Mijn afscheidstopic

  • 10 August 2021
  • 18 reacties
  • 852 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Na ongeveer vijf en een half jaar wordt het bijna tijd om eens afscheid te nemen van het forum.
Ik was begonnen toen je nog 13 moest zijn om mee iets te doen op het forum, dus natuurlijk loog ik over mijn leeftijd.
Toen zag het forum er nog zo uit (link van Waybackmachine, wat geen snelle site is dus even geduld hebben).

Destijds had ik deze profielfoto nog niet, was ik nog niet zo secuur en schreef ik alles op mijn telefoon waardoor het een grote lap tekst werd.
Hopelijk is mijn schrijfwerk in de tussentijd iets beter geworden.

Als je tot hier hebt gelezen en jezelf afvraagt wat het doel van dit topic is, dan moet ik je een beetje teleurstellen.
Ik wil het namelijk hebben over de verandering op het forum, mijn ervaringen ermee en natuurlijk ervaringen van anderen horen.

 

Ik ga er niet op in hoe ik hier gekomen ben, maar wel waarom ik hier gebleven ben.
Is er iets fijner dan anderen te helpen en zien of lezen dat ze er daadwerkelijk iets aan hebben?
Waarschijnlijk, maar dit was ook best wel cool.
Mede daarom heb ik ook zo’n hekel aan vragenlijstjes.
Niemand wordt daardoor geholpen naar mijn idee.

Af en toe kom ik misschien over als een of andere cynische eikel, wat af en toe ook terecht is als je naar mijn reacties kijkt, maar als ik een reactie achterlaat is het mijn doel om die ander te helpen.
Het is fijn dat er zoveel forumgebruikers hier zo aardig voor iedereen zijn, maar jullie mogen af en toe ook wat harder zijn.
Soms hoeft er alleen maar een vraag gesteld worden, of moet er kritisch naar een tekst worden gekeken om een topic aan te pakken.
Sommige gebruikers verzinnen de meest creatieve verhalen, maar de meesten vallen door de mand omdat ze waardeloze schrijvers zijn.

Ik raad jullie natuurlijk af om anderen te beledigen, niet alleen omdat het tegen de forumregels in gaat, maar ook omdat het niets oplevert.
Misschien kan ik je inspireren.
Tot nu toe heb ik geen enkele waarschuwing gekregen, hoewel een paar reacties misschien niet door de bocht konden.

 

Het zou ook mooi zijn als jij, net zoals ik, iets kunt leren van dit forum.
Misschien heb je zelf al een vraag, maar er zijn hier ook veel vragen waar jij niet eens aan kunt denken.
Zo zijn er enorm veel behulpzame topics over alternatieven voor zelfbeschadiging en ook topics voor alle jongens die om de een of andere reden aftrekken niet meer leuk vinden.
Zelf zou ik in het laatste geval zeggen dat ze een probleem hebben, maar daar gaat dit topic niet over.

 

Het forum zelf is in ieder geval enorm veranderd en ik zou je zeker aanraden om de Waybackmachine hiervoor te gebruiken. Voor de meesten hier zal het gek zijn om de oude versie te zien (er was ook nog een aparte versie voor de forumgebruikers op je telefoon, maar je kon daar ook de betere PC versie gebruiken) en voor een paar zal het leuk zijn om wat bekende namen te zien.

In 2017 zie je in ieder geval dat het forum een facelift kreeg en de huidige look komt uit 2019 als ik mij niet vergis. In de tussentijd zijn we de gedichtensectie en de shout-outs kwijtgeraakt.  Nu staan er ook af en toe gedichten op het forum, dus ik kan mij voorstellen dat een aparte sectie daarvoor gewaardeerd zou kunnen worden. De forumbouwers, Insided, hebben daar waarschijnlijk meer problemen mee dan ik.

Een tijdje lang kon je overigens mensen volgen en topics “liken”, wat nu een klavertje vier is.
Dat laatste kan nog steeds, hoewel het idee ervan was dat je iemand steunde en geluk wensde.
Ik ben even kwijt wie dat design voorgesteld had, maar ik denk niet dat die nog op dit forum zit.
Die topics zijn sowieso niet meer zichtbaar, maar goed.

