Ik ga met forumpensioen :)


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi

 

Zo zeg, ik word oud. Al negentien, over enkele dagen. Daarom maak ik graag even dit topic aan, om te laten weten dat ik na komende zondag officieel verdwijn.

 

Nu ik hier toch nog ben, complimenteer ik de Kindertelefoon en hun medewerkers graag even. Hoe cool is het dat jullie een plek als deze hebben gecreëerd. Een mooie plaats waar iedereen alles veilig en in vertrouwen kwijt kan, ondersteund door lieve en begripvolle reacties van forummers.

 

Daarbij heb ik een hoop bijgeleerd op dit forum. Dat een glas halfvol is bijvoorbeeld, en niet halfleeg, dat je moet doen wat goed voelt en je niet moet laten tegenhouden door andermans mening, en dat je jezelf gelukkig mag prijzen, wanneer je iets hebt waarvan afscheid nemen zo moeilijk is.

 

Oh ja, mag ik nog voor één keer wat advies meegeven? Het allerlaatste? Dat zou dan zijn dat je eerst voor je eigen welzijn moet zorgen, voordat je je op dat van een ander richt. Een beetje zoals een zet eerst je eigen zuurstofmasker op-situatie in het vliegtuig. Krijg je namelijk geen lucht meer omdat je eerst iemand anders masker probeerde opzetten, duurt het niet lang voor jullie beiden verloren zijn. 

 

En tenslotte, wie weet, als het lot zo uitgestippeld is, komen we elkaar nog tegen :) In ieder geval hier nog een mooie quote. Geen idee van wie die is: Even if we can’t be together in the end, I’m still glad that you were a part of my life.

 

Ichi-go ichi-e

 

Kenshin


323 reacties

Hey TheMightySlayer

 

Hoe meer katten, hoe meer vreugd, zeg ik altijd :slight_smile:

 

Hi Gebruiker c

 

Als je denkt dat je me ziet lopen, mag je me altijd aanspreken, maar denk eraan dat er ook wel anderen zullen zijn met dat sierraad :wink:

 

Gr. Kenshin

hey kenshin, 

Oke, zal ik doen! Maar toch is het altijd gezellig om gewoon een praatje met iemand te doen. Ik zal niet gelijk zeggen Hey kenshin , als ik denk dat ik je zie lopen. Ik naar je toe lopen en dan even praten, en soms zeg ik het woord kenshin,  en kijk ik naar je reactie,  ookal zijn er duizenden van die kettingen. Dan ga ik die duizenden stuk voor stuk af als ik ze zie ,om te praten. Ik weet niet of je van festivals of evenementen houd,maar als je in NL en België  een groot event of festival is, dan is de kans groot dat ik daar zal zijn. Dan is het voor werk ,maar ik zal er dan zijn.

 

Groetjes  en liefs Gebruiker c 

🤗🤗

Hallo Kenshin :)

Heb jij ook katten? 

-TheMightySlayer <3

 

Hi Gebruiker c

 

Jij deed EHBO, dacht ik? Dus als ik met mijn onhandige voeten ergens overheen struikel op een festival, kan jij me verzorgen. Wel, ik heb m’n onhandige momenten, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer :smile:

 

Gr. Kenshin

zullen we allemaal vast voor nu een  grote groeps knuffel geven 🤗?

Hey TheMightySlayer

 

Ik ben geen eigenaar van een kat, maar knuffel met alle katten uit de buurt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Groepsknuffel! Even de cupcakes aan de kant, allemaal bij elkaar, en huggen!

 

Gr. Kenshin

Tuurlijk, Gebruiker c :slight_smile:  Groepsknuffel! Even de cupcakes aan de kant, allemaal bij elkaar, en huggen!

 

Gr. Kenshin

🤗🤗🤗🤗🤗🤗.

 

Nou mensen het is best gezellig hier leuk dat je account er nog is.

 

@Kenshin

is er nog een plekje vrij ik heb best veel zin in cupcakes 😋.

En natuurlijk gefeliciteerd

*hug* 🤗

Welkom, @IdkAnameDealtwithIt  :blush: Pak maar een cupcake. 

 

Gr. Kenshin

Hi Gebruiker c

 

Jij deed EHBO, dacht ik? Dus als ik met mijn onhandige voeten ergens overheen struikel op een festival, kan jij me verzorgen. Wel, ik heb m’n onhandige momenten, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer :smile:

 

Gr. Kenshin

Ja, dat klopt! 

Ik heb me ook opgegeven voor het opbouwen en voor de kaartjes knippen etc. .

