hoii hier ben ik weer.
ik ging zoals elke avond naar het veldje met de hond. Eerst kwam er een man met zijn hond. En toen kwam niet die vrouw maar haar dochter. Ze zei dat ik er netjes uitzag met me rokje en zo kwamen we op het geloof. Zelf geloofde ze niet maar ze begon vragen te stellen over het geloof. Op gegeven moment vroeg ze wat de bijbel ervan vond met seks voor het huwelijk. Ik dacht daarbij aan me moeder en haar trauma. Ik gaf me mening erover. Ze vroeg ook naar de basisschool en middelbare school. Ik zei dat het lastig was die overgang doordat me moeder toen de trauma had. Het was al donker maar keek op me horloge en dacht dat het al 8 uur was en dan moest ik thuis zijn. Dus ik liep richting huis en zei liep mee. Ze vroeg nog of ik het niet erg vond over bijvoorbeeld dat seks voor het huwelijk. Toen begon ik meer te vertellen over me moeder en toen mijn oma overleden was dat ik toen niet heb gehuild en ik niet eens verdrietig was geweest. Ik vond het zelf nog der eigen verdiende loon. Later zei mijn moeder dat met haar hetzelfde gebeurd was vroeger. Toen kreeg ik tranen in me ogen en begon ik te huilen. Ze zei dat als er geen corona was dat ze me zou knuffelen. Uiteindelijk vroeg ik aan haar of ze me niet anders wou gaan zien nu ze dit van me wist. Ze vertelde wat over haarzelf. Ze heeft een depressie gehad, ze heeft last van paniekaanvallen en ze is een poosje in een kliniek geweest. Daarna vroeg ze aan mij: zie je mij nu anders nu je dit van me weet? Ik lachte een beetje door me tranen heen en zei nee. Toen zei ze dat ze me echt niet anders zou gaan zie nu ze dit van mij wist. Ze zou het ook tegen niemand zeggen. Ik ben blij dat ik het gedaan heb!
liefs
nyny