Vraag

Ik wil graag iets vertellen

  • 19 December 2021
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 1

Hey

Dit is niet veel bijzonders ofzo maar ik wilde het gewoon iemand vertellen.

Ik heb met mijn ouders de film la la land gezien en heb daarna gezegd dat ik actrice wil worden. En dat was best wel moeilijk om te zeggen want ik zat daar al 3 jaar lang mee. Zo van ik wil het graag worden maar mijn ouders gaan waarschijnlijk denken van dat is raar en dat gaat niks worden. Maar nu heb ik het gezegd en het is echt een opluchting gewoon. 
dat is wat ik wilde vertellen bedankt voor het lezen.

xx b


5 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Goed zo! 
blijf zo door gaan!

Ik heb zelf ook een droom om acteur te worden maar ook om zanger te worden.

Ik geef je een paar tips: geef nooit op (ondanks of het mee of tegen zit), luister niet naar andere (het is jouw droom) en begin zo vroeg mogelijk (ga op acteerles of schrijf je in bij een castingbureau:)

 

ik heb de eerste stappen al gemomen:

ik zit op zangles (ik vond dit eerst super eng want ja ik ben een jongen)

En ik wil me binnenkort inschrijven bij een castingbureau.

 

GEEF DUS NOOIT OP!

 

Wat fijn dat je het hebt gezegd! Actrice is inderdaad een leuk beroep! 

Wat fijn dat je heb gezegd 

Blijf zo doorgaan 

Reputatie 7
Badge +19

Welkom bij de club ik wil ook actrice worden en ik zit al 7 en een half jaar op toneel het is echt gaaf en ik speel al in een film en ik moet me nog in schrijven voor zo'n casting bureau ik hoop voor jou vooral dat je heel veel plezier beleeft in het theater maakt niet uit hoever je komt jij gaat jouw droom waarmaken ik weet het zeker je kan dit

Reputatie 7
Badge +17

Hoi heel fijn ! Goed dat je het hebt gezegd, ik vind het een heel leuk doel in je leven ! Zou dat ergens ook wel willen maar ik ben nog wat te snel beschaamd als ik iets fout doe. Knap dat je het doet.  Succes !!

Grtz en liefs Julian X

Reageer