instagram business


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal

Ik ben 14 jaar

Ik zie persoonlijk geen toekomst in een baan. 

Ik wil gewoon niet aan het 9 tot 5 leven, en het werken voor een baas vastzitten voor de rest van mijn leven. Dat lijkt me zo saai! 

Ik ben 1 jaar geleden een instagram meme page begonnen en ik heb momenteel 11 duizend volgers. 

De reden dat dit een succesverhaal is, is omdat ik zojuist €10 heb ontvangen, puur om iets te posten. Ik ga de rest van mijn leven grinden om dit mijn baan te maken. Een online business.

Wil jij ook een groot instagram account met veel volgers? Ga ervoor grinden net zoals ik heb gedaan. Niemand gaat het zomaar aan je geven. Het begin is het moeilijkst. Maar nu hoef ik niks meer te doen en ik krijg er volgers bij. Blijf doorstrijden en je zult succes behalen met je account. Echt waar!

 


17 reacties

Totdat er over een x aantal jaren andere social media apps komen, waardoor instagram uitsterft en je uiteindelijk zonder diploma en zonder baan zit. 

Niet bij elke baan heb je een saai 9 tot 5 leven en moet je werken voor een baas. Ik zou als ik jou was gewoon je school afmaken. Tegen die tijd zal je vast wel een leuke opleiding vinden, aangezien je nu pas 14 bent. 

Maar goed, ik ben hier niet om alleen maar kritiek te leveren. Doe gewoon waar je je goed bij voelt en wat je leuk vindt. 

Groeten

TheColorGreen

Hallo Anoniemfiguur74 :)

Nice! Ik had ooit 28 volgers xD.

Maar je moet wel rekening houden zoals TheColorGreen zei dat Instagram dood kan gaan. 

-TheMightySlayer <3

Hoi @Anoniemfiguur74 leuk dat je zoveel volgers hebt! Maar zoals @TheColorGreen en @TheMightySlayer  al zeiden je moet er rekening mee houden dat het kan ophouden.

Dus misschien kun je een soort van een backup plan maken als het dus stopt. 

Social media is wel leuk en aardig maar als je er in blijft geloven kun je er op lange termijn niet van leven, want je bouwt bijvoorbeeld geen pensioen op en ook niet echt werk ervaring ofzoiets.  En is het dus niet echt aantrekkelijk om het zo vol te houden.

 

Gr. Gebruiker c

Ik bwn het ermee eens dat het idd niet heel erg verstandig is, je kan wel een eigen online bedrijfje oprichten  of iets maar alleen op Instagram is het niet echt handig. Je kan wel een opleiding doen dir je leuk lijkt en ook je insta page bijhouden zo heb je het allebij 

Ik wil er graag een kledingmerk aan vast plakken, en als instagram dood gaat daaraan verder werken,  ik blijf trouwens wel door gaan met school. Het zou dom zijn als ik daarmee zou stoppen

Top

Ik spendeer trouwens ook wat tijd om te leren hoe de aandelen markt werkt. Dat is ook wel interessant

Top

Top.

 

Ik spendeer trouwens ook wat tijd om te leren hoe de aandelen markt werkt. Dat is ook wel interessant

Als je maar verstandig doet en nadenkt is het goed

Ik kan niet zeggen dat ik dit echt aan zou willen raden als een serieuze baan.
Allereerst heb je legale obstakels, die je niet hebt bij de meeste banen.
Immers werkte het net wat anders met contracten e.d.

Daarnaast lijkt dit mij niet echt een juiste investering van tijd voor de meeste mensen.
Je bent een jaar bezig geweest voordat je een tientje verdiende, terwijl de meeste banen die je binnen een week kunt regelen je tientalle euro's per week op kunnen leveren.
Al met al klinkt dat niet echt als een succesverhaal, zeker niet omdat je vrijwel alle zekerheid mist die een standaard baan oplevert.

Natuurlijk moet je vooral doen waar jij zin in hebt, maar je moet realistische verwachtingen behouden.

€10 voor een post is wel beetje aan de lage kant, vooral als je veel interactie met je volgers hebt. Maar succes met je bedrijfje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniemfiguur

 

het is sws een mogelijkheid dat je hier een toekomst van kan maken maar dan moet je door blijven gaan. en het niet opgeven.

 

zoals hierboven is gezegt is het handig om een backup plan te hebben. je zou ook kunnen proberen om op een ander platform ook een soort van backup te hebben voor als insta uitsterft 

 

ik hoop dat dit je ideeen geeft

 

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Echt leuk dat het goed gaat op je account. Maar het is misschien wel handig om nog een plan b te hebben. Je weet inmers nooit wat er in de toekonst gebeurt met instagram. Succes

Het is waar dat insta miss doodgaat maar het is ook waar dat heel veel banen ingenomen worden door machines en het is ook waar dat 1 crisis ervoor kan zorgen dat het bedrijf waar jij werkt failliey gaar. Langberhaal kort, trek je noets van hun aan en ga vooral verdee.

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Of je haalt gewoon een HAVO diploma en gaat in een groot bedrijf werken en als dat bedrijf dan failliet gaat, heb je nog genoeg andere banen daarvoor in de plaats, lang verhaal kort, het is grote onzin

heyy

Even om te beginnen gefeliciteerd!

om je succesverhaal uit te breiden zou ik niet steunen op 1 platform, op een dag zal er een nieuwe vorm van social media bestaan dus ik zou zeggen ga uitbreiden, op tiktok twitter enzov. Dit is mijn mening :)

Reputatie 3
Badge +4

Fijn dat jij hier zo positief over bent. Ik wil jou veel succes wensen om je er je baan van te maken!

Reageer