Ik ga van het forum af.

  • 27 November 2020
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey forummers,

Zoals de titel al zegt ga ik van het forum af. 

Ik ben al enkele weken niet veel meer online hier en plaats eigenlijk ook haast geen reacties meer. 

Maar dat is niet de reden dat ik weg ga. De reden is dat het eigenlijk zo ongelofelijk goed gaat met mij, en dat ik erg druk bezig ben met werken en de nieuwe winkel die we openen in februari volgend jaar. Nee het is niet me eigen winkel, maar dat is de plek waar ik doorgroei tot filiaalmanager. 

Om even globaal weer te geven wat ik momenteel doe in mijn niet zo bijzondere leven en wat mijn toekomst plannen zijn zal ik hieronder 2 rijtjes maken.

Heden:

.... Ik werk als assistent bedrijfsleider bij een supermarktvestiging ergens in NL. Ik werk momenteel fulltime 38 uur per week.

.... Ik ben samen met het hoofdkantoor bezig met de nieuwe winkel die in februari wordt geopend. Het leuke is dat ik samen met hun en de bedrijfsleider alles mag en kan regelen zo zijn we nu veel bezig met de inrichting.  Hoe moet het eruit gaan zien, welke kleuren, waar komt wat te staan, en gewoon alles wat daarbij komt.

.... Daarnaast stream ik ook nog gewoon op Twitch. We wilde graag een groot feest houden dit jaar voor iedereen die gesubd is op mij, en met het geld ik verdiende op Twitch zou naar een potje gaan zodat de mensen die het niet zo breed hadden gewoon zouden kunnen komen. Maar dat wordt hem dus niet. Nu gaan we met kerst een een sub only stream  doen met veel en leuke give aways. Daarnaast is er in de Discord nu een win actie actief. En geven we elk weekend in de maand december een leuke prijs weg. Ook voor mensen die me alleen volgen gaan we in december veel leuke dingen weggeven. Dus daar ben ik samen met de 12 mensen mee bezig. Deze 12 mensen bestaat uit moderators,  de mensen die de social media kanalen in de gaten houden, en me editors, en me vriend. Ik kijk er in iedergeval erg naar uit.