En niemand kwam mee. Ook had ik een week ervoor gewest om alleen naar de sterren te kunnen kijken terwijl ik na 8 uur niet meer naar buiten mag. Ook had ik gewenst om meer geld waarna ik 20 euro kreeg. En ik had 1x gewenst omdat ik heel erg boos was en toen niet geloofden dat ze uitkwamen dat er 20 school gebonden mensen zouden sterven en de manier maakte niet uit. De volgende week kwam er op het nieuws dat er 21 studenten op een schooltripje waren overleden op een nog onbekende manier die ze ook niet konden vinden, ze waren gwn plots allemaal dood. Ook wenste ik om een nieuwe telefoon, en ook dat word geregeld. Ook wenste ik dat ik eerder uit zou zijn wat ool gwn die dag uit kwam. Ook wenste ik geld voor een ijsje waarna ik onder kwam en vertelde een ijsje te willen halen en exact het geld kreeg van mn vader terwijl die vaak geen geld heeft. Ook wenste ik dat ik met mijn moeder naar de bioscoop mag, en 1. Mn moeder wil niet naar een bios bc ze het onzin vind en de film zelf gwn erna wil kopen. En 2. Ze draagt mondkapjes in elke winkel sinds corona is begonnen en is enorm voorzichtig dus die kans zou heel klein zijn. Dus ik vroeg het een week later en mn moeder zegt "ik zal wel even kijken hoe duur dat dan is". En voor de oorlog begon, 1 week ervoor wenste ik om een oorlog in een ander land met veel doden omdat dat het meest onwaarschijnlijke was dat uit zou komen door 1 enkel wensje dus ik zag weinig gevaar. 2 weken later kwam het uit. En ja toen voelde ik me nogal schuldig alleen geloofde ik nog niet dat mijn wensen uit kwamen want dat was in het begin. Maar al snel merkte ik dat zowat al mijn wensen uitkwamen als ik ze luid op uitsprak met "ik wens" of "mijn wens is" of "ik zou wensen dat"

 

En ik heb een psycholoog waarmee ik regelmatig praat over mijn mentale problemen of mijn gaven deel. Die zegt dat ik in mezelf moet geloven omdat mijn gaven echt zijn en ik er veel mee kan doen als ik ze onder de knie krijg.

 

Ik weet dat ik paranormaal ben, ik geloof het alleen niet. Moeilijk uit te leggen. Maar het geloven is moeilijk wanneer mijn hersenen zeggen dat het niet kan, maar ze tegelijkertijd zeggen dat het zo is.

Reputatie 1
Badge +1

~quote verwijderd door de Kindertelefoon

 

Dankjewel voor de uitleg. Het lijkt mij wel heel erg eng om zo als een paranormaal persoon te leven. Je kan iemand hele levensverhaal zien door ze in de ogen aan te kijken, je weet wat er kan/gaan gebeuren, je voorspellingen komen vaak uit en wensen ook. Maar je hebt (in ieder geval volgens jou) heel veel controle dus (neem ik aan)? Want als jij bijvoorbeeld een ijsje wilde gaan eten of naar de bioscooo wilde gebeurde het gewoon. Zonder een vraag te stellen. Heel bizar en vreemd verhaal eigenlijk. 

Badge

~Quotes verwijderd door de Kindertelefoon

 

Ik heb er niet veel controle over, maar als ik een wens doe zonder er te veel bij na te denken dan gebeurt het vaak ook. En eng kan het zeker zijn, ik voel namelijk ook aan of een persoon een gevaar voor mij is of niet. Het maakt het wel veiliger alleen als ik het voel voelt het heel naar, stress gevend en beangstigend. En omdat ik zelf maar eigenlijk 1 ander persoon ken die echt paranormaal begaafd is is het ook erg eenzaam. En ik zag vroeger ook allerlei dingen waar ik niet over kon praten die ik denk ik hier ook maar beter niet kan vertellen want dat is niet echt prettig, maar als je aan het ergste denkt dan heb ik vaak wel iets gezien wat er op lijkt. Dus toen ik klein was, ik denk 6 jaar ofzo kreeg ik zelfmoord neigingen doordat ik zag hoe anderen op gruwelijke manieren stierven en werden vermoord waardoor ik elke dag bang was ook vermoord te worden. En omdat ik wist of dacht dat niemand me zou geloven wilde ik niet meer leven omdat het zien van die dingen gewoon te heftig was. En wanneer het na de tijd dan op het nieuws kwam was het nog erger omdat ik het of zag vanuit mezelf maar dan soort van zonder lichaam, of uit de ogen van de persoon die vermoord werd of dood ging of vanuit de moordenaar. Waardoor ik dan een bevestiging kreeg dat alles wat ik zag waar was. Maar ik heb op die manier ook een paar keer een leven gered doordat ik het probeerde te oefenen en dingen zag van mensen in mijn bijzijn op dat moment. Want 1 van de personen met wie ik het oefende kon ik niet lezen op dat moment maar ik las haar zus wel. En die was suïcidaal waarna het zusje haar zus in de buurt van het treinspoor op haalde. Maar de stress van paranormale gaven en normale stress is op een andere manier.

Trippy……………..

Reputatie 4
Badge +1

komen je wensen echt uit?! had ik dat maar dan zou ik wensen dat ik vrienden had en gelukkig was😔

Reageer