Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

M&M's

• 3 mei 2019
  • 3 reacties
  • 467 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey M&M's,

Ik weet dat dit bericht niet echt past onder seksualiteit maar ik moest iets kiezen om een bericht te kunnen plaatsen😊.

Ik begrijp het als je dit misschien vreemd gaat vinden, en ik weet dat er meer zijn zoals jullie. Maar ik moest laten weten dat ik jullie onzettend dankbaar voor alles wat jullie plaatsen hoe open jullie zijn; geniet van jullie mooie ervaringen. (Hoe vaak jullie in een zin🤦🏼‍♂️)Huil mee om Luca (eerste topic geloof ik).

Ik begon met het lezen van jullie topics voordat ik er zelf achterkwam dat ik op jongens val. Zelf heb ik me (dankzij jullie) nooit anders gevoelt ik heb het er nooit moeilijk mee gehad. Uit jullie reacties op topics haalde ik mijn steun toen mijn oom (die ook gay was/is) zelfmoord pleegde. Ik kwam erachter dat mijn familie er streng tegen is (ik zal het ze dan ook niet vertelen). Maar door jullie voelde ik dat het niet raar was om "anders" te zijn. Toen ik aangerand werd door iemand van school en mijn zelf vertrouwen verloor. Won ik het terug door de kracht van jullie lieve berichten onder topics. Jullie voelen aan als echte vrienden (tsja hoe zeg je dat) gwn vrienden waar je wat aan hebt die steunen wanneer je het nodig hebt en je accepteren zoals je bent.

Het is misschien allemaal een beetje vaag wat ik zo schrijf 😏. Maar ik wilde gwn heel graag laten weten dat ik jullie ontzettend dankbaar ben voor wat jullie op dit forum geplaatst hebben. Jullie zijn de beste vrienden die iemand zich maar kan wensen. Heel veel dank en liefde ♥️. Ik hoop dat jullie nog veel meer mensen mogen helpen, maar met jullie openheid (is dat een woord?) en liefde gaat dat zeker wel gebeuren.

Knuffels van mij ♥️

3 reacties

Badge +2
Hey,
Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je! Daar kan je trots op zijn! En oh ja, je topic past het best onder topic succesverhalen 😉
Reputatie 6
Hey,

Ik ben het helemaal met je eens! @M en Ms is fantastisch!

Ik vind het heel mooi om te horen hoe je zo bent geholpen door het lezen van z'n topic. Dit is zo'n mooi voorbeeld, waarom ook oude topics nuttig kunnen zijn voor nieuwe gebruikers!

M en Ms heeft mij vooral geholpen op mijn topics en gewoon met zijn aanwezigheid, want hij is echt een topper!

Neem alle tijd die je nodig hebt, M en Ms, om je weg terug te vinden naar het forum. En als die zoektocht je ergens anders naartoe brengt, kan ik je daarin alleen maar steunen en respecteren.

Hopelijk tot snel M en Ms en bedankt voor dit bericht ydmwia!

Gr. Pin
Hoi

Wat mooi dat je een topic aangemaakt hebt om M en Ms te bedanken voor zijn berichten. Zijn verhaal is inderdaad ontroerend, aangrijpend, en moedgevend tegelijk.

Het kon gebeuren dat je in eenzelfde bericht moest huilen en tezelfdertijd moest glimlachen. Huilen om het onrecht of de pijn die aan te pas kwamen, maar ook glimlachen om de positieve draai die M en Ms aan een bericht wist te geven. Deze tedere, stoere en bescheiden jongen wist mooie en belangrijke boodschappen over te brengen door middel van treffende woorden.

Ook bracht M en Ms deze boodschappen weleens over met behulp van muziek. Deze muziek had vaak een pakkende tekst of mooie melodie, en was vrijwel altijd iets waar ik nog nooit van gehoord had. Vandaar dat het me leuk leek om een liedje te delen: Unforgettable - ONE OK ROCK

Onvergetelijk, dat zal je zijn 🙂 Waar je pad je ook heen leidt; je positieve inbreng zal behouden blijven.

Groetjes
Kenshin

Reageer