Ik ga van het forum af.

  • 27 November 2020
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey forummers,

Zoals de titel al zegt ga ik van het forum af. 

Ik ben al enkele weken niet veel meer online hier en plaats eigenlijk ook haast geen reacties meer. 

Maar dat is niet de reden dat ik weg ga. De reden is dat het eigenlijk zo ongelofelijk goed gaat met mij, en dat ik erg druk bezig ben met werken en de nieuwe winkel die we openen in februari volgend jaar. Nee het is niet me eigen winkel, maar dat is de plek waar ik doorgroei tot filiaalmanager. 

Om even globaal weer te geven wat ik momenteel doe in mijn niet zo bijzondere leven en wat mijn toekomst plannen zijn zal ik hieronder 2 rijtjes maken.

Heden:

.... Ik werk als assistent bedrijfsleider bij een supermarktvestiging ergens in NL. Ik werk momenteel fulltime 38 uur per week.

.... Ik ben samen met het hoofdkantoor bezig met de nieuwe winkel die in februari wordt geopend. Het leuke is dat ik samen met hun en de bedrijfsleider alles mag en kan regelen zo zijn we nu veel bezig met de inrichting.  Hoe moet het eruit gaan zien, welke kleuren, waar komt wat te staan, en gewoon alles wat daarbij komt.

.... Daarnaast stream ik ook nog gewoon op Twitch. We wilde graag een groot feest houden dit jaar voor iedereen die gesubd is op mij, en met het geld ik verdiende op Twitch zou naar een potje gaan zodat de mensen die het niet zo breed hadden gewoon zouden kunnen komen. Maar dat wordt hem dus niet. Nu gaan we met kerst een een sub only stream  doen met veel en leuke give aways. Daarnaast is er in de Discord nu een win actie actief. En geven we elk weekend in de maand december een leuke prijs weg. Ook voor mensen die me alleen volgen gaan we in december veel leuke dingen weggeven. Dus daar ben ik samen met de 12 mensen mee bezig. Deze 12 mensen bestaat uit moderators,  de mensen die de social media kanalen in de gaten houden, en me editors, en me vriend. Ik kijk er in iedergeval erg naar uit.

.... Ik heb weer een relatie dus daar probeer ik zoveel mogelijk aandacht aan te geven. We zijn gelukkig niet zo moeilijk met elkaar en omdat we toch in dezelfde stad wonen is het makkelijk om zo even naar me werk naar hem toe te gaan. 

.... Met me familie of pleeggezin gaat het ook super. We hebben er een huisgenoot bij. Zij blijft ook hier en is er niet tijdelijk. We hebben veel plezier met ze drieën nu en me ouders zijn er ook blij mee. Me ma vind het ook wel leuk dat er een meisje in huis is haha. Het gaat gewoon echt heel goed. 

Toekomst:

.... Me eerste toekomstige doel is wel om uit de kast te komen bij me biologische ouders. Ja je  hebt het straks goed gelezen. Ik en me vriend kennen elkaar al een tijdje. Hij was me eerste volger op Twitch en we hebben bijelkaar in de klas gezeten. Maar uiteindelijk verhuisde hij naar een andere stad en werd de band wat minder. Gelukkig en echt met toeval verhuisde ik dit jaar ook naar die stad en zijn we 10min fietsen van elkaar vandaan.

.... Wij willen graag op ons zelf gaan wonen en zijn al op zoek naar appartementen.  Helaas ben ik 17 en hij 16, en moeten we dus wachten tot ik 18 ben om een appartement te huren. Nou wordt ik volgend jaar juni al 18 dus wie weet. Misschien hebben we wel naar de zomervakantie een appartement voor ons zelf. 

.... Ik had het al over die nieuwe winkel. Het doel is dus dat ik daar samen met de bedrijfsleider ga werken en dat hij mij alle in en outs leert om succesvol een winkel te runnen. Dit gaat ongeveer 3 jaar duren. Daarna gaan we evalueren en is er een zeer grote kans dat ik zelf naar een winkel wordt gestuurd als filiaalmanager. Mijn ultieme droom komt dan dus uit.

.... Een auto kopen is ook pas in Juni van toepassing, maar ik ben al wel aan het kijken naar wat voor auto ik zou willen. Momenteel blijf ik bij de Volvo XC40. Maar dat kan nog wel veranderen. 

.... Twitch con. Ik had al een VIP uitnodiging gekregen dit jaar, maar die werd helaas afgelast. Dus volgend jaar proberen we het gewoon opnieuw.  

... Gewoon genieten van het leven en de wereld zien. Dat is wat ik ga doen. Ik heb een moeilijk periode gehad en heb een aantal keren gehoopt dat ik nooit meer wakker werd. Maar als ik daar nu op terug kijk ben ik zo enorm blij dat al die keren nooit gelukt waren. Anders had ik nooit de liefde in me leven gevonden, had ik nooit de kans kunnen krijgen om mijn ultieme droom waar te kunnen maken, dan was alles gewoon weg.

Ik wil alle forumgebruikers die mij het afgelopen jaar en vorig jaar hebben geholpen heel erg bedanken! Zonder jullie was ik er nu waarschijnlijk niet meer geweest, of had ik nooit meer het licht kunnen zien aan het einde van de tunnel. Jullie hebben mij weer leven gegeven en daar ben ik jullie voor de rest van me leven enorm dankbaar voor!

Ook de kindertelefoon wil ik heel erg bedanken. Zowel de telefoon, chat en het forum hebben mij enorm gesteund en geholpen. De dagen dat ik langs het spoor fietste en dacht van wanneer doe ik het, en dan de kindertelefoon die ik kon bellen om te vragen om advies, omdat ik toch ergens wist dat ik dit niet echt wou en die me dan hielp om me gedachten te veranderen,  en met me zocht naar wat ik kon doen of wie ik kon bereiken.  Super bedankt! Jullie doen zo onwijs je best om jongeren te helpen en daar mogen jullie enorm trots op zijn! Ik ben in elk geval wel enorm trots op jullie. 

Ik wens iedereen heel veel succes in de toekomst! En wie weet spreken we elkaar ooit nog is in real-life. Dat zou ik wel cool vinden. Of laten we een reünie doen over 10 jaar haha. Just kidding.  Alhoewel ik dat best leuk zou vinden om te zien wat jullie dan allemaal doen, en hoe jullie leven eruit ziet.

Love you all!❤️

See ya!

Jixx/ Spookyzx. 

"we see the world as we choose".


3 reacties

Hallo Jixx/Spookyzx :)

Jammer dat je weggaat!

We gaan je missen!!!!!!!!!!!

-TheMightySlayer <333333333333333333333

Wat ontzettend fijn om te horen dat het zo goed met je gaat! Je bent echt een succesverhaal. Wat inspirerend en mooi om jouw verhaal te hebben mogen volgen en er een klein deel van uit te hebben gemaakt. Het ga je goed!

Gr. Pin

Reputatie 3
Badge +4

Hey, het is echt een heel mooi toekomstbeeld dat je helpt. 
jammer dat je van het forum af bent.

Reageer