In memoriam

  • 10 February 2022
  • 34 reacties
  • 584 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Een Topic waar mensen, nog voor ze te oud worden voor het forum, een laatste keer hun eigen naam kunnen plaatsen nog voor ze Anonymous worden.
Dit is ook een plek waar je je laatste eerbetoon kunt geven aan de namen die je misschien wel het licht aan het eind van de tunnel hebben getoond. 
Adult In Peace


34 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Pin

Blue

Kenshin

M&M’s 

allemaal namen van mensen die al niet meer actief zijn, maar die ieder voor zich duizenden berichten hebben geplaatsten en honderden mensen hebben geholpen.

Hey!

Leuk dat je deze topic hebt aangemaakt nu de volgende lichting 18-jarigen het forum gaat moeten verlaten.

Groetjes Lucas 

Ik zou jullie allemaal missen 

Bedankt voor al jullie adviezen 

Reputatie 7
Badge +14

Ik vind dat iedereen die hier op dit forum mensen zo goed helpen en zulke goede adviezen gaven  in dit topic mogen staan. 

zoals @NaamNietBekend bijvoorbeeld. 

Ik zal jullie allemaal missen <3. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

@MensPersoon  heeft ons ook verlaten, zie zijn afscheidstopic 5 maanden terug

Ja, dat was inderdaad een verandering.
Ik kreeg een mailtje dat mijn account binnenkort op slot gaat, dus ik breek even mijn belofte om weg te gaan. Een deel van het forum mis ik wel een beetje, maar ik zie ook weer de bult aan niet-zo-nodige topics…. Dat zal niet zo snel veranderen denk ik.
 

Super lief dat je dit topic aangemaakt het voor al die mensen.
Hopelijk  zijn er anderen die zoveel tijd aan het forum willen besteden als de anderen die je noemde.
Ik weet niet zeker of Pin nu zo graag wilt dat die naam nog gebruikt wordt, maar de statement daarover ben ik kwijt.
 

Reputatie 7
Badge +4

@MensPersoon  zal ik het bewerken en zijn naam er uit halen? 

Badge

lieve @MensPersoon ik ben nu na een jaar weer terug op het forum, 1 jaar geleden zag ik je al supervaak reageren op topics en ookal heb ik er niks mee te maken, ik wil je toch heel erg bedanken voor al je mooie en helpende berichten. Ik lees net je  afscheidstopic van 5 maanden terug, en ik pinkte toch ff een traantje weg bij de gedachte dat MensPersoon dadelijk ‘Anonymous’ wordt. Je hebt veel betekend voor het forum, en je hebt voor altijd een plek hier. Heel veel liefde <3 

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +19

Gaat @Wereld Ook weg? Want ik denk dat hij net als @MensPersoon  En @Lucassss  En alle anderen ook veel hebben geholpen ik wens jullie allemaal veel succes in de toekomst en hoop dat jullie andere mensen nog kunnen helpen veel plezier

Ik zou jullie allemaal missen

Blijf zo doorgaan 

Ga mensen adviezen geven

 

 

Hoi De Dichtende Puber,

 

Wat leuk dat je een topic hebt gemaakt voor iedereen die te oud wordt voor het forum! Super lief :)

Mijn naam veranderd straks ook naar Anonymous.. Dus laat ik hier ook een reactie achter.

 

Ik hoop dat heel veel mensen nog veel plezier zullen beleven op het forum en hoop dat jullie elkaar allemaal goed blijven helpen. Iedereen doet het hier super! Ik wens iedereen het allerbeste toe voor de toekomst:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +14

Gaat @Wereld Ook weg? Want ik denk dat hij net als @MensPersoon  En @Lucassss  En alle anderen ook veel hebben geholpen ik wens jullie allemaal veel succes in de toekomst en hoop dat jullie andere mensen nog kunnen helpen veel plezier

Heyy @wilhelmavemela

Ik denk persoonlijk niet dat @Wereld weg gaat, want op zijn profiel staat dat hij van 2006 is (dus hij is waarschijnlijk 15 of 16). Hij heeft nog ongeveer 2 jaar te gaan als hij dat wilt, voordat hij 18 wordt. Wel lief dat je je zorgen maakt dat hij weg gaat zeg maar. 

Ik hoop dat jij er in ieder geval nog lang niet mee stopt. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, ik kom hier even op terug. Wereld zijn account is inderdaad verwijderd, wel gek, hij heeft niks gezegd ofzo iets. Maar ja. Wereld, als je een keer terug komt op dit forum om reacties te lezen ofzo, we gaan je missen. :( 
Een uur geleden was zijn account er nog wel, dus dit is wel heel raar vind ik… 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi iedereen,

Dit is een ander account van mij, Wereld, net aangemaakt.

Morgen ergens in de avond geef ik even toelichting wat er is gebeurd, lang verhaal, ik stop niet.

@Eenmeisje004 @NaamNietBekend @Ikke13 @wilhelmavemela 

Slaap lekker!

Reputatie 7
Badge +19

@Wereld 

Wat is er dan gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemela ben ik ook benieuwd naar. 😚

Reputatie 7
Badge +3

@Wereld

Wat is er dan gebeurd?

Komt zo

Reputatie 7
Badge +19

top

Reputatie 7
Badge +3

top

Ik heb een topic aangemaakt, maar omdat dat mijn "eerste" topic is, wordt die nog gecheckt door een modenator.

Grtz Wereld

Reputatie 7
Badge +4

@Mr.S  is een account dat in zijn laatste reacties aangeeft dat hij op non actief gaat, maar worden accounts dan wel of niet standaard verwijderd en is de keuze er nou wel of niet om het te laten staan?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DaVinci ,

 

goede vragen hoor.

Worden accounts standaard verwijderd? Ja, twee keer per jaar wordt er een soort ‘opschoonactie’ gedaan waarbij een moderator alle accounts verwijdert van gebruikers die 18 of ouder zijn. Het account wat jij noemt, zal dan dus ook verwijderd worden. 

Is de keuze er nou wel of niet om het te laten staan?

Nee, die keuze is er tegenwoordig niet meer. Omdat ook De Kindertelefoon zich aan de AVG moet houden, verwijderen we de accounts en alle gegevens. Iedereen wordt daardoor ‘Anonymous’. Wat er wel mogelijk is, is om aan te vragen dat jouw naam niet mag worden hergebruikt door nieuwe forumgebruikers. Dat kan iemand alleen voor zijn/haar eigen naam aanvragen door te reageren op de mail waarin  de KT aankondigt dat over 2 weken je account verwijderd zal worden, of door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl  .

 

Hopelijk zijn je vragen hiermee beantwoord?

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben nu 15 wordt bijna 16 en ik heb nog 2 jaar te gaan voordat ik weg ben maar ik ga zeker niet weg en ik ga de kindertelefoon niet verlaten. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben nu 15 wordt bijna 16 en ik heb nog 2 jaar te gaan voordat ik weg ben maar ik ga zeker niet weg en ik ga de kindertelefoon niet verlaten. 

Wat erg dat je weg bent/gebant bent! We vechten dit voor je aan, @MCES

Reputatie 7
Badge +19

Ja echt dit is onrechtvaardig dat jij nu in het topic memoriam moet staan terwijl dat niet had gehoeven:(

Reputatie 7
Badge +4

Ellen 10-03-2022 14:00

Reageer