Hoi allemaal,
Ik ben geboren op… (aangepast door De Kindertelefoon om anonimiteit te bewaren) Me moeder had waarschijnlijk suikerziekte tijdens de zwangerschap van mij. Dat heeft me een beetje te zwaar gemaakt. Toen ik 2 a 3 jaar was was mijn moeder zwanger van een tweeling. Het is jammer genoeg een miskraam geworden, maar gelukkig kwamen de w en vanzelf. En hoefde de tweeling er niet uitgezogen te worden. In 2013 kreeg ik een zusje. Toen wisten we wel dat me moeder zwangerschap suikerziekte had. En daarom is me zusje als het goed is 3 weken te vroeg geboren. En belande mijn moeder voor een tijdje in een rolstoel. Toen was ik 4. Ik kan alles nog best goed herinneren. En ik mocht helpen me zusje in bad te doen. In die ongeveer 3 jaar heb ik niet veel beleefd. Ongeveer toen ik 6/7 was mocht ik heel even op de versierde wagen en me vader deed Jan Smit na. Me 2 broers hebben autisme en ADHD, voor de duidelijk heid. Toen ik 7 was was er een poes. Die ik Tommy noemde. (Ik woon op een boerderij.) Tommy werd ziek en liep weg, sindsdien hebben we hem nooit meer terug gevonden. Toen ik 8 was kwam er een pleeg meisje wonen in mijn buurt. Aleen ik was bevriend met haar pleeg zus en die zus vond haar pleeg zusje niet leuk. Dus vond ik haar ook niet leuk. Ze kwam bij mij opschool. (ze is even oud.) Toen ze bij mij opschool kwam haate ik en mijn vriendin haar. We zaten in groep 3. Later werd ze onze BF. Rond groep 4 werd ze onze BFF. In groep 3 kreegen wij 2 poesjes genaamd Pluisje en Mickey. De tijd vloog voorbij. En ik zat alweer in groep 4 bijna 5. Toen onze poes Mickey overleed doordat hij was overreden. Ik kwam thuis en hij lag helemaal stuk in die doos. De volgende dag kwam ik in tranen op school. Me vader had het gat voor Mickey op de verkeerde plek gegraven. Me moeder was verdrietig en mega woedend. Pluisje had kort afscheid genomen van zijn vierling broer. Toen was ik 8 en zat ik in groep 5. Toen er een andere school op onze school kwam en het een rot jaar werd. Ik en mijn 2 andere Bff 's werden bevriend met een meid. Later kwamen we der achter wat voor een kreng dat was. We zijn nog steeds vrienden. Toen we naar groep 6 gingen kwamen er 2 nieuwe leerlingen op school. Ze waren broer en zus. Het meisje ging naar groep 5 en de jonger naar groep 7. Het meisje zat met aleen maar jongens. Zij en mijn kreng vriendin werden vrienden en wij ook. Maar mijn kreng vriendin kreeg met mijn 'vriendin' ruzie. (Ik noem mijn BFF 1 V E en BFF 2 V A en mijn kreng vriendin K V H en mijn vriendin V I) Wij moesten hun problemen oplossen. Toen wij naar groep 7 gingen ging V I van school af. In groef 7 werd ik heel erg gepest. Omdat ik altijd ongezond at. En corona begon. Toen was de musical van groep 8 maar groep 7 moest ook mee doen. Ivm corona werd de musical opgenomen. Het is de slechste musical ooit! Toen ging ik naar groep 8! Maar toen ik eenmaal in groep 8 zat moesten we in lock down ivm corona. Toen we eindelijk weer naar school moesten moesten we weer in lock down. Dat zit ik nu nog steeds. Ik heb laats waarschijnlijk smetvrees gekregen. Daarvoor moest ik naar de huisarts. En heeft ze me naar een psychiater gestuurt. Daar ben ik nog niet geweest. Een paar dagen geleden kreeg ik paniekaanvallen. En heb ik slecht geslapen.
Hopelijk snappen jullie mijn leven.
Groetjes kitten.lover!