Ik heb ooit een spook gezien

  • 29 October 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey!

 

Geen idee hoe ik dit zou moeten uitleggen, maar toen ik ongeveer 5 of 6 jaar oud was heb ik een schattig spookje gezien in mijn huis (geen voorwerp ofz. Ik bedoel echt een spookje lol). Het was dus zo dat ik op een appartement woonde en ik was zo een kind die zo eigenlijk heel vaak alleen met haar pony's of knuffels speelde. Toen ik dus alleen naar de woonkamer ging kwam er iets door het raam. Het ding die door het raam kwam is dan achter een stoel aan de eettafel verstopt en dan heb ik zeg maar kiekeboe gespeelt met dat spookachtig wezen. Ik was aan de ene kop van de tafel en het spookje aan de andere kop van de tafel. Na een paar keer kiekeboe te doen is dat spookje door het raam gevlogen en daarna ben ik naar mijn mama gegaan en heb ik het verteld. Ik vond het eigenlijk echt leuk en nu denk ik echt nog vaak aan dat moment. Als ik erover denk, mis ik dat spookje een soort van eigenlijk. Ik weet dat het echt raar klinkt, maar het voelt echt niet als een droom ofzo. Als ik erover denk dan voel ik me ook zo raar en een soort van emotioneel maar niet dat ik ga beginnen wenen haha

 

Ik ben nu ouder en praat er eigenlijk nooit over (behalve met mijn mama omdat zij het weet lol) maar ik zou willen weten als jullie ook ooit zoiets hebben meegemaakt? En willen jullie dan delen hoe het is gebeurt? 

 

Als je het niet gelooft, snap ik dat, maar begin mij niet aan te spreken of aan te vallen dat ik mij aanstel en dat ik lieg. Want als je zo denkt antwoord dan niet xx

 

Groetjes, Indigo 💓


1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Ik denk dat het een denkbeeldige vriend was, dat is hartstikke normaal. Ik had ook een denkbeeldige vriend toen ik 5-6 was. Ik kan er niet veel meer van herinneren, maar mijn moeder weet het nog wel.

Ik weet er dus niks meer van, dus kan ik niet veel meer zeggen.

Liefs,

  1.  

Reageer