 

Veel is er niet echt veranderd aan de gebruikers in ieder geval.
De gemiddelde lengte van een penis wordt nog steeds niet zelf opgezocht en om de een of andere reden vinden mensen incest nog steeds een cool idee.
Verder zijn er nog steeds lieve en vervelende mensen op dit forum.

 

En natuurlijk zijn er, wat het meest belangrijk is, actieve mensen zoals jij op dit forum.

Misschien voeg ik nog iets toe, misschien niet.
Je ziet het wel in de reacties

 

-MensPersoon
Meervoudig lid van de 1000e reactie club

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @MensPersoon

Ik ben waarschijnlijk niet het beste persoon om hierop te reageren aangezien ik pas de laatste 10 dagen heel erg actief ben. Maar ik heb wel een hele boel dingen teruggelezen. Zag je vaak commenten. 

Je comments zijn altijd kritisch en brengen je soms weer even terug naar de realiteit wat fijn kan zijn tussen alle comments vol met advies. En vaak zie jij toch nog iets waar niemand anders over na had gedacht.

Ik vind het wel knap dat je na 5 jaar gemiddelde penislengte vragen en duizenden vragenlijsten nog niet het forum af bent gejaagd ;)

Bedankt dat je iedereen hebt geholpen 5 jaar lang op dit forum. En ondanks mijn tot nu toe korte aanwezigheid heb ik erg genoten van het teruglezen en zien van je comments.

Liefs (of zal ik toch maar casual groetjes hier neerzetten?) NV

😭😢 die goeie oude pagina, had toen geen account en commented nog lang niet, (hoefde dus gelukkig niet over m’n leeftijd te liegen)en ben er toen af gegaan, maar sinds kort terug, jammer dat je weg gaat, maar he, iedereen moet een keer weg, eerst pin, toen blue, toen simplyMe, nu jij, jammer ❤️

Ik ben hier ook nog niet zo lang maar je hebt zeker veel mensen geholpen, de laatste tijd zag in inderdaad wat vaker licht geïrriteerde reacties (of ik interpreteer het verkeerd, kan ook) met mensen die iets vragen wat al eens gevraagd is, inderdaad ze kunnen het zelf opzoeken maar ze zullen het vast niet verkeerd bedoelen. En nee, de vragenlijsten zijn er ook een beetje te veel, sommige zijn leuk maar de meeste gaan alleen over seks en jongens met een piemel van 500 cm die op hun 4e ontmaagd zijn en blablabla. Mensen fantaseren blijkbaar graag.

Wat ga je nu doen? Op een forum voor jongvolwassenen? :)

Bedankt voor je reacties, en nog iets, ik heb zelf een keer een vragenlijst gemaakt met als doel dat ie ook echt leuke vragen heeft en anders is dan de seks vragenlijsten. Goed he?

Groetjes Lucas

-NaamVergeten,

Ik ben waarschijnlijk niet het beste persoon om hierop te reageren

Iedereen mag hier op reageren.
Natuurlijk zou het grappig zijn als PersoonMens zou reageren en ik dacht dat er een menspersoonfan account was, maar die is mogelijk al van het forum af.
Voel je vooral uitgenodigd om hier te blijven reageren.

Ik vind het wel knap dat je na 5 jaar gemiddelde penislengte vragen en duizenden vragenlijsten nog niet het forum af bent gejaagd ;)

Ik ben op bepaalde momenten minder actief geweest, maar die topics helpen inderdaad niet.
Gelukkig gebruiken ze vrijwel dezelfde titels, dus je kunt ze makkelijk missen.

 

-Randomperson,

jammer dat je weg gaat, maar he, iedereen moet een keer weg, eerst pin, toen blue, toen simplyMe, nu jij, jammer 

Dat lijstje van bekende forumgebruikers is een stuk langer, maar helaas ben ik zelfs een deel van de namen vergeten.
Misschien wel zo handig, omdat een deel liever niet meer herkend zal willen worden.
Ik blijf hier in ieder geval nog eventjes, dus je kunt nog een tijdje naar mijn reacties kijken.

