Mijn hond Sammy

  • 23 February 2020
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 

We hebben de jaar geleden een puppy gekregen. Hij is nu al 1 jaar. Hij is superlief voor mijn 2-jarige broertje. We hebben best lang moeten rijden, maar we kwamen er na een week achter dat onze achterburen zijn broertje heeft gekocht! 

 

Nu ligt Sammy de hond naast mij op de bank te snurken😂💗

 

Maar ik wil Sammy eens een dagje verwennen, wat zal ik doen? Vragen of ik een superlange wandeling mag maken? Heel vaak ga ik met mijn broertje en Sammy door het park wandelen🥰😂

En wat voor simpel speciaal eten kan ik voor Sammy maken dan? 

 

Een vraag

Wat voor huisdieren hebben jullie? 

​​​Ik heb ook nog een rat, 2 reptielen en bij mijn moeder ook een hond. 

 

Respect als je dit helemaal gelezen hebt😜

 

 


2 reacties

Hoi

 

Wat een mooie hond :slight_smile:  Hij ziet er inderdaad erg trouw en vriendelijk uit. Heel lief van je, dat je hem graag eens in de watten zou leggen. 

 

Heeft Sammy een favoriete wandelplaats? Daar zouden jullie heen kunnen gaan. Ook zou je hem mee kunnen nemen naar zo’n terrein waar honden vrij los mogen lopen, zodat Sammy met andere honden kan spelen. 

 

Tijdens de wandeling zouden jullie kunnen stoppen voor een picknick. Online zijn vast een hoop leuke recepten voor honden te vinden. Deze bijvoorbeeld. Ook zou je Sammy mee kunnen nemen naar een dierenzaak, waar je de hondensnacks koopt die hij met zijn neus aanwijst. 

 

Maak er een mooie dag van :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

 ik heb 2 cavia’s !  Ik heb twee katten, vissen en gifkikkertjes gehad.  Een hond kan het leuk vinden om naar het strand te gaan te spelen met andere honden of lekker met hem spelen en snoepjes geven.

Veel geluk!!

Reageer