Mijn bedrijfje

  • 12 May 2019
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey Hoi,
ik wil graag mensen helpen en ben daarom net als de kindertelefoon.
alleen dan op instagram, alle gesprekken daar blijven anoniem en ik probeer op iedereen zo snel mogelijk te reageren.
ik doe dit compleet vrijwillig en ben ook geen arts ofzo, maar heb al veel dingen meegemaakt en beschik over eel informatie.
zodra ik je ergens echt niet mee kan helpen zou ik dit eerlijk vertellen.
-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 8a/8c-

Dit topic is gesloten

5 reacties

Hey,

Super tof dat je mensen wil helpen, maar dit is niet de manier. Wat je doet is tegen de regels van het forum. Je deelt contactgegevens en "doet jezelf voor als expert." (Regel 6 en 8c)

Als je mensen wil helpen, lijkt het me gewoon slim om op zo veel mogelijk topics te reageren. Je kan hierbij prima je eigen mening en ervaring delen. Dat maakt reacties vaak zelfs beter!

Ook zou je als je 16 jaar of ouder bent als peer vrijwilliger bij de KT kunnen werken.

Gr. Pin
Hey,

Super tof dat je mensen wil helpen, maar dit is niet de manier. Wat je doet is tegen de regels van het forum. Je deelt contactgegevens en "doet jezelf voor als expert." (Regel 6 en 8c)

Als je mensen wil helpen, lijkt het me gewoon slim om op zo veel mogelijk topics te reageren. Je kan hierbij prima je eigen mening en ervaring delen. Dat maakt reacties vaak zelfs beter!

Ook zou je als je 16 jaar of ouder bent als peer vrijwilliger bij de KT kunnen werken.

Gr. Pin

Hey Pin,
Wat jij zegt kan ik me niet in vinden!
ik doe me zeker niet voor als expert, sterker nog ik zeg: ik doe dit compleet vrijwillig en ben geen arts of expert.
het is niet mijn bedoeling de regels over te gaan maar het is wel mijn bedoeling mensen te helpen.
ik gun het iedereen om geholpen te worden ongeacht je probleem.
maak je je druk over je geaardheid? Ik wil je helpen!
maak je je druk over een vriendschap? Ik wil je helpen!
ik vermeld ook duidelijk in de tekst dat als ik je niet kan helpen ik dat ook gelijk zou zeggen!
hoop dat dit wat duidelijkheid bied!
Groet
Hoi,

Het "expert" gebeuren is meer de titel van de regel. Je stelt jezelf in ieder geval wel op als vraagbaak (zelfde regel, 8c).

Ik heb de regels ook niet bedacht, maar als je iemand wil helpen, kan je beter zijn/haar topic bezoeken. Daar vragen ze om hulp en daar kun je ze dus helpen.

Er is niks mis met het helpen van mensen en ik vind het super tof dat je je zo open stelt. Blijf daar vooral mee doorgaan! Dat is voor iedereen super fijn :)

Gr. Pin
hey

ik vind het echt lief dat je dat wilt doen maar het is zo als pin zij wel tegen de regels.

je zou wel gewoon zo als pin, kenshin, xlotx, ronald2002 en nog vele andere op zo veel mogelijk toppics kunnen reageren. en dan kan je ook gewoon voor beelden geven.

bij insta is het niet helemaal anoniem omdat de mensen van ista/facebook kunnen zien. je bent misschien tegen over jou anoniem maar er kunnen dus mog steeds mensen het zien. en je zou ook een beetje kunnen zien aan de manier wie het ongeveer zou kunnen zijn van het forum.

dit is echt niet om jou aan te vallen. ik bedoel het alleen goed.

groetjes
bella
Hoi,
Heel leuk dat je dat doet!
Het is (zoals de mensen hierboven ook zeggen) echter wel tegen de regels.
Reclame maken mag namelijk niet😊
Sorry dat ik dit zeg. Het is wel heel positief dat je dat doet! Probeer alleen reclame te maken op een andere manier.
Xx