Vraag

levens verhaal tot nu toe😁

  • 29 July 2020
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal😉,   
ik ben Rozemarijn! (Zelf verzonnen)

ik wil jullie een succes verhaal vertellen want daar schrijf ik bijna nooit over. Hier komt ie:

Om het verhaal te begrijpen zal ik jullie eerst wat over het verleden vertellen. Toen ik namelijk nog op de basisschool zat werd ik lichtelijk gepest. Ik werd vaak buitengesloten. De kinderen uit die klas heb ik altijd al in mijn klas gehad. Dus ik wist toen niet echt beter.  Ook heb ik toen ontdekt dat ik faalangst heb. (Je kan het wel even opzoeken als je niet weet wat het is) Ik heb er cursussen voor gehad ook al heeft het wijnig geholpen. In die tijd zat ik enorm in de knoop met mezelf. Ik was heel onzeker. Ik verloor altijd met spelletjes en daarom deed ik niet eens meer mijn best. Ik vond mezelf een waardeloze trut. (Nu nogsteeds eigenlijk wel een beetje) 

Ik had wel 1 vriendin laat ik haar even luna noemen. Luna kwam niet echt voor me op. Ze had ook een hele andere smaak qua kleding dan mij. Ze was altijd heel stoer en modern gekleed. Toch was is vrienden met haar. Iemand anders uit mijn klas van toen probeerden ons uit elkaar te halen. Dat is haar helaas nooit gelukt.

na mijn bassischooltijd ben ik (hoe kan dat ook anders) op de middelbare school terecht gekomen ik doe nu nogsteeds mavo/havo. ik heb daar 7 vriendinnen gevonden. Het klikte meteen. Eigenlijk zijn we meer dan vrienden. We zijn een hechte familie. (We are family zo heet onze apgroep) in die tijd mocht ik mijn 8 jaar gevoelens kwijt. Ik heb mijn vriendinnen over mijn faalangst verteld. Ze hebben me gesteund. 
 

op een dag was ik die faalangst zat. Ik starte hier een topic. Ik noemde hem: zelfverzekerd zijn
(Je kan hem nog vinden op mijn profiel, mischien kun je hem lezen voordat je hier verder gaat) ik heb zo mijn eerste stappen gemaakt opweg naar  mijn eigen geluk.

Een van mijn vriendinnen heeft een grote depressie gehad. (veel meer ga ik er niet over zeggen) Ze is er gelukkig overheen gekomen. Ze heeft mij dit verteld na deze topic. Ze wil me helpen! En nu heb ik het gevoel dat het goed komt. 
 

In de jaren van de bassischool tot nu  heb ik nagdacht over mijn levensdoel. In deze tijd is mijn levensdoel: de wereld mooier maken voor anderen. (Helaas vergeet ik hierin soms mezelf) ik wil bekend staan als een aardig en lief meisje dat voor iedereen klaarstaat. En eigenlijk maakt mij dat niet uit of dat ten koste gaat van mij. 
 

my happy top 10,ik ben blij dat ik:

  1. Veel vriendinnen heb die om me geven
  2. ik zit op een geweldige school
  3. ik ben bezig met mezelf herpakken en opbouwen
  4. ik ben goed opweg voor mijn levensdoel
  5. ik haal hele goed cijvers op school
  6. Ik ben eigenlijk best wel mooi veel mooier dan ik dacht
  7. ik word veel volwassener nu
  8. ik heb een mooie kledingstijl ontwikkeld voor mezelf.
  9. dat ik hele mooie dingen kan maken
  10. ik heb dit forum ontdekt, ik weet nu dat ik hier met alles terecht kan😘

thx allemaal

xxxx mij


3 reacties

Hi Luna_loena_xlove,

 

wat een mooi verhaal. Het wordt naar het einde toe steeds positiever en je hebt gelijk: 

het glas is halfvol is en niet half leeg.

Tenminste dat vind ik ook. Je moet alles van de positieve kant bekijken.

 

Succes. Geniet van je vakantie.

Maak er iets moois van.

 

Groetjes,

M&M's

Hey,

Wat fijn om te horen dat het verhaal zo positief eindigde :) Leuk om dat ook eens te lezen en fijn dat het forum je ook heeft kunnen helpen!

Vergeet jezelf ook echt niet! Je schrijft dat het je niet uitmaakt of jij er zelf kapot aan gaat, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! Jij kan anderen veel beter helpen als het goed met jezelf gaat. Vergeet dus niet dat jij minstens zo belangrijk bent als de rest :)

Gr. Pin

Reputatie 3
Badge +4

Het is mooi dat het forum hier zo’n rol in speelt. 

Reageer