Mijn levens verhaal :)

  • 17 May 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Voordat je begint met lezen:

Ben nu 15 dit is belangrijk kom je zo nog wel achter

Dit wordt een heel lang verhaal

ok dit is misschien in 1 keer heel random in groep 3 tot en met 4 had ik een juf genaamd Franka 

Deze juf begon in groep 3 dus een soort van te haten omdat er een meisje was (noem haar ffe anne) die mij als een slecht persoon wou neerzetten omdat ik toen verkering had met een jongen uit mijn klas en hij  (ik noem ff Tim, is niet z’n echte naam)

Maar goed dus Anne ging mij dus de hele tijd verklikken dus als zei iets had gedaan bijvoorbeeld een keer met de skelter samen met Tim zat ik in de achterbak een ritje te maken met een andere klasgenoot en dat deden we toen bijna iedere dag. Toen kwam ze naar ons toe en zei ze dat ze niet op de skelter mocht van ons maar we hadden nooit gezegd dat dat niet mocht.

Nog een voorbeeld:

Een keer toen ik en een vriendin van mij samen aan het spelen en een beetje aan het roddelen kwam Anne aanlopen en vroeg ze: Waar hebben jullie het over dit gebeurde als we bijvoorbeeld haar naam zeiden tijdens het gesprek.

...

Maar het was vooral als zij iets misdaan had dan kreeg ik daar de schuld van en als dat dan aan Franka wou vertellen, ging dat niet omdat Anne dan altijd een weg vond om me te dwarsbomen.

En op deze manier ging mijn zelfvertrouwen ook omlaag omdat Anne dit soort  nare dingen tegen mij deed. En ik het niet aan iemand durfte te vertellen. Ik kwam ook vaak huilend thuis omdat ik al mijn emoties moest opkroppen omdat ik het gevoel had dat als ik dat niet deed dat ik dan weer op mijn kop kreeg van Franka voor iets wat ik niet gedaan had.

p.s. Dit is een waargebeurd verhaal dus geen haat en ik heb nu weer genoeg zelfvertrouwen 

2de p.s. Als Anne zei dat ik iets gedaan had dan kreeg ik daarna bijvoorbeeld een straf dat ik tijdens de middagpauze binnen moest blijven

3de p.s Je mag ook vragen stellen als je iets niet begrijpt


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Wat erg, ik ben blij dat ik nooit gepest ben vroeger en hopelijk gaat dat ook nooit gebeuren, ik ben blij dat het nu wel weer goed gaat!

Dankjewel voor de lieve reactie

Reageer