Ik voel me weer goed!!

  • 14 November 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy

ik ben zeer lang offline geweest, maar mijn gedoe met mijn thuissituatie is opgelost! (Zie mijn andere topics) Ja ik heb er gewoon wat van gezegd, en toen ging mijn moeder wel nadenken. Door al jullie lieve tips een reacties kreeg ik meer zelfvertrouwen. En ik zit nu in 2 havo! Ik ben trots op mezelf, maar ook op mijn familie, mijn moeder wilde me alleen maar helpen. Helaas deed ze het op een verkeerde manier. Nu helpt ze met huiswerk en toetsen. Ik sta helaas wel drie 5en. Voor Engels, natuurkunde en Nederlands. Nederlands mag ik herkansen Engels heb ik vrijdag weer een toets van en natuurkunde boeit me geen reet, maar ja. 
en ik ben eindelijk ( ik heb zo lang gewacht voor dit gevoel) VERLIEFD 😍! Hij heet Yannick ( Boeie dat jullie dat weten, er heten zo veel kinderen Yannick)  Ja hoe ik dat ga aanpakken, geen idee. Dat ga ik nog wel zien, later niet nu. Ik wilde jullie gewoon eventjes laten weten dat ik me weer oké voel, ik heb de wind weer in mijn rug! Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat ondanks Corona.

X


2 reacties

Hey SecretGirl2006,

Wat fijn om te horen dat je je weer goed voelt, echt supertof! Goed om te horen dat je trots op jezelf bent en meer zelfvertrouwen hebt gekregen. Ook superfijn dat je moeder je nu wel op de goede manier helpt. Veel succes in havo 2 en met het ophalen van je onvoldoendes, met deze positieve spirit kom je er vast wel! Oeh, wat leuk dat je verliefd bent :) Hopelijk vind hij jou ook leuk. Haha, succes met het aanpakken van dit, je kunt het. Leuk om je positieve bericht te lezen!

Groetjes,

Simply Me

 

Reputatie 3
Badge +4

Wat fijn voor je dat het weer goed met je gaat. 

Reageer