mijn levensverhaal

  • 12 October 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 16 en ik ga jullie  mijn verhaal  vertelen van 2012 tot heden 

 

In 2012 kreeg mijn opa kkr waar ik erg schrok als kleine meid maar ik kon er mee leven uiteindelijk is hij gestorven. Ik mis hem .

 

2017 leerde ik een jonge kennen laten we hem piet noemen piet en ik werden goede vrienden  en werkte allebij bij hetzelfde vrijwilligerswerk daar kom ik straks op terug op piet en mij. Waarom sla ik 2016 over omdat ik dat niet zon bijzonder jaar vond. 

 

Piet was derpressies en ik bood al snel aan om hem te helpen en we kwamen er samen uit waar door me nog close werden en nog beter vrienden.  

 

In 2018 kreeg ik te horen dat piet mij leuk vond en ik hem ook dus ik ging me raar gedragen als ik moest werken . Op 31 december appt ik met hem van ja ik vind je leuk en zo en om 24.00 uur vroeg hij mij verkering waar ik super blij mee was echt een romanties moment.  

 

 

2019 

Piet en ik hadden verkiereing waar ik super blij mee was de eerste paar maanden hielden we het geheim om dat wat best moeilijk was. Rond oktober kregen we ruzie terwel ik op kamp was. Dat was een top week behalve dat het uit ging op 24/ 25 oktober ik vind het  nog steeds lastig onderwerp .

 

2020 

Het jaar waar ik een nieuw vrijwilligers baantje kreeg waar ik super trots op ben. En het jaar dat ik werd mishandeld op school. Op het moment gaat het goed met me ik voel me goed in me vel ondanks  dat het bijna 24/25 oktober is 

 

Ik doe nu aan een geweldig sport  waar ik goed me best in doe. En leuk  vind om te doen. 

 

Ik ben fotograaf waar ik zeker mee veder mer wil later in mijn toekomst. Ik word daar erg gelukkig van. 

 

 

Ik wil mensen met mijn verhaal inspireren dat niet erg is om fouten te maken en dat daar van kan leren let op deze worden. 

 

Maak fouten 

Wees je zelf

Doe dingen waar gelukkig van word. 

 

Dit was mijn verhaal 

 

( enkele herkenbare details verwijderd door de Kindertelefoon vanwege de anonimiteit )


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Wat fijn dat het beter gaat!! En nog gecondoleerd met je opa 🕊🌸

Het  al lang geleden  maar lief  van je

Reputatie 3
Badge +4

Hey Anoniem,

 

Gecondoleerd met je opa ten allereerste. Ik waardeer het dat deze dingen geplaatst worden, aangezien je dan kan zien dat alles toch nog goed kan komen. 

Reageer