just things

  • 4 September 2021
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey Hey,

So ik was begin september jarig en ik bedacht me ineens dat ik me verjaardag zo leuk vind, omdat dat de enigste dag is dat ik me speciaal voel en echt 100 procent happy ben.  Dus ik vroeg me af wat is jullie ding dat je echt vrolijk maakt. Wat voor soort eten of film of bezigheid.  Is het een persoon of niet? ik heb bijvoorbeeld me beste vriendin en guybestfriend. of is het juist een dag? En ookal denk je ik ben niet happy of wordt het niet meer iedereen heeft wel 1 ding dat je blij maakt. sooo ja let me know!!

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


7 reacties

Heyy xhulpbijhulpx,

 

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mijn happy place is mijn kamer. Als ik alleen in mijn kamer zit en geen schoolwerk heb kan ik van alles doen waar ik heel blij van word zoals editen of schrijven of gwn ff lekker zitten muziek luisteren. Mijn vrienden maken me ook heel gelukkig en ik voel me altijd heel goed als we afspreken, dat is niet altijd zo geweest dus ben heel dankbaar dat dat nu wel zo is.

Reputatie 7
Badge +19

Goeie vraag. Bij mij is het mn beste vriendin en sporten.

Badge +3

Nog gefeliciteerd!,

Bij mij is het als ik met vrienden ga hangen en dansen en muziek maken maakt me ook erg blij:)

Reputatie 1
Badge +1

OOOOJA! 

Ik wordt echt SUPERHAPPY van mijn volleybaltrainer L. ik heb nml een crush op hem (niet schrikken, hij is 14 en ik ben 12). Ik zag hem vandaag weer (eigenlijk gisteren aangezien het al middernacht is geweest) en sindsdien kan ik nergens anders meer aan denken😍😋

 

Reputatie 3
Badge +1

Nog gefeliciteerd!!!

mijn ding waarvan ik echt gelukkig wordt is musical en alles wat daarmee te maken heeft. Ik hou ervan om te zingen/dansen/acteren en ik vind het super om een musical te zien <3

 

Reputatie 1
Badge

Happy late birthday to you!

Ik word echt gelukkig van wie is de mol organiseren. Dat ben ik nu voor de 3e x aan het doen en nu samen met mijn vader. We gaan namelijk met oud en nieuw naar familie toe en dan gaan we daar Wie is de Mol? spelen!! En ik word ook gelukkig van mijn nichtje zien (10 jaar). Ze is een soort beste vriendin voor mij <3

Groetjes xx

Chips en cola maken me helemaal happy! (Ja, ja béétje ongezond maar goed) ook is je verjaardag een hélé leuke dag!!!

Reageer