 

-Lucassss

 de laatste tijd zag in inderdaad wat vaker licht geïrriteerde reacties 

Eh, dat kan best wel eens kloppen.
Er wordt best wel wat tijd in dit forum gestopt door de KT en de gebruikers en dan is het jammer dat sommigen de meest waardeloze topics aanmaken.
Het is prima dat niet iedereen alles weet of weet te vinden, maar in sommige gevallen wordt er daadwerkelijk niets toegevoegd aan het forum.
Dan zouden die gebruikers waarschijnlijk beter iets op Twitter o.i.d. kunnen zetten.

Gelukkig is dat een uitzondering en niet de norm.

. Mensen fantaseren blijkbaar graag.

Daar heb ik op zich geen problemen mee.
Het probleem is dat ze hun fantasie hier als werkelijkheid willen verkopen en geen fatsoenlijk verhaal kunnen schrijven. Er zijn zat tips te vinden om je schrijfwerk te verbeteren zonder op dit forum te hoeven oefenen.

 

Wat ga je nu doen? 

Dat is een vraag waar ik nu nog geen antwoord op heb, vrees ik.
Het is wel iets om over na te denken in ieder geval.

 

Reputatie 3
Badge

Hoe lang blijf je hier nog?

Ik denk dat ik hier nog een maandje zit.
Hopelijk lang genoeg om anderen nog te helpen.

Hey @MensPersoon ,

 

Jammer dat je binnenkort moet gaan.

Helaas kunnen we hier niet voor altijd blijven. Maar een afscheid is ook een teken van een nieuw hoofdstuk in je leven.

Bedankt voor alles🙂

 

Groetjes Gebruiker c

 

Reputatie 6
Badge +12

Ben je er nou eigenlijk nog?

Jammer dat je weggaat! Je was een heel goed en fijn persoon op het forum! Bedankt voor alles!!

Goede nieuws 

Het is 5 maanden later en je bent nog hier 

Dus blijf mensen helpen

Ze zullen je nodig hebben 

Reputatie 7
Badge +19

beste  @MensPersoon voor zover ik jouw reacties heb gezien zie ik dat je heel veel mensen hebt geholpen en ik denk dat je een van de mensen bent die veel hebben uitgericht hier we zullen jou en je adviezen ongeloofelijk missen en je zal in de gedachten van vele mensen blijven hangen ik wens je heel erg veel succes in de toekomst en hoop het beste voor je.

you are a legend.

Hallo MensPersoon :)

Je was een van de beste forummers op dit forum ngl. Ik geniet altijd van je sarcasme en jouw kritiek. En je hebt talloze mensen geholpen. Je bent een forum legende. Ik hoop dat je na dit forum nog veel mooie dingen zal beleven, in ieder geval heb je dan geen last meer van de vragenlijsten ;)

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @MensPersoon

Wat jammer dat je ook al weg gaat. Ik heb wat van je reacties gezien en die waren altijd kritisch, eerlijk en  goed. Je hebt echt heel erg veel mensen geholpen met je goede reacties en adviezen. Je bent echt een legend (of held haha). 
 

Veel geluk en t ga je goed! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet nog toen ik op mijn 1e account het forum ontdekte en niet serieus nam dat ik jou zag, 5 duizend reacties! Jij hebt zeker heel veel mensen geholpen in het leven.

Ik wens jou het beste in je leven! Veel succes!

Hey MensPersoon,

 

Wat jammer dat jij het forum nu ook echt gaat verlaten. Ook jouw naam zal dus gaan veranderen in anonymous.

Je hebt heel veel mensen geholpen en ik kon jouw kritische, soms wat sarcastische en altijd eerlijke en goede reacties erg waarderen. Bedankt voor alle inzet die je in die 5 en een halfjaar op het forum hebt geleverd en ik wens je al het beste toe voor de toekomst!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +6

Op persoonlijke titel
 

Dag mooi MensPersoon.

Dank voor jouw grote betrokkenheid bij het forum, en voor alle mooie, helpende en steunende reacties die je hebt geplaatst.

ik wens jou het allerbeste! Dag!
 

Mariska h

Reputatie 7
Badge +19

Goed dat jullie ook een beetje afscheid nemen van de 18+ers

Ik mis ze nu al

😪😥😪😭

Reageer