Ik zal met alle liefde voor je zorgen. Desnoods til/neem ik je mee naar de grote post.

We zullen zien!  Ik hoop van wel. En anders, ik denk aan je.

 

Groetjes/liefs Gebruiker c 

*hug*🤗🤗.

 

Ik ga vast nog een paar screenshotsmaken. Als aandenken.

Hi Gebruiker c

 

Jij deed EHBO, dacht ik? Dus als ik met mijn onhandige voeten ergens overheen struikel op een festival, kan jij me verzorgen. Wel, ik heb m’n onhandige momenten, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer :smile:

 

Gr. Kenshin

Ja, dat klopt! 

Ik heb me ook opgegeven voor het opbouwen en voor de kaartjes knippen etc. .

Ik zal met alle liefde voor je zorgen. Desnoods til/neem ik je mee naar de grote post.

We zullen zien!  Ik hoop van wel. En anders, ik denk aan je.

 

Groetjes/liefs Gebruiker c 

Ik vind festivals ook best vet dus misschien zie ik je wel een keer 😁 (als ik wat ouder ben natuurlijk).

of ik ben heel blind,maar ik zie dat Kenshin ookal heeft ze gereageerd steeds 5843 reacties heeft, terwijl dat meer moet zijn. Huh.  Dat stond er net ook al.

Ja lol bij mij loopt ie vast op 5841

Hi Gebruiker c

 

Jij deed EHBO, dacht ik? Dus als ik met mijn onhandige voeten ergens overheen struikel op een festival, kan jij me verzorgen. Wel, ik heb m’n onhandige momenten, dus wie weet treffen we elkaar nog wel een keer :smile:

 

Gr. Kenshin

Ja, dat klopt! 

Ik heb me ook opgegeven voor het opbouwen en voor de kaartjes knippen etc. .

Ik zal met alle liefde voor je zorgen. Desnoods til/neem ik je mee naar de grote post.

We zullen zien!  Ik hoop van wel. En anders, ik denk aan je.

 

Groetjes/liefs Gebruiker c 

Ik vind festivals ook best vet dus misschien zie ik je wel een keer 😁 (als ik wat ouder ben natuurlijk).

wie weet. Ik hoop het.

Het is voor mijn werk , maar ik ben ook pas 15 (bijna 16) 

Hallo Kenshin :)

Ik heb natuurlijk al screenshots genomen van dit historische moment.

We kunnen  vandaag samen knuffelen met Tyler & Thunder.

-TheMightySlayer <3

Hebben we trouwens een record verbroken in 7 dagen dit aantal reacties? 

@Kenshin, misschien dat de KT je nog niet heeft verwijderd omdat je nog participeert in topics. Aan jou de keus om dat wel of niet te blijven doen natuurlijk. Ik weet niet of je 'haast’ hebt om verwijderd te worden.

Ik kan nog ff muziekjes opzetten als jullie willen geef maar suggesties en ik gooi ze erin

 

@Kenshin, misschien dat de KT je nog niet heeft verwijderd omdat je nog participeert in topics. Aan jou de keus om dat wel of niet te blijven doen natuurlijk. Ik weet niet of je 'haast’ hebt om verwijderd te worden.

Dat zou goed kunnen zijn. Maar misschien heeft het KT team het er wel heel moeilijk mee en zijn ze nu aan het vergaderen. Wat ik ook niet gek vind. 

‘t Is denk ik tijd dat mijn account verwijderd wordt, dus ik ga me vanaf nu stil houden :slight_smile:  Het ga jullie goed :four_leaf_clover:  Geniet nog van de cupcakes :birthday:

 

Gr. Kenshin

Ik weet niet wat er te vergaderen zou vallen, want Kenshins verzoek is duidelijk. Misschien alleen vergaderen of ze ons een waarschuwing gaan geven :joy:

Oké Kenshin, geniet van je verjaardag :blush:

 

*buiging*

‘t Is denk ik tijd dat mijn account verwijderd wordt, dus ik ga me vanaf nu stil houden :slight_smile:  Het ga jullie goed :four_leaf_clover:  Geniet nog van de cupcakes :birthday:

 

Gr. Kenshin

Oke, bedankt lieve Kenshin!   

Ik ga jou ook heel erg missen!🍀🍀 de cupcakes zijn heerlijk! 

 

Groetjes/liefs Gebruiker c

Met een diepe buiging

 

Edit. Geniet van je verjaardag en succes bij de behandelingen! 

Reageer