Mijn beste moment tot nu toe?

  • 1 October 2018
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,

even iets positiefs van mij(ook voor het eerst),

zoals sommige weten vind ik rappen leuk en is NF mijn favoriete rapper.
nu post ik zo nu en dan iets op instagram(btw me account krijg je niet) van zijn liedjes, eigenlijk meer zodat dit voor altijd bewaard is en ik het terug kan luisteren. zoals het best logisch lijkt ziet bijna niemand dit totdat ik werd getagd in een tweet van NF met mijn insta post door zijn vriendin.

ja ik weet het misschien klinkt dit voor jullie dom of normaal maar voor mij was dit echt even een kleine beloning voor het doorgaan met bepaalde dingen

Ronald

3 reacties

Hey Ronald,

Nice, een positief topic in de pocket! :)

Al kan ik het niet helemaal begrijpen, omdat ik geen fan ben van artiesten, kan ik het me wel voorstellen. Mijn zus is een aantal keer helemaal lijp geworden, omdat haar favoriete artiest haar had geretweet (is dat het juiste woord?). Ze begon opeens te schreeuwen en huilen en ik wist niet wat me overkwam. Blijkbaar dus die tweet. Was achteraf wel grappig.

Gr. Pin
Wowwww, das inderdaad echt cool!!!! Ik hou ook van rap(in kpop en ook van NF) ik ben dus een meisje die houd van rappen. Niet dat dat niet mag maar ben toch bang voor reacties van anderen. Maar fijn dat je dit heb meegemaakt(of hou je dat zegt) en ga er mee door
Iets positiefs😀
Ik had nog nooit van die rapper gehoort maar hij is echt vet goed!
Mischien kun je zelf ook gaan rappen!

Reageer