Vraag

levensverhaal

  • 26 June 2020
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi allemaal, 

Ik heb niet zo’n heel bijzonder leven ofzo maar toch is dit mijn verhaal :)

Ik werd geboren op 18 Augustus 2007 (ik ben dus nog geen 13 ssst🤫) een paar weken te vroeg 2 volgens mij.

Ik had gewoon een rustig leventje en we gingen op vakantie naar Engeland. Tot zover lekker Relaxed dus. 


In 2010 werd mijn zusje geboren (A) heel lief kon aardig schreeuwen maar een schat van een kind. In 2011 ging ik voor het eerst naar school. Op de eerste dag had ik al gelijk mijn 2 beste vriendinnen leren kennen A en E (die elkaar al kenden van de peuterschool). Omdat ik in de vakantie jarig ben had ik dus geen ‘groep 0’ maar zij wel. 
 

In 2012 een aantal leuke uitjes gehad ook met de klas. 
 

In 2013 werd mijn andere zusje geboren (R) die de andere kinderen uit mijn klas allemaal heel schattig vonden.😂 Toen ik na de Zomer naar groep 3 ging veranderde alles. In groep 3 had ik een hele aardige juf (L) er zat een jongen bij mij in de klas die heel vervelend was en weg ging (yee) in groep 6 kwam hij weer bij mij in de klas en met bijna alle groep 6 kinderen (een bleef zitten en was een bitch) hadden we in groep 8 de beste vriendenclub. Maar nu dwaal ik af :)

In groep 4 kreeg ik 2 andere juffen (A was wel aardig) (I was ;€(€)€;€/#() 

Kortom niet echt goede banden mee. Nou was A de tante van E (mijn bff) dus dat zat wel goed maar toch. 
 

Toen ik naar groep 6 ging zaten er een aantal pieeep jongens in de klas die ook in de middenbouw klas hadden gezeten (waren 1 jaar ouder). 
Gelukkig had ik gelijk een boel beste vrienden en vriendinnen en in groep 8 deden we alles samen. 
In groep 6 kreeg ik ook mijn mediation diploma (beetje moeilijk uitleggen) dus dat was een leuk jaar. 

eeeeen werd mijn broertje (C) geboren!! (2016) 


In groep 7 ging alles fout.…

Het begon in principe goed, ik wist hoe het ging in de klas er kwamen leuke kinderen in groep 6 dusja. In de loop van het jaar kregen mijn beste vriendinnen (A en E) hele erge ruzies. E was ook mediator maar die mocht er zelf niet bij zijn. Dus ik werd altijd gevraagd. 
Op gegeven moment kon ik het niet meer aan en ben ik tijdelijk gestopt met mediaten. Een van mijn juffen wist dat er iets niet klopte en heeft op gegeven moment een mail naar mijn ouders gestuurd dus toen ik thuiskwam wilden ze met mij praten. Ik kon het er niet uitgooien omdat ik maandenlang alles opgepropt had. Aan het einde van het jaar had ik niet de beste cijfers maar ik ging gelukkig wel door. Mijn Juffen (R en T) waren echt heel aardig. 
In dat jaar (2017) gingen we voor de eerste keer naar Oostenrijk dus daardoor vergat ik een heleboel. Het jaar daarvoor waren we naar Denemarken geweest. 

2018/2019 

In het schooljaar 2018/2019 zat ik in groep 8 we gingen voor de 3e keer op kamp (fietsend!) en dat was hartstikke geweldig. Had ik al gezegd dat mijn buurjongen bij mij in de klas zat? Bij deze. Hij werd ziek dus hij moest naar huis. Ik ben daarom een tijd bij hem gebleven tot zijn moeder kwam. 

Minpuntje- met de pietengym op school werd ik afgeleid dus ik kreeg een hele grote ijzeren schommel tegen mijn hoofd aan. Ik 2 seconden bewusteloos en daarna kon ik bijna niet staan. Ik gelijk naar school daar heeft mijn juf (T) mijn vader gebeld (die zat al in de auto voor hij wist naar wie hij toe moest) dus naar de dokter. Mijn dokter zei dat ik een gebroken neus had. Gelukkig niks met mijn oog aan de hand. Dus ik naar huis 2 weken thuis gezeten in de tussentijd naar het ziekenhuis en daar zeiden ze dat mijn neus niet gebroken was! Er viel toen echt een last van mn schouders dat voelde ik gewoon. Toen ik na 2 weken weer naar school ging was iedereen blij iedereen wilde horen wat er gebeurd was enzo.
In dat jaar overleed de oma van mijn moeder dus dat was wel even zwaar

Aan het eind van het jaar cito-toetsen en daarna mocht ik naar de middelbare!

In de vakantie heb ik gecrost met (A mijn bff) ben ik naar de camping in Luxemburg geweest en nog meer :)

 

2019/2020 

Na de vakantie mocht ik naar de middelbare. Heel leuk echt een hele leuke klas ook veel te veel om te vertellen! Dus dat jaar ging zn gangetje todat de kerstvakantie afgelopen was…

In Maart stortte mijn wereld in.. 

Ik fietste normaal elke dag 25 km 

Ik skeelerde elke Donderdag

Ik zou voor de 4e keer met mijn vader naar de voetbal gaan waar we een zak met 100 lollies voor gekocht hadden

Ik zwom elke Woensdag en Zaterdag

 

Je raad het..

Corona deed de deur open.
Scholen gingen dicht onze vakantie naar Zuid-Frankrijk ging niet door..

Mijn ouders waren zelfs bang dat ik een mentale instorting of zoiets zou krijgen. 
 

Maar gelukkig een aantal maanden later zijn we hier aangekomen, heb ik het forum ontdekt en heb ik jullie mijn levensverhaal verteld. Ook is een aantal dagen geleden de oom van mijn vader overleden..   
Ik heb verkering, hele goede vrienden en helaas een vriend die naar een depressie toeloopt als het zo door gaat... 


Ik zal nog best wel wat dingen vergeten zijn maar het is gewoon te veel geweest.

Ik wil iedereen die in mijn topics meedenkt en helpt bedanken voor alles wat jullie tot nu toe voor mij hebben gedaan ookal ben ik hier net. 
 

Greetzzzzz❤️❤️


2 reacties

Badge +1

je bent nog ouder dan mij hoorrrr, wordt december pas 13 zit nu ook in de 2e

Reputatie 3
Badge +4

Goed dat je je verhaal vertelt. 

Reageer