Kenshin 5000 reacties

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo @Kenshin en de rest :)

Destijds was er voor Pin een topic genaamd Pin 5000 reacties. Jij bent nu de tweede persoon die over de grens van 5.000 reacties gaat. Jij plaatst al jaren legendarische reacties welke veel adviezen bevatten. Jij plaats altijd gedetailleerde reacties, jij helpt altijd bijna iedereen. Ik kan gerust zeggen: Jij bent een van de meest waardevolle forummer voor ''ons'’ forum. 

Jij reageert op bijna ieder topic die jij tegenkomt, altijd gedetailleerd, bijna nooit een simpele reactie en bijna nooit extreem kort. De lange reacties van jou zijn echter begrijpbaar! 

Ik hoop dat je nog lang op dit forum blijft rondhangen om iedereen zo goed mogelijk te helpen, en gefelicteerd voor de 5.000 reacties!

-TheMightySlayer <3


7 reacties

Hi TheMightySlayer,

wat leuk dat je een topic voor Kenshin hebt gemaakt :relaxed:  5000+ is echt wel een mijlpaal

 

Natuurlijk ook een hartelijk welkom voor  @Kenshin , ons feestvarken.

Oh jee, ik heb het gevoel dat ik het nu, met die eerste zin al verpest heb. Hoe ga ik dit goed maken. Rustig blijven en dan hard wegrennen ofzo. Nee, dat kan ook weer niet. Kenshin loopt ook nooit weg als er hier problemen voorgelegd worden en er hulp nodig is.  Hoe doet Kenshin dat toch weer elke keer. Onvermoeibaar en elke reactie lijkt alsof het de eerste van die dag is, zo betrokken en goed geformuleerd, met liefde geschreven en je voelt  bijna de hand van Kenshin op je schouder bij het lezen van de reacties. Das wel mooi als dat in je zit…… en zeker als dat er dan ook nog eens uit komt :slight_smile:

Ik denk dat zo'n beetje iedereen die de laatste paar jaar op dit forum is geweest Kenshin wel kent.

Velen hebben ook één van die inmiddels 5000+ reacties mogen ontvangen.

Ik kan niet voor anderen spreken hoe dat is, dus ik beperk me tot wat ik er zelf van vind. Al die anderen kunnen als ze dat willen hier zelf iets posten.

Wat zal ik eens over Kenshin zeggen? Hmm, er valt veel te vertellen, maar misschien kan ik dat samenvatten in de spreuk, het gezegde dat onder alle reacties van de hand van Kenshin staat:

- begin quote

“Ichi-go, Ichi-e” betekent letterlijk “één kans, één ontmoeting”. Het is een Japans idioom dat beschrijft hoezeer één enkele ontmoeting in het hier en nu, heel veel waarde heeft, omdat het door samenloop van omstandigheden maar één keer in je leven voor komt. Op dat ene moment iemand tegen het lijf lopen of een oude vriend weer zien op een reünie, dat zijn momenten die het koesteren waard zijn.

- einde quote

Bron: https://www.sginl.org/?p=1171

 

Ik heb het gevoel dat ik Kenshin al langer ken dan dat Kenshin bekend werd op dit forum. Volgens mij is Kenshin er altijd al geweest, iig al zolang ik hier ben. Gek eigenlijk want ik zit hier sinds 2017 en Kenshin sinds 2018. Toch heb ik dat gevoel, dat Kenshin er altijd voor me was…..

Volgens mij hebben we ondertussen wel iets opgebouwd en daar ben ik wel heel blij mee en dankbaar voor.

Zoals ichi-go ichi-e al zegt is elke ontmoeting weer een nieuwe ontmoeting, ook al is die met dezelfde persoon. Altijd weer is er iets anders, iets nieuws. Je moet wel de moeite nemen om niet alleen te kijken, maar ook om te zien.

Elke ontmoeting met Kenshin brengt ook weer iets nieuws. Dan denk ik een beetje te weten wie Kenshin is en dan ineens wordt je toch weer verrast.

Ik kan hier nog wel een pagina vol schrijven, maar daar zit niemand op te wachten, denk ik.

