Skip to main content

Mijn succesverhaal is dat ik een kind gered heb.

Er is zo 'n smal straatje tussen de huizen waar geen auto in kan omdat er paaltjes staan maar fietsen kunnen er wel door en te voet ook, het is zowat een shortcut naar de andere straten. Ik was daar omdat ik weet dat er een kastanjeboom staat en daar hangen nu tig kastanjes in en die wou ik meepakken naar huis om dan samen te poffen. Er was een meisje aan het fietsen (zonder zijwieltjes) ik denk 6 jaar of zo ze kon er nog niet veel van en ze was met haar vader die achter haar liep. Ze reden de heletijd heen en weer.

Dusja om een verhaal kort te maken die vader krijgt telefoon en zit op zn foon te kijken en te praten en dat kind rijd mij voorbij ineens, plots aan een rotvaart en ik dacht wtf die rijd zo de straat op dus ik laat die kastanjes vallen en spurt erachter en ik kon nog net haar tegenhouden want die kant van de straat daar is het 50/u maar ze rijden meestal sneller. En ja dus komt er net een auto aan die te laat zn remmen dichtgooit en als ik der niet geweest was had ze er zeker onder gelegen omdat ze naar de grond keek en niet vooruit. Ze viel wel op de grond met dat fietsje en had schrammen maar ja beter dan onder die auto terecht te komen, toch. Kind huilen, man in auto geschrokken, die vader kwaad (op zich zelf zeker), ik moest ook wel ff achteraf op de grond gaan zitten om ff op temperatuur te komen zegmaar.

Ik hoef niet in de krant te komen maar ik kan wel terug kastanjes gaan rapen. Ik geef mezelf hiervoor een medaille dank u wel 

Geen reactie

Reageer