Vraag

IK HEB HET GEDAAN!

  • 25 November 2020
  • 13 reacties
  • 1331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii hier ben ik weer.

 

ik ging zoals elke avond naar het veldje met de hond. Eerst kwam er een man met zijn hond. En toen kwam niet die vrouw maar haar dochter. Ze zei dat ik er netjes uitzag met me rokje en zo kwamen we op het geloof. Zelf geloofde ze niet maar ze begon vragen te stellen over het geloof. Op gegeven moment vroeg ze wat de bijbel ervan vond met seks voor het huwelijk. Ik dacht daarbij aan me moeder en haar trauma. Ik gaf me mening erover. Ze vroeg ook naar de basisschool en middelbare school. Ik zei dat het lastig was die overgang doordat me moeder toen de trauma had. Het was al donker maar keek op me horloge en dacht dat het al 8 uur was en dan moest ik thuis zijn. Dus ik liep richting huis en zei liep mee. Ze vroeg nog of ik het niet erg vond over bijvoorbeeld dat seks voor het huwelijk. Toen begon ik meer te vertellen over me moeder en toen mijn oma overleden was dat ik toen niet heb gehuild en ik niet eens verdrietig was geweest. Ik vond het zelf nog der eigen verdiende loon. Later zei mijn moeder dat met haar hetzelfde gebeurd was vroeger. Toen kreeg ik tranen in me ogen en begon ik te huilen. Ze zei dat als er geen corona was dat ze me zou knuffelen. Uiteindelijk vroeg ik aan haar of ze me niet anders wou gaan zien nu ze dit van me wist. Ze vertelde wat over haarzelf. Ze heeft een depressie gehad, ze heeft last van paniekaanvallen en ze is een poosje in een kliniek geweest. Daarna vroeg ze aan mij: zie je mij nu anders nu je dit van me weet? Ik lachte een beetje door me tranen heen en zei nee. Toen zei ze dat ze me echt niet anders zou gaan zie nu ze dit van mij wist. Ze zou het ook tegen niemand zeggen. Ik ben blij dat ik het gedaan heb!

 

liefs

nyny


13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Heel goed van jou! Ik zou me kunnen voorstellen dat dit zeer spannend geweest is om te vertellen

 
(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

ik ben zelf ook super blij dat ik het gedaan heb. toen ik het vertelde vond ik het niet echt spannend maar toen ik door kreeg wat ik nou allemaal verteld hebt toen wel ik wel een beetje nerveus op haar reactie, maar gelukkig vond ze het niet raar of zo.

 

liefs 

nyny

ik ben nu alles aan het opschrijven in een boekje en het werkt wel. alleen laat ik het boekje nooit meer alleen. ik neem het overal mee naar toe en als ik ga slapen leg ik het zelf onder me kussen.

is dat normaal?

nyny

Ik vind het juist een goed idee om het altijd bij je te houden, zeker als dat jou een veiliger gevoel geeft.

Ik vind het juist een goed idee om het altijd bij je te houden, zeker als dat jou een veiliger gevoel geeft.

ja anders ben ik echt bang dat een ander het gaat lezen en dat wil ik echt niet.

maar weet jij of een ander misschien als je een gesprek wilt dat je dan bijv via whatsapp contact hou en dan het liefst met een beetje leeftijdsgenootjes. want ik zou dat graag willen dat ik dus met iemand kan gaan praten

 

nyny

Je zou je verhaal hier achter kunnen laten? Dan kunnen er ook mensen reageren. En als je dan weer wat wilt zeggen kan je een nieuw bericht plaatsen. Verder zou ik het niet weten.

Je zou je verhaal hier achter kunnen laten? Dan kunnen er ook mensen reageren. En als je dan weer wat wilt zeggen kan je een nieuw bericht plaatsen. Verder zou ik het niet weten.

weet je niet een app of zo want ik zou graag prive met iemand willen appen of zo 

 

WhatsApp, Snapchat, Instagram enz 

Je kan op zoveel apps privé berichten sturen maar hoe je aan de juiste mensen komt is een betere vraag denk.

WhatsApp, Snapchat, Instagram enz 

Je kan op zoveel apps privé berichten sturen maar hoe je aan de juiste mensen komt is een betere vraag denk.

maar hoe kom je aan die mensen dan? heb jij een idee?

 

 

Ik weet het niet,  misschien kan je met vrienden of mensen van school praten ofzo?

Ik weet het niet,  misschien kan je met vrienden of mensen van school praten ofzo?

dat wil ik echt niet. het liefst iemand die ik nog niet ken

Tja, dat maakt het wel moeilijk. Ik weet daar nu niet echt iets voor, misschien iemand anders hier wel? Ik zal het ook wel zeggen als ik iets bedenk.

 

Tja, dat maakt het wel moeilijk. Ik weet daar nu niet echt iets voor, misschien iemand anders hier wel? Ik zal het ook wel zeggen als ik iets bedenk.

 

weet je al weer iets?

Reageer