 

Ik ga maar afsluiten met…...met…..een wat?...oh een liedje. Ja, dat kan, want dat doe ik wel vaker als ik niet precies die woorden vind voor wat ik wil zeggen. Even denken.

Ik kies deze:

Haevn - Where the heart is

maar de uitvoering mag je zelf kiezen :wink:

bij deze zijn de lyrics het beste te lezen en is het beeld statisch. Je kunt er echt helemaal zelf je invulling aan geven:

 

 

bij deze zijn de lyrics op sommige momenten wat lastig te lezen. Dat komt voor een deel door de in mijn ogen ook wel prachtige beelden:

 

Ik zeg dat je mag kiezen, maar weet je wat, ik ben in een goeie bui en je mag ze allebei bekijken, tis jouw feestje.

Eén dingetje ga ik er verder nog over verklappen en dat is: 

het gaat over je dromen durven najagen

Vul de rest gerust zelf in.

 

Als je iets meer wilt weten over Haevn en dit liedje kijk dan op:

https://www.nolala.com/behind-the-track/eyes-closed-van-haevn-we-willen-gewoon-die-soundtrack-van-je-leven-maken/

en

https://www.nolala.com/behind-the-track/haevn/

 

De wereld ligt aan je voeten lieve Kenshin

 

Heel veel groetjes en een knuffel/hug, ook al is dat niet helemaal je ding (ofwel?, want dan gaan we het vaker doen)

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin en de rest

Hallo M en Ms :)

Nu weet ik ook eindelijk wat zijn signature betekent!

-TheMightySlayer  <3

Hey TheMightySlayer

 

Wat attent van je om dit topic aan te maken :slight_smile:  Heel, heel erg bedankt. Het voelt goed om te horen dat mijn daden hier geapprecieerd worden. 

 

Ik weet niet of ik er nog zal bijzijn wanneer jij de 5.000 reacties haalt. Zo niet, hoop ik dat jij geëerd zal worden zoals je mij hier geëerd hebt. Ik geloof namelijk dat jij die vijfduizend ook zal halen. Jij bent een erg waardevolle, betrouwbare forummer, net als zo velen anderen hier. 

 

@M en Ms 

Erg bedankt voor je lieve woorden. Je hebt ze heel mooi geformuleerd, vind ik. Fijn, dat je de betekenis van de quote even toelicht :slight_smile: Prachtig lied ook, met een mooie betekenis. Ik heb ‘m toegevoegd aan mijn playlist, en zal er nu en dan op terugkomen wanneer ik wat droom najaag motivatie nodig heb. 

 

Jij bent ook een erg waardevolle forummer, M en Ms. Een echte hartendiv. Knuffel terug, aan jou, en aan iedereen die je lief is, en TheMightySlayer, als je zin hebt en graag knuffelt, kom je er ook maar bij :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

@Kenshin,

 

Fijn, dat je de betekenis van de quote even toelicht :slight_smile: 

jouw quote maakte me vanaf het begin nieuwsgierig en ik had 'm gelijk opgezocht en ik vind het zo'n mooie betekenis hebben dat ik die ook met anderen wilde delen.

Ik koester ook elke dag; elke ontmoeting is waardevol en ik haal er altijd weer iets uit.

 

Erg bedankt voor je lieve woorden. Je hebt ze heel mooi geformuleerd, vind ik.

Bedankt ook voor jouw lieve woorden. En ‘mooi formuleren’ dat kan jij ook. Het is niet alleen wat je zegt, maar ook hoe je het zegt/schrijft,. Het kan in kleine dingen zitten, waardoor iets, als je het goed leest, toch een diepere betekenis heeft :thinking: . Dat vind ik wel mooi, zo'n extra laagje in onze communicatie :wink:

 

Groetjes,

M&M's

 

Hallo Kenshin :)

Ik kom ook meeknuffelen!

-TheMightySlayer <3

Ah, da’s fijn, TheMightySlayer :slight_smile:  Dan hebben we een gezellige groepsknuffel. En bedankt voor de complimenten, M en Ms. Maak er allemaal maar een mooie dag van met prachtige ichi-go ichi-e momenten. 

Gr. Kenshin

Hallo Kenshin :)

Gezellig! Ik maak er een mooie ichi-go ichi-e dag van :)

-TheMightySlayer <3

Reageer